patello - zobārstniecība
Labdien,
gribēju informēt, ja gadījumā Jūs vēlaties, lai Jums tiek atklāti dziļa kariesa skarti n-tie zobi, kanāli, kuri nenovēršami jātīra, un vēl sazin kas, tad droši var doties uz klīniku "Patello" pie dr. Karīnas, kura atradīs visas pasaules kaites vienā mutē.
P.S. zobu ārstu apmeklēju regulāri.
Комментарии (20)
Jā, atkal viena gudra paciente ierunājās, kura protams vislabāk pati zin kāds ir dziļais kariess un kad viņai būtu un nebūtu jātīra kanāli.Atradusies profesionāle!:DDDDDDDDDDDD
Nolādētā stulbeņu vergu zeme.
Ja kāds atkritums uzskata, ka klients nedrīkst sūdzēties, tad maldās.
Zobārsti sevi ar rupjību aizstāv sudzibas.lv
Jā, stulba tauta, stulbi visi.
NOST RUPJĪBU UN ZAIMUS.BEIGT PAKĻAUTIES PSIHOLOĢISKAM SPIEDIENAM NO HALTŪRISTU IZSŪCĒJU ĀRSTU PUSES.
JURISTU UN EKSPERTĪZES PIEPRASIET JEBKURĀ GADĪJUMĀ, KAD JUMS BAŽAS.
LAI JŪS CIENĪTU UN LABI APKALPOTU, JĀSĀK SŪDZĒTIES PAR KATRU NOVIRZI ATTIEKSMĒ UN DARBĀ.
NAV MAN JĀBŪT ĀRSTAM.MAN IR JURISTS.AICINU ARĪ JŪS DARĪT TĀPAT.
MANS EX ZOBĀRSTS P'EC TIKŠANĀS AR MANU JURISTU UN MASIERI MAINĪJA SAVU NOSTĀJU PAR DIAGNOZĒM, CENĀM UN VAINU!
PIETIEK CIEST.JEBKURU ĀRSTU PIE DZIESMAS JĀŅEM STINGRI!
JA MAN JEBKĀDS ĀRSTS PATIEKTU KO TĀDU, KĀDU RUPJĪBU, TAS BŪTU PĒDĒJAIS, KO VIŅS BŪTU DZĪVĒ TEICIS.
JEBKURAM ĀRSTAM JĀSĀK STRĀDĀT GODĪGI UN LABI.
ŠO ĀRTSI NEZINU.
ES PAR SAVU EX ĀRSTU IEVĀCU DATUS SĪKI SĪKUS, VIŅAM IZRĀDĀS IR BĒRNI, KAS IET SKOLĀ, VIŅAM VIŅI DĀRGI.
Ej Tu slimais, marš uz Tvaika ielu.Novāc casps lock taustiņu un iemācies rakstīt.Septītās dienas Antiņš!
Par šādiem klajiem draudiem var arī cietumā nonākt!
Pats ej cietumā muļķi.Ja kas esmu jurists un zinu, ko drīkst rakstīt, ko ne.
Ej mācies par juristu, tad komentē!
Tāpat, vajaga ņemt pie dziesmas cilvēkus, kas nepilda darbu labi.
Arī viņu atbalstītājus.
Muļķi ir vairums .
Bērnus savus visi mīl.
Izņēmums patīkams.
Stingrāku masāžu arī negrib.
Patīkami.
Efektīvi.
Mans jurists atkal svaru zālē diplomu ieguva.
Efektīvi.
Lieliski.
Pēc Tevis rakstītajiem tekstiem tiešām liekas, ka jurista diplomu esi pircis, nevis mācījies:DDDD
''laimīgais" zobārsts, kuram jālabo Tavi zobi.Vāks:D
Man specialitāzācija no 90o sākuma kļuva parādu piedziņa.
Strādāju efektīvi.
Te, kādā vietā pārāk alkatīgs ārsts un vēl izdomā sazin ko.
Jāparāda tak viņam īstā vieta.
Kāda ir šitā ārste, nezinu.
Ja kādam neapmierina ārsts, tad jādara viss, lai ārsts pakļautos un atzītos.
Tekstus dokumentiem gatavo palīdze, viņa arī juriste, inteliģenta.
Mana sūtība atkal stingrība/
Apstrāde.
Man patīk mans darbs.
Nosthalturas
Tu esi slims ar galvu...
Kāds Tu jurists, Tu esi dauņu imperators:DDDDDDDD
Mīļā mana, laikam iepriekšējais jūsu zobārsts, kuru Jūs apmeklējāt, bija 70 kundzīte no kāda lauku pagasta, vai varbūt jūsu zobu apskati veicāt Stomatoloģijas institūtā pie kāda pirmā kursa studenta, kad uzaudzinājāt tādu kapsētu .Es pie Karinas āstējos jau divi gadi, vedu savus bērnus un paziņām iesaku un neviens līdz šim nav žēlojies, ja gribat lēti savest kārtībā savu kapsētu ejiet tur kur bijāt, lai veicas.
Par dakterīti diemžēl piekritīšu sūdzībai, klīnikā ļoti patīkama ir daktere Loreta.
kur paliek dotais hipokraata zveerests?
Ja daži "gudrie" pacienti iedomājas, ka nu tik varēs sūdzēties Veselības Inspekcijai un kāst naudu no zobārstiem, tad lūk, aizmirstiet.
Viena šāda nepamatota sūdzība jums pacientiem izmaksās vairāk, nekā zobārstam nervu šūnu.Veselības Inspekcijā strādā ļoti jauki ārsti(zobārsti).Pacientam pēc nepamatotas sūdzības ir risks netikt pieņemtam nevienā zobārstniecības klīnikā:) Ja nezinat, tad zobārstiem ir pacientu"melnais" saraksts un zobārsti arī savā starpā sazinās un iet uz kursiem.Nerociet bedri paši sev:)
Gribēju pateikt, ka speciālists varbūt viņa arī ir labs, bet viņai piemīt vēl viena īpašiba, kāpēc pēc vienas reizes es viņu vairs neapmeklēju - spēja ārstēšanas procesu izvilkt max ilgi, lai paņemtu arī par to max samaksu. Pāris simtus ls samaksāju tikai par viena zoba savešanu kārtībā bez protezēšanas - iztīrīts, saplombēts. Nācu kādas 4 reizes. Protams, ja tas ir mazsvarīgi, ka Tev rodas sajūta, ka Tevi vienkārši čakarē, tad var to darīt arī pie viņas. Atzīmēšu to, ka šī sajūta manos nu jau 45 gados radās pirmo reizi. Labi būtu, ka kļūdos.
Nu nu zobarsts te draudes cilvekiem.
Savu klientu melno sarakstu varat iebazt viena vietaa.
P.S
Tu, komentetaj, man slikti salabotu zobus,
tu nevienu zobu vairs nekad neredzetu.
Turklat, nosplauties, vai LV arsts pienem vai nepienem.
BTW jevropaa esam.
Atradusi ar ko darudet.
Sito kliniku nezinu!
Nezinu, kaa strada.
Bet, tu komentetaj, esi kruts tikai komentaros.
Biedetajs atradies pacientiem.
Zinu, ka Latvijaa ir pacientu pilniga beztiesiba.
Tomer, ir ari citas metodes, kaa Tadiem draudetajiem sagandet dzivi uz muzu!
Bez visas VI.
Katram zobarstam ir gimene, radi, kadam no tiem ir bizness.
Macibas skolaa, automasinas, u.t.m.l
Ta, ka metozu loti daudz, kaa ietekmet launus arstus.
No veselibas inspekcijas ari nav ko baidities.
Tas tikai psihes terors uz pacientiem.
Pret terorizetajiem ir loti daudz efektivu lidzeklu.
Loti daudz, taadi, par kuriem minetie neiedomajas.
Ne visi murgotaji ir likumpaklausigi pilsoni.
Daziem patik parkapt daudz likumu.
Citi slikti vada auto.
Citiem berniem patik neieverot likumdosanu.
Kadam veel kadas problemas.
Ak, jaa veel daudz dazadu baudu.
Zobarstu klientu mells saraksts uz kameras sienas izolatora .
He, he, he.
He, he, he.
He, he, he.
Pacienti, pilnigi nebaidieties.
Varat izmekleties arvalstu klinikaa, sanemt sledzienus un uz prieksu.
Vismaz publicitate butu loti jauka.
P.S arstu melnais saraksts ir jau sen.
He, he, he.
Tas ir vienkārši smieklīgi!
ja neapmierina ārstēšana process un izmaksas, nav uzreiz jāceļ tāds tracis, bet gan pie tā paša "sasodītā" ārsta jāgriežas un jāuzzin kāpēc tas tā ir, kāpēc tik ilgi un ko ārsts vispār dara un kādu rezultātu sagaida un galu galā, kādēļ TIK dārgi!
Pacientiem vienmēr šķiet ka viņi zin visu, bet ir sasōdīti daudz visādu mutes dobuma slimību, kuru ārstēšana tiešām maksā daudz! ja vēlaties visus "caurumus" aizblīvēt ciet ar prastu lēto plombi aiziet! tikai nebrīnieties par to cik tas "darbs" ilgtermiņā būs kvalitatīvs un kā viņš "nesabojās" pārējo mutes dobumu!
uzskatu ka pie tā ka jums mutē tik daudz problēmu, nav vainīgs tas kurš atklāja, bet gan tas kurš līdz tam visu ārstēja!
un galu galā, mutes savešana kārtībā nav spiesta lieta!
pateica ka daudz caurumu, nepatika, staigā tālāk
Nosthalturas nav vis slims, vnk noguris no zemas kvalitātes apkalpošanas un attieksmes !!
Ārsta kompetencē NAV atbildēt pacientam ar rupjībām, bet gan lietišķi un viņam saprotamā valodā izskaidrot savas darbības nepieciešamību un pamatotību!
Nevajadzētu masierus, ja būtu profesionāla un korekta attieksme no ārstu puses
Un tas Zobārsts, kas te komentēja, būtu redz uzrakstījis te savu vārdiņu daiļu !!
tātad arī veselības inspekcijā sēž tādi, kas uzskata pacientus par auniem un/ vai padara tos par tādiem !!
Ir jādodas uz ekspertīzēm, neatkarīgām, pie mums vai ārvalstīs un ar to slēdzienu tad paskatīsimies uz to veselības inspekciju un tā piedevām publiski !!
NU, kā būs tad???
Veselības inspekcijā sēž zobārsti, kas izvērtē zobārstu darbu un diemžēl arī uzklausa tādus idiotus kā Tu, Jāni...
esi gan pie visām zobārstniecībām kautko slimu iekomentējis".Laimīgais" zobārsts, kas Tevi ārstē, es jau sen Tevi būtu uz institūtu aizsūtījusi, pie tam nevis rupji, bet laipni un mīļi.Ar trakiem labāk pa labam.
Piekrītu teiktajam, par nesaprotamiem rēķiniem, man vienas summas vietā, kas rakstīta mājas lapā, paprasīja pavisam citu 66% lielāku. Lai tagad PTAC ņemās ar to. Un ļoti daudz nezināmu kaišu man atrada, nu neko, cilvēki vārās, taču tur savu kāju nesperšu.
Es sāku savu bērnu vedu uz Pattelo un attieksme lieliska. Ja bērns sāk raudāt mierina,noslauka asaru. Izstāsta saudzīgi ko dara. Bērnu zobārsti burvīgi. Nav ko melst niekus.