Par zobārstniecības klīniku "Ar smaidu" - Neētiska attieksme pret klientu
Nolēmu uzrakstīt par klienta pieredzi Rīgā zobārstniecības klīnikā "ar smaidu". Diemžēl dzirdot par darbinieku attieksmi, radās nopietnas pārdomas par speciālistu ētiku. Uzskatu, ka ārstu Hipokrāta zvērests, kas tiek dots, lai palīdzētu slimniekam, netika izpildīts. Slimnieku, kuram bija akūti nepieciešams izraut zobu, sašpricēja ar 4 špricēm un palaida uz mājām ar tekstu: "mums nav tāda krēsla, kur jūs apsēdināt, varat to salauzt! " jautājums ir par slimnieka apmēru - augumu, svaru, no kā baidījās dakteris. Vai šajā situācijā nebija jāsniedz palīdzība, nedomājot par iztēlē radītām sekām? Sliktākajā gadījumā jāapsēdina uz parasta krēsla un jāsniedz palīdzība, ņemot vērā akūto stāvokli, kā arī vēlo vakara stundu? Tas mani kā Latvijas pilsoni pārsteidz - ka šodien ir tāda vienaldzība, kas aizskar cilvēk cieņu, jo visi cilvēki nav standarta cilvēki, tāpat kā visi nav vienādas krāsas cilvēki, u. c. c. Diemžēl tas nav stāsts no pagātnes, bet šodienas.
Комментарии (6)
Vai tas, Jūsuprāt, būtu godīgi, ja ārsts, ļaujot Jums lauzt klīnikas iekārtu, liegtu ārstēšanu visiem pacientiem, kuri vēl gaida rindā? Raut zobu "uz parasta krēsla" ir pretstatā Hipokrāta zvērstam, jo nav pieejams atbilstošs apgaismojums un apstrādes iekārtas. Sakiet paldies, ka vismaz iedeva zāles.
Tai pat laikā citā zobārstniecības klīnikā šim cilvēkam ar identisku krēslu neviens palīdzību neliedza. Nekāds krēsls nesaplīsa, padomājiet arī par cilvēcības principu. Un arī šajā gadījumā ir pārkāpts Hipokrāta zvērests un attieksme no zobārsta ir nievājoša un necienīga.
Jums kā nespeciālistam, protams, visi krēsli liekas vienādi 😀 Ārsts darīja, ko varēja - iedeva zāles! Vai tiešåm nievājoša attieksme?
Varbūt sūdzēšanās vietā derētu drusku pasvīst un nodzīt taukus vismaz tiktāl, lai varētu ievietoties parastā zobārsta krēslā kā visi? Oi, piedošanu, tā taču ģeeeeeenētika, kur neko nevar līdzēt.
Nē nu vispār... Vēl vajadzēs speciāli pielāgotu krēslu cilvēkiem ar izteiktu lieko svaru... Piedošanu, tādu masu es sūtītu uz institūtu,lai ņemas.
Посмотрите историю комментариев пользователя ELLIO. Везде под плохими отзывами о зубных врачах, видимо из его клиники, пишет агрессивные ответы тем, кто жалуется. Улучшите сервис и работу, а не тратьте время на то чтобы прибежать облаять очередного клиента недовольного вашими услугами.