Parvadatajs.lv - SIA BCH Būve - Pakalpojumu kvalitāte
Sveiki,Vēlējos informēt jūs par pakalpojumu kvalitāti, un par uzņēmuma vienaldzību, pret klienta mantu!Janvāra sākumā, nācās izvēlēties šo kompāniju, jo pēc svētkiem mūsu ierastajām kompānijām bija ilgi piegādes laiki.Sūtijums tika aizsūtīts uz Londonu, bet pēc kāda laika ar mums sazinājās cilvēks, kam paciņa bija paredzēta, un viņš teica, ka vēljoprojām neko nav saņēmis, mēs sazinājāmies ar pārvadātāju, bet viņi apgalvoja, ka viss ir piegādāts, uz jautājumu vai ir kāds papīrs, ko saņēmējs paraksta vai kāda cita apstiprinoša informācija, kas liecinātu, ka paciņa patiešām piegādāta, nebija pieejama.Sazinoties pāris dienas vēlāk ar šo kompāniju saņēmām informāciju, ka paciņa drīz būs, jautājām vai var noskaidrot, kur viņa pašlaik ir, jo klients no mums arī grib saņemt informāciju par sev iegādāto priekšmetu. Mums solijās visu noskaidrot un atzvanīt(neviens neatzvanija) nākošajā dienā zvanot, saņēmām info, ka kurjers nav varējis atdot paciņu un atdevis viņu pastā, un ka viņi noskaidros kur šobrīd ir paciņa un atzvanīs(atkal neatzvanijā). Un protams nākošā diena atkal zvanam(neviens neceļ), pēc 5 minūtēm atnāk īsziņa ar kujera telefona numuru un tekstu, lai sazinamies ar viņu, protams, atkal no kuriera neko sakarīgu nenoskaidrojām, viņš atdevis neko nezin. Paciņu protams neatguvām!Tāda ir mūsu, diemžēl nepatīkamā pieredze ar šo kompāniju, protams, nevienam neiesaku ar viņiem sadarboties!
Комментарии (3)
Buss briesmīgs un netīrs, lopus vedā ar tādu busu, piekrauts ar pakam un būvmaterialiem, bet pasazierim jasēz, neizbrauca no LV norunātajā laika pirmkārt, bet naudu iegrāba protams laicīgi, sēz tajā ofisā viena pajocīga būtne un acis bola, nespēj apzvanīt klientus, lai informētu par izmainām. Merkaķi neizglītoti, kautko tadu es sastapu pirmo un protams peedejo reizi. 2 diennaktis braucu uz UK, bet Ainars Zanders apgalvoja lielīgi, ka galā būsim nākamas dienas vakarā. Ekonomiskais reziims uz visu, nebrauc ātrak pa 90 km/h. Nekada kondicioniera busā nav un iespejams bijis nav nekad nemaz. Kreesli netīri, ka riebj sēsties uz taadiem, rokas nav kur nolikt, viss vienā netīrībā briesmīgā. Iespējams pakas var vest, bet uzticību sis kaktu kantoris man vairs nevieš katrā ziņā.
Labdien.
Pirmkārt, kas attiecas uz busu, tas tiek mazgāts un kopts pirms katra reisa, tas nav mikroautobuss lux kūrorta braucieniem, bet gan mikroautobuss, kas piedāvā iespēju līdzbraucējiem tik uz Angliju.
Otrkārt, pastrīdēties par "Mērkaķi neizglītotu", kas māca braukt pieredzējušu šoferi, ar 25 gadu autovadītāju stāžu, ar kādu ātrumu braukt. Tātad informējam CSN 99.punkts (Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).
Treškārt, ir gadījumi, kad izbraukšanas dienā notiek izmaiņas, kuras nav iespējams paredzēt no novērst, kā arī laicīgi paziņot par to klientam.
Ceturtkārt, līdz Anglijai tiešām aizbrauc diennakts laikā - 24 st, bet ir atšķirība, vai klients ir jānogādā Doverā, Leeds vai Bristolē, kas aizņem laiku attiecīgi km.
Ja runājam par uzticību, tad strādājot šajā sfērā vairāk par 8.gadiem, esam sapratuši, kas visiem labs nekad nevar būt, atradīsies klients, kuram vienmēr būs slikti.
Mēs cenšamies savu darbu darīt pēc labākās sirdsapziņas un godaprāta.
AC, parvadatajs.lv
Roljiks
Labdien. Vēlamies informēt, ka sūtījumus nonāca galā sveiks un vesels, un nekur netika nozaudēts, bet gan nosūtīts ar vietējā pasta starpniecību. Sūtījumu mēģināja piegādāt vairākkārt, bet saņēmēju sastapt neizdevās, tika atstātas arī ziņojumu lapiņas pasta kastītē. Protams, līdz ar to nokavēšanās, bet saņēmējs sūtījumu ir saņēmis.