Portatīvo datoru serviss - Nekvalificēti veikts remonts
Aiznesot datoru ar problēmu, ka nedarbojas ekrāns, pirmajā reizē veica kaut kādu mistisku lodēšanu. Pēc remonta dators pēc 2 mēnešiem atkal salūza ar šādu pašu problēmu. Tad pirmkārt serviss neatdzina savu vainubun negribēja ņemt datoru uz garantijas remontu, otrkārt pēc remonta dators pēc 6 mēnešiem salūza ar tādu pašu defektu. Aiznesot datoru uz citu servisu izrādījās, ka PDS.lv remonta laikā ir tikusi "nodedzināta" videokarte, ko atdzina arī neatkatīgs eksperts. Un tas viss dēļ, tā ka servisā darbus veica pietiekoši nekvalificēts meistars.
Комментарии (4)
Tad jāzin, kas Jums bija īsti saplīsis. Var gadīties, ka video karte jau no paša sākuma bija nodegusi, servisā viņu tikai uzsildīja, kas ļāva video kartei izvilkt vēl pāris mēnešus. Video karti jau no paša sākuma vajadzēja nomainīt, kas pārsvarā nav ekonomiski izdevīgi( var izmaksāt dārgāk par pašu datoru)
Unikāli, ka dators 2 mēnešus darbojās ar "nodedzinātu" videokarti.
Nekas unikāls, pilna google.lv ar informāciju, kā "atdzīvināt" videokarti, uzsildot to, un ka tas nav risinājums, jo tas kalpos tikai pāris dienas, mēnešus. Cita lieta, ka servisam vajadzēja paskaidrot, ko viņi darīs un ka laiks iegādāties jaunu datoru. Viss jau tiek minēts, jo sūdzība arī nav pilnīga. Vajadzēja iekļaut eksperta atdzinumu, kas bija saplīsis pirms remonta un kādā veidā viņi "nodedzināja" to videokarti.
Nu bet protams, ka serviss palaida "taimeri", lai klients būtu pēc 2 mēnešiem atpakaļ. Zinām šo klientūru, vienmēr zin par remontiem vairāk, nekā datorservisi, bet nez kādēļ nes uz remontu un pēc tam raksta sūdzības. Jā, trūkst tikai vēl tikai teksts, ka puse detaļas samainītas.