Pasta Stacija - Slikts serviss
Kārtējo reizi nevarēju laicīgi izņemt savu sūtījumu, jo nedarbojās sistēma. Zvanīju uz norādīto numuru 15 (!) minūtes un klausuli tā arī neviens nepacēla, priekš kam tad rakstīt numuru ja neviens nerunā? Darbs bija nokavēts, garastāvoklis sabojāts. Diemžēl tā notiek ne pirmo reizi, nu tad lūdzu nomainiet savu sistēmu t/c Origo lai varētu saņemt kvalitatīvu pakalpojumu. Šo sūtīju saņemu tur regulāri un katru 3-4 reizi ir problēmas ar izņemšanu, diemžēl nevaru izvēlēties citu piegādes variantu, bet, ja varētu tad labprāt to izdarītu.
Комментарии (8)
Nomainiet savu pakalpojuma sniedzēju beidzot!Turpat pāri ielai pie busugalapunkta ir "omniva"Vēl ne reizi neesmu tur bijis apmuļķots!
Es jau labprāt nomainītu, bet tas no manis nav atkarīgs diemžēl, jo sūtu preces no firmas, kura neizmanto "omniva" pakalpojumus.
Neisaki nu cilvēkam sliktu variantu. Omniva vispār pret sūtījumiem izturas kā pagadās, sūtījumi pazūt, tiek sabojāti, dienām mētājas noliktavā līdz kamēr kāds to sāk meklēt.
Vienmēr gudri atrunājas, un visus "māca dzīvot" kaut ko drausmīgāku par Omniva grūti iedomāties.
Nu redzi kāda pieredze, kā kuram tomēr, jo man tieši ar omnivu nebija problēmas.
Mēģināji darba laikā zvanīt (Darba dienās 9:00 – 17:00, sestdien, svētdien brīvs) un uz abiem numuriem? (Tālrunis: +371 67853000, Mob. +371 20253253)
Epastu rakstīji? [slēpt]@postservice.lv)
Es jau rakstīju ka zvanīju un tikai tādā veida dabūju savu sūtījumu.
Izdevās sazvanīt? Jau divas stundas meģinu sazvanīt uz visiem pieejamajiem telefona nr. - neatbild!
Jā, man izdevās tikai ar zvanīšanu.