Paus Konsults - Komunikācija

Labdien! Esmu sašutusi par telefonisku komunikāciju ar konkrētu darbinieci sia "paus konsults". Civēks neprot uzklausīt, pātrauc, nedod vārdu izteikties un paskaidrot, kādēļ ir piezvanīts. Ļoti žēl, kad mūsu saruna netika ierakstīta. Šāda veida komunicēšana nav pieļaujama, tā tikai bojā uzņēmuma prestižu. Ieteiktu uzņēmumam pārrunāt ar darbiniekiem komunikāciju kā tādu, komunikācijas kultūru.

03.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (2)

Matteo! 03.09.2025

Paus konsults pielieto šādu taktiku, kā Jūs rakstāt. Ja cilvēks ir miermīlīgs, bez speciālām zināšanām tiesību zinātnē, šāda saruna rada spēcīgu stresu un apjukumā cilvēks piekrīt maksāt vairāk un ātrāk kā viņam pašam būtu pieņemami, piekrīt vienoties ar neizdevīgiem nosacījumiem. Šis uzņēmums to izmanto. Subjektīvi - viņi ir negodprātīgākie no visiem Latvijā strādājošajiem parādu atgūšanas kantorīšiem.

Pietam es neesmu parādniece un piezvanīju ļoti vienkāršā jautājumā, bet saruna pārvērtās tik nepatīkama.Šāda komunikācija galīgi garām. Ieteiktu uzņēmumam ierakstīt sarunas, paanalizēt. Saprotu, ka ir cilvēki, kas tiesām ar kompāniju runā nepieklājīgi, bet mans gadījums tas nebija.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы