Par pasūtījuma izpildi MMK mājaslapā - Par neprofesionālu rīcību
Nesen MMK mājaslapā atradu jaunas Hankook ziemas riepas par cenu 73 EUR/gab. Piedāvājums mani apmierināja, tāpēc uzreiz veicu pasūtījumu, izvēloties apmaksas veidu – samaksa preces saņemšanas brīdī. Mājaslapā bija norādīts, ka piegāde notiek 1–2 dienu laikā. To ņemot vērā, uzreiz pierakstījos arī riepu montāžai pēc trim dienām.
Pēc dažām stundām saņēmu e-pastu ar informāciju, ka riepas ir uz vietas, tādēļ piezvanīju uz MMK, lai precizētu turpmāko rīcību. Man atbildēja, ka viss ir kārtībā un riepas mani sagaidīs. Tomēr, ierodoties pieteiktajā laikā, man paziņoja, ka pasūtījums sistēmā redzams, taču konkrētā riepu komplekta uz vietas nav — pieejamas tikai divas riepas citā filiālē (Biķernieku ielā).
Uz manu jautājumu, kā šāda situācija varēja rasties, darbinieks atbildēja, ka tā mēdz gadīties, jo riepas tiek izpirktas un ka pasūtījuma apstiprināšanai bija nepieciešams veikt tūlītēju apmaksu. Turklāt tika piebilsts, ka šīs riepas neesot īpaši piemērotas ziemai ar sniegu, lai gan MMK mājaslapā ir norādīts, ka tās paredzētas ziemas apstākļiem, ar labu saķeri mitros apstākļos (saķeres indekss “B”) un degvielas patēriņa indeksu “C”.
Vaicājot par alternatīviem piedāvājumiem, man tika piedāvātas citas Hankook ziemas riepas par 96 EUR/gab., kuras, pēc MMK mājaslapā publicētās informācijas, ir ar zemāku veiktspējas rādītāju (saķeres indekss “D”, degvielas patēriņš “C”). Tā kā cena bija ievērojami augstāka un kvalitātes rādītāji zemāki, atteicos no piedāvājuma. Tika piedāvātas arī cita ražotāja riepas, par kurām līdz šim nebiju dzirdējis.
Ņemot vērā iepriekš minēto, uzskatu, ka MMK rīcība šajā gadījumā bija bezatbildīga un neprofesionāla. Turklāt vēlētos saņemt skaidrojumu, kāpēc klients nevar plānot savu laiku un budžetu, paļaujoties uz mājaslapā sniegto informāciju, ja pats uzņēmums to var darīt. Kāpēc man, kā klientam, ir jāmaksā ar savu laiku un neērtībām par MMK sistēmas nepilnībām vai kļūdām?
Būtu bijis tikai loģiski, ja uzņēmums būtu savlaicīgi informējis par iespēju, ka konkrētais riepu modelis varētu nebūt pieejams, vai arī par to paziņotu tūlīt pēc pasūtījuma veikšanas, nevis klientam ierodoties uz vietas.
Добавить комментарий