Pasta Stacija - Slikts Serviss
Diemžēl nākas izteikt sūdzību par Pasta Stacija klientu servisu.
1) Zvanot uz abiem klientu info tālruņiem, tos, protams, neviens neceļ visas dienas garumā.
2) Aizrakstot e-pastu, arī tikai pēc vairākām dienām (5 pilnām darba dienām) saņēmu paviršu atbildi. Ieteikums rakstīt viņiem Facebook, tur daudz ātrāk iespējams saņemt atbildi.
3) Pasta Stacija Cēsu terminālī (t/c Mego) nestrādā svītru koda skeneris.
4) Un vispār kurā laikmetā mēs dzīvojam, ka, nosūtot paciņu, pašam ir jādrukā etiķete ar svītru kodu? Omniva sen jau ir iespējams turpat gan samaksāt par sūtījumu, gan uzreiz izdrukāt svītru koda uzlīmi. Šī bija pēdējā reize, kad izmantojo Pasta Staciju, turpmāk tikai ar oranžajiem konkurentiem.
Добавить комментарий