Pasta Stacija - nenogādā pakas laikā
Nevar uzticēties PASTA STACIJAI TOBAGO!!!
Tur no 10 nosūtītām pakām tikai vienreiz adresātam tā aizgāja bez problēmām - mums ir bijis viss iespējamais- atver Ķekavā kastīti, bet tur iekšā nekā nav, tad vispār nedarbojas, tad aiziet pēc nedēļas pēc lielām pārrunām ar šo firmu, negodīgi un info, ka nedarbojas tā Mana pasta stacija teiksim Ķekavā, vispār nepaziņo. Attieksme tāda, ja nepatīk, ejat citur.Kaut kas nedzirdēts!!! Tagad atkal tas pats, paku paņem Tobago, bet neliekas ne zinis, gaidam, nekas nenotiek,līdz izrādās, ka paka mētājas noliktavā un Ķekavā atkal nedarbojoties, bet to, ka cilvēki sūta un uzticas, pilnīgi nekāda reakcija.Neiesaku nevienam to piedzīvot ko es ar viņiem esmu piedzīvojusi. Esmu redzējusi arī diezgan bieži kā cilvēki netiek klāt pie savām pakām Tobago- nav iedots pareizs kods, sazvanīt nevar, atbraukuši 2 puiši un nekā.Tad redzēju, kā sūtīja paku un tikai ar mūsu palīdzību varēja aizvērt atvērto nodalījumu, kur paku ielikt- kaut kas tur nedarbojās pareizi. Tas ir cilvēku izmisums, kas tur notiek. Brīnos, ka tā vispār jau nav likvidēta.
Комментарии (3)
esmu ļoti daudz sūtījumus veikusi caur pastastaciju, ne reizi problēmas nav bijušas (ja nu vienīgi Origo dažkart visi nodalījumi aizņemti bijusi, bet tur arī tā pastakaste mazāka izmera). Uz Ventspili esmu sūtījusi reizes 5- no sadarbības partneriem ne reizi nekas slikts nav dzirdēts.
Labdien!
Pasta stacijas komandas vārdā atvainojos par sagādātajām neērtībām šajās situācijās.
Piegādes vienmēr cenšamies nodrošināt laikos, kas atbilst Pasta Staciju apkalpošanas grafikam.
Mēs vienmēr sekojam līdzi Pasta staciju darbībai un cenšamies maksimāli ātri novērst tehniskās nepilnības. Ja konstatējam, ka tehniskās nepilnības ietekmē mūsu klientus, par to informējam gan ieliekot informāciju mājas lapā, gan arī informējam paciņu saņēmējus par situāciju ar sms palīdzību. Pakas, kuras nevar ievietot kādā no Pasta stacijām tiek nogādātas atpakaļ noliktavā, lai piegādātu tās pēc pirmās iespējas Pasta stacijā. Atsevišķos gadījumos arī šos sūtījumus piegādājam klientiem dzīvesvietās.
Vēlos pateikt paldies, ka ziņojāt par šiem atgadījumiem. Arī mūsu interesēs ir nodrošināt klientiem ātru un labu servisu.
Līdz šim gadījumos, kad nedarbojas kāda Pasta stacija informējām tikai saņēmēju par nepiegādātiem sūtījumiem. Šobrīd mainīsim šo procesu un nodrošināsim arī informatīvas sms par piegādēm arī sūtītājiem, ja konstatēsim, ka bojājumu novēršana aizņems vairāk laika par vienu dienu.
Ar cieņu,
Marta
Klietnu apkalpošanas vadītāja
Užasnoe obsluživanie, stolknulas k sčastju malo, no niodnogo normalnogo slučaja. No etogo malo xvatit po gorlo !!!
Posilka očen važnaja, za nejo platili dengi, a teper ona budet esco pozze cem mi mogli dostavit ejo sami, drugim sposobom.
Eto sozdalo ocen bolsie problemi ne tolko mne, no i rjadu drugix lic, stojasčix za etim delom. I izvinenija nikakie i prinimatsa ne mogut, po sravneniju s tem- kakie važnie dela sorvani po vine pastastacija. Takoe cudo prosto nado likvidirovat ! Net i ne nado, nečego rešat čelovečeskie sudbi, ne ponjatno komu! Kto vam dal pravo rasporjažatsa sudboi drugogo čeloveka !?