Pasta Stacija - Ļoti slikts serviss
16.09.2017 interneta veikalā internet aptieka pasūtīju preci ar piegādi uz pasta staciju jūrmalā lielupes rimi. °rēķina numurs p17-62169, līdz šim brīdim t. I. 26.09.2017 preci neesmu saņēmusi. Internetveikals atrunājas, ka preci kurjeram jau atdevis pagājušajā nedēļā, uz maniem e pastiem atbild ar aizbildināšanos, ka vakar t. I. 25.09.2017. Neesot bijušas tukšas pasta kastītes jūrmalas rimi pasta stacijā un preci nevarot ievietot. Kkāds murgs.. Neiesaku sadarboties ar viņiem, ja nevēlaties pazaudēt klientus
Комментарии (1)
Ko tu sūdzies par pasta staciju, ja neesi pārliecināta, ka tavs internetveikals izsūtīja laicīgi?Viņi var izsekot savu sūtījumu un var tev parādīt visu piegādes vēsturi. Ja viņi vienkārši pasaka ka izsūtīja, lai pierāda to.
Parasti visi savu vainu noveļ uz piegādes kompānijām un kurjerpastiem, bet īstenībā viņiem pašiem ir problēmas ar preci, nav noliktavā utt., bet pēc tam vaino kurjerus...