Patvaļa uz ceļiem - Nepietiekama kontrole
70%autovadītāju brauc agresīvi regulāri pārkāpjot noteikumus, bezatbildīgi un ar sezonai nepiemērotām riepām, un nekas netiek darīts, lai uzlabotos kultūra uz ceļiem, ja cp pieķer vadītājs tiek cauri ar 20-30ls soda naudu, tas jau nav nekāds sods, tas tikai veicina csn prasību pārkāpšanu.
ja netiks nodrošināta kārtība uz ceļiem, tad nesamazināsies traģiski negadījumi.
tagad jau cilvēka dzīvībai nav nekāda vērtība
Комментарии (13)
Uztaisi savu partiju, iekļūsti saeimā, tur palaid likuma grozījumus par csn soda apmēru palielināšanu, tad izdomā, ko darīs ar tiem, kuri nevarēs šo sodu samaksāt. Nu nevarēs visi pie algas ap 200-300 ls samaksāt sodus pa 100ls, tātad vajag alternatīvu naudas sodam, vienīgā normālā alternatīva ir brīvības atņemšana. Tā kā Latvijā jau cietumi ir pārpildīti, būs jāpieņem lēmums par jaunu cietumu celtniecību. Protams, ar vieniem sodiem nepietiks, vajadzēs arī vairāk policistu, kuri kontrolēs notiekošo uz ceļiem, tātad vajadzēs jaunus darbiniekus. Tātad pie izdevumiem par cietumu celšanu pieskaitām klāt vēl algas. Kopā tas izveidos ļoti smuku summu, kuru varēsi izdomāt, kurai sociālajai grupai atņemt (māmiņām, pensionāriem, medicīnai utt.)
Lai nu kā viss ir realizējams, tāpēc labu veiksmi beidzot pacelt savu pakaļu no beņķa un sākt kaut ko darīt, nevis tikai pukstēt par visu netā!
Točno, viena cietumnieka uzturēšana valstij izmaksā Ls 13 diennaktī, toties viena bērna pabalsts sastāda Ls 8 mēnesī. Cik vēl miljardus vajadzēs aizņemties, lai uzturētu šo cietumnieku armiju?
Vajag sodīt ne tikai ātrbraucējus, bet arī tos gliemežus ar kājminamo domāšanu, kuri velkas ar nepamatoti zemu ātrumu, aiz sevis sakrajot garas desas ar autiņiem, kuri izmisīgi cenšas šiem tikt garām. Arī tā rodas avārijas situācijas...
Vēl labāks risinājums būtu aizliegt piedalīties satiksmē vecākiem par 10 gadiem spēkratiem, pielietojo to konfiskāciju.
Piekrītu Komentēja: Viedoklis 17-12-2011
Bieži ir tā, ka 'bremzes' sakaitina citus autovadītājus, un tad sāks skriesana un nedrosa apdzīšana.
Plus vēl idioti, kas nejēdz iegaumēt, ka kreisās joslas nav paredzētas, bremzīgiem idiotiem, bet gan tiem, kas brauc normāli.
>Endijam
Nu nevarēs visi pie algas ap 200-300 ls samaksāt sodus pa 100ls, tātad vajag alternatīvu naudas sodam, vienīgā normālā alternatīva ir brīvības atņemšana
__________________________________________________
vieniigaa alternatiiva naudas sodam nav briiviibas atnemsana; par to, ka ir paarkaapti satiksmes noteikumi (aatruma paarsniegsnana, agresiiva brauksana u.c. buutiibaa nenoziimiigas lietas) tu piedaavaa cilveekus cietumaa likt? laikam buusi padomju laikaa dziivojis.ir taada briiniskiiga lieta kaa piespiedus sabiedriskie darbi-var siem cilveekiem piespiest zinaamu skaitu stundu, kuras vinjiem jaapavada tiirot graavjus, uzlasot atkritumus pa sosejas malaam, kurus pasi tur visticamaak arii ir sametusi utt. un nebuus ne jauni cietumi jaabuuvee, ne nauda citaam sociaalajaam grupaam jaatnem..
Sveika māsiņ! Skatos, ka savas nodzertās tiesības esi dabūjusi atpakaļ, un nu ņemies mācīt visus pārējos kā dzīvot!Padalies pieredzē, cik grāvjus iztīrīji, vai cik maisus tukšo pudeļu salasīji! Mums to būs ļoti interesanti uzzināt!
jā, sabiedriskie darbi būtu jauka lieta, tomēr, lai tos īstenotu kvalitatīvi dzīvē, vajag krietni lielākus līdzekļus, bet tik tālu jau noteikti nespēji aizdomāties! Ņemsim par piemēru to pašu šosejas malas satīrīšanu - valstij būs nepieciešami līdzekļi, lai šos pārkāpējus vispār aizvestu līdz tai šosejai (tātad ceļa izdevumi), būs jānodrošina ar instruktāžu (nepieciešamie līdzekļi - instruktors un vieta), jānodrošina ekipējums, būs nepieciešami arī uzraugi, kuri kontrolēs darba apjomu un kvalitāti. Un tās visas ir tikai minimālās prasības. Saliekot visu kopā summa sanāktu iespējams pat lielāka nekā būtu vajadzīgs cietuma izbūvei. Tāpēc arī šobrīd naudas sodam vienīgā alternatīva ir brīvības atņemšana.
jeez, tu veeljoprojaam katru dienu visu dienu par suudziibaam njemies, tev dziives vispaar nav?
protams, ka sabiedrisko darbu veiceeju instruktaaza un nogaadaasana liidz darba vietai (ja taada vispaar ir vajadziiga, jo sabiedriskos darbus var organizeet peec dziivesvietas principa) buus nesaliidzinaami daargaaka nekaa jaunu cietumu celsana un nodrosinaasana ar darbiniekiem, cietumnieku uztureesana utt.
tev pasam neliekas smiekliigi tas, ko uzrakstiiji? mos' taadus sausmiigos kriminaalistus kaa autobrauceejus, kuri paarkaapj satiksmes noteikumus vispaar nosaut vajag-kaa kjiinaa par narkotikaam saistiitiem noziegumiem? man ir lielisks naudas taupiisanas priekslikums - kaa buutu, ja viens un tas pats darbinieks noinstruktee paarkaapeejus apmeeram taa 'panem slotu un noslauki no turienes liidz sejienei', tad aizved paarkaapeeju uz darba vietu un peec attieciiga stundu daudzuma noinspektee padariito darbu? nav nedz iipasi sarezgiiti, nedz daargi, tiek padariits labs darbs un cilveekiem tiek dota iespeeja laboties neradot sev liekas probleemas, kaadas rodas sodaamiibas rezultaataa. tev ir saasinaata teoreetiska lietu uztvere kaada parasti ir pusaudziem bez reaalas dziives pieredzes, kad viss tiek uztverts ljoti agresiivi.
p.s. es sodien pievienoju komentaarus veel pie 3 teemaam; kaapeec gan tev neielogoties un nepakakaat arii par tiem?
Māsiņ, tev aizcietējumi? Tas no sēdoša darba!
nja.. var redzēt, ka Tev nav nekāda izpratne par pastāvošo kārtību! Nu nevar vienkārši parādīt kā jālieto slota un viss. Iedomājies situāciju, ka pārkāpējs apzinīgi slauka šosejas malu un no garām braucošās mašīnas kāds kaut ko izmet un trāpa pārkāpējam, lai gan traumas nav būtiskas tomēr pēc pāris vienkāršām tiesas sēdēm valsts atlikušo mūžu maksās pabalstu pārkāpējam un visiem kuri blakus bija, jo nebija nodrošināti droši darba apstākļi. Kā arī nepietiks ar vienu cilvēku, kurs visiem parādīs kā jāslauka, jo tīri fiziski nevar ne viens, ne pat 10 cilvēki visā Latvijā visus apmācīt. Un lai cik ļoti Tu negribētu visu vienkāršot, tomēr nepietiks ar to, ka pārkāpējus aizvedīs uz šosejas malu, kādam visu laiku būs jābūt klāt, lai kontrolētu, ka tiešām visi strādā, un šeit ar nepietiks ar vienu cilvēku uz visu Latviju.
Ja Tu spētu vienā reizē uztvert vairāk par 3 teikumiem, tad būtu sapratis, ka neviens nepiedāvā viņus nošaut vai likt cietumā. Tā visa bija tikai atbilde uz to, ka naudas sodu ievērojama palielināšana šobrīd Latvijā nav iespējama.
Nezinu kaapeec tev tik ljoti vajag ar visiem lekties un sarunaa par celu satiksmi piemineet nodzertas tiesiibas un aizcieteejumus. Kaads tam sakars ar teemu un mani? Saada veida uzbraucieni = agrumentu truukums un nepaarliecinaatiiba par sevi. Fakts.
Un skiet, ka rakstiito saprast neesi speejis/-usi tu, jo nekur neteicu, ka visai valstij jaapietiek ar vienu cilveeku saadu darbu uzraudziibai un organizeesanai. Pietiktu ar vienu katraa pasvaldiibaa. Nesaprotu arii kaapeec uzskati, ka lielais vairums cilveeku nevareetu straadaat pastaaviigi, ka visiem visu laiku ir jaastaav blakus un jaabaksta. Varbuut tas taapeec, ka pats/-i pie taadiem piederi, bet es savukaart piederu pie tiem, kuri buutu speejiigi gan patstaaviigi bez uzraudziibas straadaat, gan tos 200-300 simtus samaksaat...Varbuut tur ir sakne tam, ka tik ljoti neciet manus uzskatus, dazaadi sociaalie slaanji taa teikt..____________________________
(c) Iedomājies situāciju, ka pārkāpējs apzinīgi slauka šosejas malu un no garām braucošās mašīnas kāds kaut ko izmet un trāpa pārkāpējam, lai gan traumas nav būtiskas tomēr pēc pāris vienkāršām tiesas sēdēm valsts atlikušo mūžu maksās pabalstu pārkāpējam un visiem kuri blakus bija, jo nebija nodrošināti droši darba apstākļi. Kā arī nepietiks ar vienu cilvēku, kurs visiem parādīs kā jāslauka, ____________ kaarteejie teoreetiskie, ar reaalo dziivi nesaistiitie murgi. tu kaut reizi esi bijis/-usi situaacijaa, kur ir jaaiepaziistas ar drosiibas tehnikas noteikumiem? painformeesu, ka parasti tas notiek vienkaarsi parakstot lapu, kuras augsgalaa ir rakstiits, ka ar drosiibas tehnikas noteikumiem cilveeks ir iepazinies. lasi tos noteikumus, nelasi-tas katra pasa zinjaa. un ja cilveekam ir stundu jaastaasta, kaa iela jaaslauka...tad man iisti nav ko teikt. par nebuutiskaam traumaam neviens un nekad nemaksaa nekaadus pabalstus, ne vienreizeejus, ne muuza garumaa...nezinu, no kurienes tu tos tekstus rauj, bet tie ir reaali naivi, skiet, ka tu tiesaam esi ljoti jauns/-a un par dziives realitaatimaz ko zini. ja ir svariigi patureet peedeejo vaarsu, turpini, bet es izlogojos...
Pēc Tavas uztveres nemaz tādu pārkāpēju nav, jo visi godīgi dara visu, ko tiem liek! Personīgi man arī nebūtu problēma ar četriem cipariem rakstāmu sodu samaksāt, tomēr ja man liktu slaucīt šosejas malu, un neviens blakus nestāvētu, es aizbrauktu savās darīšanās un pirms darbu pieņemšanas atbrauktu atpakaļ - stundas ir atsēdētas, piepūles nekāds, un protams mācība otrreiz likumu nepārkāpt ar nebūtu gūta. Un zini, tas ka nevienam nerūp tas vai esi vesels un dzīvs, nenozīmē, ka arī citiem tā ir! Piemēram, manā darbavietā (būtībā biroja darbs, bez lielām tehnikām un citiem riskiem) 2 reizes gadā notiek drošības instruktāža, jo priekšnieki negrib riskēt ar mūsu veselībām!
Varu Tev ieteikt palasīt Eiropas Cilvēktiesību tiesas sēžu protokolus, tad arī paskatīsimies, kuram no mums te ir realisms lielāks.
Man prieks, ka esi sapratis savas tiesības slaucīt ielas, tomēr nepielīdzini visus sev, citi zin arī citas savas tiesības!