PDS Portatīvo Datoru Serviss - krāpšana

Salūza HP laptops pāris mēnešus pēc garantijas beigām (nav nekāds brīnums; HP vairs nepirkšu) un aiznesu labot. Solīja pāris nedēļās, bet pēc 2 mēnēši pateica ka nevarot salabot jo tad jamaina mātesplate un tas būs dārgi. Esot mainījuši videokarti kas sadegusi, esot pat paši savu sadedzinājuši (kā tad!). Pēc tam piedāvājās paši nopirkt pa 35Ls rezerves daļām. Pateicu nē un atradu uzpircēju. Tas godīgi pateica ka tas PDS slikts serviss jo krāpjot cilvēkus vairāk nekā citi servisi. Manā gadījumā esot samainījuši bateriju un procesoru pret citu jo gadi nesakrītot uz detaļām (orģinālajiem nevar atšķirties). Baterija bija pilnīgi beigta. Beigās viņš pateica ka vairāk pa 35 Ls arī nedos un par tik arī pārdevu.

R

Комментарии (38)

E e 10.06.2011

Sadega viņu videokarte?! Vāks! Kurā portablī ir atsevišķa videokarte?!

Es lietoju HP jau trešo gadu un nesūdzos. Ne reizi neesmu nesis to uz servisu! Man draudzene lieto ASUS, un tur ir galvas sāpes! Garantijas laikā serviss bija nepieciešams veselas 4 reizes, katru reizi gaidot uz salabošanu teju vai mēnesi! Lūk tas ir ražotājs un ražotāja serviss! Tfu, nekad sev nepirkšu ASUS.
Kas attiecas uz PDS-u. Nu, mani nepārsteidz ka šādi rīkojas kompānija, kas reklamējas ss.lv. Priekš manis tas daudz izsaka par kompānijas līmeni! Un nesaprotu, ko tad sūdzēties par viņu darba kvalitāti un attieksmi!
Es maksātu vairāk, bet nestu tikai uz nopietnu kompāniju, ne tādu kā šī!

E Edgars Maculevics 10.06.2011

:) Pilnīgas muļķības, šis laikam ir skaudīgu konkurentu mēģinājum kautkādīgi ieriebt!

Biju PDS pirms pāris dienām, zolīdāks datortehnikas serviss Rīgā laikam nav atrodams.

E e 10.06.2011

Protams, protams... Kā tik kāds paceļ s'*dus augšā, tā uzreiz konkurenti pie vainas!!! Tas tāpat kā politiķiem: kā tik pret kādu deputātu sāk celt pretenzijas, tā uzreizi politiskās intrigas... :D

E elza 10.06.2011

Pirms nesat datoru labot, silti iesaku vismaz nofotografēt detaļas un detaļu numurus, tieši tas pie šādas samainīšanas, būs kā pamatojums, lai celtu pretenzijas.

MacBeton 11.06.2011

Tupais klauns! Ko tu dirs par kantori ja pats esi debīls mākslinieks un neko nejēdz no tehniskām lietām!
35Ls par tā sūda detaļām ir DAUDZ! Tizlenis neiznēsātāis, kaut tevi tiesā iepirstu par nomelnošanu!

K Karine 12.06.2011

Nav tak pirma reize vinjiem! Man samainija displeju uz stripano, aizgaju citur, meistars pateica ka displejs ir mainis, aizgaju atkal uz PDS, tur 15 minushu laika visu atgrieza un loti atvainojas, pat zvanija pec tam. Neiesaku versties tur!

K karlis 13.06.2011

ar manu HP dv6000 bija tads pats stasts apmeram pus gadu atpakal, 90ls nokasa un tad nesu pa garantiju paris reizes, garantija beidzas atkal nomira un piedavaja pa kapeikam nopirkti. atteicos. nesen sanemu piedavajumu par datoru uzpirksanu, uzvaniju aizbraucu, rezultata man iedeva 15ls, ekrans ar svitram. paldies milajiem pds un vecajam nepieklajigajam onkam...

V Valdemars 13.06.2011

mans Msi pec videokartes mainas nodzivoja 3 menesus, aiznesu uz citu servisu, izradijas ka bija uzcepta videokarte un tas ari viss.:(

E e 13.06.2011

MSi pats par sevi ir m*sls. Iespējams pat lielāks nekā nu jau vēsturei piederošie Paviluion dv6000.
Bet šā vai tā, ir debili ņemt 90 latus par darbu, kur citi ņem divreiz mazāk! Un piedevām vēl vienkārši uzcept... Pē!!!

L Liene 13.06.2011

pus gadu atpakal liku programmu nodrosinajumu saja kantori, rezultata pec 30dienam dators prasija atslegas, neiesaku versties pie viniem

R Roberts 14.06.2011

Ir pilnīgi absurdi izgāzt savu žulti te un pie tam pēc vairākiem mēnešiem, kas ir tāpat kā nopirkt lielveikalā zupas burciņu, bet pēc 2 mēnešiem konstatēt, ka pēkšņi ir parādijušās problēmas ar vēdera izeju. Ja raksta autors ir glužā pārliecībā par saviem vārdiem un uzticas uzpircējām un visam ko viņs saka - nezināmas izcelsmes cilvēkam no tirgus, nākas apšaubīt autora "ticību un pārliecību" par īsto lietu būtību.

Komentāri ir nevietā, tajā skaitā, Liene, kura nopērk jaunu datoru, bet neiegādājas instalācijas licenzi. Cilvēki, Jūs sākumā apdomājiet, ko runājiet, saprotiet par ko maksājiet. Neviens sevi cienošs cilvēks neies rakstīt par izdomātām vai uzpūstām problēmām te.

E e 15.06.2011

Robert, pār kādām ticībām un pārliecībām tu šeit murgo!
Ka klientam ir pamatojums uzskatīt, ka baterija un CPU ir citi, nu tad ko tur daudz!
Labi, remontu izveikt nevarēja, nu neko darīt, Ne katru plati var salabot, tas ir saprotams. Bet tas, ka "Solīja pāris nedēļās, bet pēc 2 mēnēši..." tas gan nav normāli! Normāls serviss tev jau pēc dienas vai maksimums pāris dienā pateiks, kas par štelli un ko var un ko nevar!

K kate 15.06.2011

ha gribētu, lai man kāds parāda to labo izcilo datoru servisu, kurā nav bail ieiet iekšā un kur kāds ģaģa Vasja nesēž pretī ar melniem nagiem un no tā vien jau paliek bail, kur nu vēl atstāt savu datoru!
jā ar mans dators servisā bija ilgāk, bet lieliskie puiši man visu paskaidroja, kas par lietu un tā jau bija mana izvēle raudāt pa visiem kaktiem bez vai ar datoru!

G gera 15.06.2011

Robert murgu esi sarakstijis pilnigu.

J Joske 15.06.2011

Kate, es Tev pateiktu tādu datorservisu! Bet katru kompāniju ko nosauksi šeit, nodir*īs pa melno! Visticamāk ka nepamatoti! Vnk šeit lielai daļai cilvēku tāda ir dienas izklaide! :)

K kate 15.06.2011

man jau vairs nevajag citu datora servisu, jo mans dators ir kārtībā un viss strādā!tā kā nav stresa!
un par izklaidēm es piekrītu...zinu ko nozīmē "jaukie" komentāri! lai veicas visiem!

G georgs 15.06.2011

Bija kaut kas lidzigs atgadijies ar videokarti

K Kukurznis 15.06.2011

Robertam taisnība.
Un gudrais E varētu tad ieteikt servisam, kur reklamēties, ja visiem ir skaidri zināms ss.lv popularitātes reitings un ņemot vērā, ka lielākajai daļai nemaz nav skaidrs, kur citādāk var sameklēt nepieciešamos pakalpojumus. Par ko šeit vispār tad ir runa? Katrs meklē reklāmas iespējas daudzpusīgi- arī iekš ss.lv.
Ja būtu kaut mazākā sajēga kādam no tīri tehniskām lietām, tad viss notiekošais liktos pašsaprotams. Tā ir tehnika! Kamoooon! Un tai ir niķis jūs pievilt atbilstošākajā brīdī. Nu tas tā kā būtu jāapjēdz.
Jā, un uzticieties vairāk Latgalītes variantu džubariem- uzpircējiem utt... varētu padomāt, ka viņi nav ieinteresēti no jums, batonus ausīs spraužot, pārpirkt par lētāku cenu, lai pēc tam paceltu kompi un pārdotu 3x dārgāk, haaaah! Un tad jau atkal kārtējais kompis servisā- 7x karsētais ar līku māteni...bet tu taču viņu esi nopircis pa lēto un tev ir teikts, ka tas ir tikpat kā jauns! :D
Bullshits :D

G georgs 16.06.2011

Kukurznis un parsilditas plates, pec komkentariem izskatas ka nak no sejienes???

D Datorists 17.06.2011

Pēc manām domām, par konkrēta brenda kvalitāti var spriest tikai tad, ja piem. tev ir bijuši (biežāk gan caur rokām izgājuši) 20 HP vai 20 Acer portatīvie, pie tam dažādu segmentu. Un ja kādam tur kaimiņam vai draugam bija Asus vai HP (nelielu šos brendus - tikpat labi Acer vai Lenovo) un nobira un tāpēc šis brands ir mēsls - padomājiet nopietni - vai tas ir rādītājs? Pateikšu godīgi - no pārdotajiem 20 portabļiem labi ja 1-2 2 gadu garantijas laikā tiek kas mainīts. Un tie cilvēki, kas spiedz, ka HP Pavilion DV6000 ir ārprātīgs mēsls, stipri kļūdās, jo šis modelis nav lielāks mēsls kā citi šādas platformas (Turion procesors + NVidia čips) modeļi no Acer, BenQ utt., jo savulaik tika pārdoti ievērojami vairāk kā citu brandu līdzīgie modeļi. Otrs, ko gribētu piebilst - ja kādam/kādai liekas, ka portablis par 300Ls, piemēram, ir domāts intensīvai lietošanai un nostrādās 10 gadus, tad tā nebūs gan.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы