Pasta Stacija - Paka pazuda uz 2,5 nedēļām
Šis gadījums beidzās laimīgi, bet citiem ir tiesības uzzināt manu pieredzi.
Izmantojot Pasta stacijas pakalpojumus 23.12.2013. nosūtīju paku no Pasta stacijas Nr. 124, kas atrodas Rīgā, Brīvības gatvē 434b (T/C Juglas Centrs) uz Pasta staciju nr 104, kas atrodas Liepājā, K.Zāles laukumā 8 (T/C Ostmala). Paka bija vērtīga un liela, sūtīta C nodalījumā, pakas aptuvenais izmērs 20*25*30cm.
28.12.2013. Nesaņemot automātisko sms no Pasta stacijas par pakas piegādi Liepājā uz manu norādīto tel., kā arī nesaņemot pakas adresātam sms kā tas ir parasti, kad paka tiek piegādāta, nosūtu e-pasta vēstuli Pasta stacijas KLIENTU SERVISAM [slēpt]@postservice.lv , ar vēlmi uzzināt sūtījuma statusu. Saņēmu atbildi no KLIENTU SERVISA, ka iespējams noliktavā pakai nokritusi uzlīme, lai aprakstu pakas izskatu un saturu. Saņemu arī informāciju, ka pakas meklēšanu varēs veikt 29.12.2013, jo 28.12.2013. neviena noliktavā neesot.
29.12.2013. Saņemu e-pasta vēstuli no Pasta stacijas KLIENTU SERVISA, ka, diemžēl, noliktavā neviena sūtījuma uz Liepāju neesot, bet pastāvot iespēja, ka tikko Liepājā iebraukušajam kurjeram ir šī paka. Esot jāuzgaida 30 min. Pēc 30 min, protams, nekādu ziņu nesaņemu un atkal rakstu pati uz KLIENTU SERVISU. Saņēmu atbildi, ka arī pie šī kurjera paka neesot. Turpmākai darbībai esot jāgaida 02.01.2014., kad atsākot darbu pēc svētkiem varēs sazināties ar Pasta stacijas sadarbības partneriem – DPD kurjerpastu. Iespējams paka esot vēl pie DPD kurjeriem kaut kur aizkavējusies. Uzstājot, tomēr vēl saņemu vēstuli, ka Pasta stacijas sistēmā ir reģistrēts, ka 23.12.2013. paka ir ievietota un arī 23.12.2013 kurjers to ir izņēmis, bet par tālāko pakas ceļu neko pateikt nevar.
02.01.2014. Nevarot sagaidīt ziņas no Pasta stacijas KLIENTU SERVISA rakstu pati, atkal jautājot par paku un vai izdevies sazināties ar sadarbības partneriem (DPD kurjerpastu). Atbildi nesaņemot arī sūtot vēstuli atkārtoti nolemju rīkoties un rakstu e-pasta vēstuli DPD kurjerpasta klientu apkalpošanas nodaļai [slēpt]@dpd, atkārtoti izklāstot par situāciju. Pavisam drīz saņemu atbildi no DPD klientu apkalpošanas nodaļas – Agneses Zaķes, ar lūgumu aprakstīt atkal pakas izskatu un saturu. Atkārtoti aprakstot paku un tās saturu saņemu atbildi, ka „Diemžēl pie mums terminalā šāds sūtījums neatrodas. Iespējams, ka sūtījums atrodas Pasta stacijas rīcībā. Pasta stacijas apkalpo ne tikai DPD kurjeri ,bet arī Pasta Staciju kurjeri.” Tiklīdz saņēmu šo vēstuli, atkal rakstu Pasta stacijas KLIENTU SERVISAM par to kā rīkosimies tālāk, jo no savas kabatas par Pasta stacijas vai viņu sadarbības partneru bezatbildību negrasos maksāt (mans uzdevums bija paku sagaidīt no Vācijas un noūtīt tālāl uz Liepāju). Atbildi uz šo vēstuli no Pasta stacijas darbiniekiem, protams, nesaņemu.
03.01.2014. ap plkst.11:30 nesaņemot nevienu vēstuli ar kādu paskaidrojumu vai izskaidrojumu no Pasta stacijas KLIENTU SERVISA zvanu uz tel.nr.+371 20 253 253, kas ir Pasta stacijas KLIENTU SERVISA nr. Izklāstot atkal situāciju operators saka, ka tiklīdz tiks izskatīta noliktava man piezvanīs. Ja paka netiks atrasta pakas vērtība tiks atgriezta naudas izteiksmē. Uz jautājumu cik ilgā laikā noliktava tiks izskatīta, man tikai noteica, citēju „nu kad izskatīsim, tad arī piezvanīsim”. Man kā klientam, kas izmanto Pasta stacijas pakalpojumus šķiet nesaprotama PASTA STACIJAS darbības politika šajā gadījumā, jo operatoram sakot, ka man bieži vien neatbild uz e-pasta vēstulēm jautājot ik pāris dienas par situāciju ar sūtījumu, operators vien noteica, ka „ja mēs neatbildam uz vēstulēm tas nenozīmē, ka mēs par tām nezinām”. Tas man šķiet ļoti dīvaini, jo nesaskan ar viņu pašu kā uzņēmuma izvirzītajām pamatvērtībām ” Mūsu pamatvērtības ir augsta klientu apkalpošanas kultūra un maksimāla piegādes procesa kvalitāte. ” Es kā klients tieku turēts neziņā, nejūtu ieinteresētību no KLIENTU SERVISA puses. Tikai uzstājīgi cenšoties uzzināt kādu informāciju tā tiek sniegta. Radās sajūta, ka es esmu viņu paku pazaudējusi!
06.01.2014. Gaidot zvanu no PASTA STACIJAS sūtu e-pasta vēstuli KLIENTU SERVISAM ar jautājumu cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai pārbaudītu noliktavu, citādi jau var gaidīt nedēļu, mēnesi, divus, kaut gan lai iepriekš pārbaudītu noliktavu un kurjerus bija nepieciešama tikai viena diena. Saņemu vēstuli, ka konkrēta atbilde tiks sniegta šīs nedēļas laikā.
Par laimi viss beidzas veiksmīgi un solītās nedēļas ietvaros saņemu zvanu, ka paka ir atrasta. Uz jautājumu kur tad tā bija pazudusi saņemu tik vien kā atbildi:"Tas nav svarīgi, galvenais, ka ir atrasta!" (kaut gan man, kā klientam, interesē vismaz kādos apstākļos paka atradusies).
Par laimi saturs īpaši nebija cietis, tik vien kā bērnu kombinezons "sagofrējies":D
Добавить комментарий