Pasta Stacija - Preču bojāšana
Diezgan bieži izmantoju Latvijas pasta stacijas pakalpojumu, bet pēdējais atgadījums man lika apdomāt šī servisa izmantošanu. Lieta tāda ka sūtīju ļoti labi sapakotus sūtījumus, divās kārtās sapakotus + vēl notinu ar rūpniecisko izolācijas lenti kur nu nekādi viņu bez asu priekšmetu izmantošanas nevar atraut vienu no otra, viss diezgan hermētiski noslēgts. Iepakojumi paši par sevi stingri. Paiet laiks un ne ziņu ne miņu kādu laiku, līdz klients nesāk interesēties, viņam pasta stacija nesniedz atbildi. Uzrakstu es, sūtītājs, saku ka tomēr tā nevar atstāt, ka vērsīšos publiski par šo atgadījumu. Man atvainodamies atraksta ka vai vai sūtījums noklīdis, vai varot aprakstīt. Aprakstu, gaidu, saņemu zvanu un ak vai, esot atrasts un viss pārplēsts un pulveris pa visurieni ka ne atpazīt. Saku ka sūtījums uzticēts tika un iepakots diezgan pamatīgi, prasu kā tad tā izmests un kur ir kādi attēli kā izskatījies, lai es 100% zinu ka tas tiešām mans ir. Esot izmests. Nu man kaut kā neticas godātais Latvijas pasta pakomāt! Nevar visi 3 līdzekļi, pie kam atšķirīgos iepakojumos tā ņemt un vienlaicīgi sabojāties ja nav turēti vai pat kādu laiku pabijuši ūdeni. Jautājums par uzglabāšanu uz kuru joprojām gaidu atbildi. Izmesti.. Bet vai es un mans pircējs kā saistītie īpašnieki darījumam netiekam vairs attiecināti kā šo preču īpašnieki? Respektīvi, kur Latvijas pasta stacijai ir pierādījumi kurus es prasīju? Vizuāli. Kur garantija ka mana un mana pircēja prece netika nofenderēta sūtīšanas procesā? Man diezgan uzbrūkoši pa telefonu atbild, kā - ko tad es sūtu ja nesapakoju pienācīgi - brauc virsū ka esmu vainīgs, ka pats vien maksāšu kompensācijas (serviss ar reverso psiholoģiju, iebaidīšanas taktika) , lai gan šādi esmu sūtījis kopš sākta laika bez problēmām. Tad vēl tiek manam pircējam zvanīts ka es esmu vainīgs, kūda klientu par labu pasta stacijai,.. Mēs abi ar pircēju par to pasmejamies, jo tā ir vispārākā nekaunība neuzņemties, neinformēt un vēl pazudināt pasta stacijai nepiederošu preci vienprātīgi, noveļot vainu uz sūtītāju. Savam pircējam es no savas naudas sarūpēšu jaunu sūtījumu, bet ko atbildēs pasta stacija?
Dodu šai iestādei laiku sniegt variantus uz kompensāciju un lietisko pierādījumu sniegšanu, pirms netiek pieņemti Mēri iesaistot Ptac.
Sūdzība paliks šeit kamēr es saņemšu godīgu atbildi, jo ticamība kantorim manās un mana pircēja acīs ir zema!
Neizmantojiet pasta staciju, atbildība nulles vērtībā un metodes agresīvas!
Добавить комментарий