а можно поподробнее? читать 2 слова не интересно.
к сведению остальных www.palmtravel.lv, www.firma.lv, www.eureg.lv, www.artstyle.lv это всё одно и тоже. 4 проекта завязанные на одного человека - Дмитрия Фёдорова, наглого мошенника. человек берёт деньги за различные услуги - туризм, интернет, домены и прочее - а потом тупо НИЧЕГО не делает. кормит завтраками, пока от него не отстанут.
но я не отстану.
большая просьба - если вы пострадали от этого мошенника, напишите мне. очень хочется его отправить туда, где ему самое место - на нары.
Pilnībā piekrītu!!!Nekad nesaistieties ar šo cilvēku!!!Mazs, sīks(vecuma ziņā, bet krāpšanā liels) un ļoti liels krāpnieks!!!Nekad neveiciet nekādus pasūtījumus pie viņa un nestrādājat nekad pie viņa!!!
Nepiekrītu gan! Ar mani Palm Travel strādāja korekti. Pats Dmitrijs mani pirmājā dienā neapkalpoja, cik es saprotu viņš ir uz vietas tikai sestdienās, bet vēlāk viņš pats izsniedza man dokumentus. Tā darbiniece, kas mani apkalpojuma, tiešām bija stulba.. Viņai vārds ir, ja nešaubos, Linda.. Jebkurā gadījumā - ceļazīmi uz Ēģipti tika pasūtīta novembrī un decembra beigās es jau biju pie jūras.. Ceļazīme bija no paša Palm Travel (rezervēja viesnīcu, transferi un biļēti). Nekādu neērtību, izņēmot darbinieces attieksmi, neredzēju..
Pirmkārt, mūsu aģentūra publiski atvainojas par sagādātajām neērtībam.
Otrkārt, esmu pārliecināts - visi klienti saņēms savu iemaksāto naudu, ja vēl to nav saņēmuši. Mūsu uzņēmums šobrīd vairs neatrodas uz maksātnespējas robežas, situācija ir stabilizēta. Garantēju arī to, ka tiks izmaksāta kompensācija tiem klientiem, kuriem tiešām bija problēmas ar mūsu aģentūru (precīzāk teikšu - ar aģentūras Siguldas biroju, ka arī 1 problēma bija Kuldīgā).
Pieradot to, ka problēmas nav daudziem klientiem (vairākkārt mazāk neka tiek rakstīts sūdzībās) gribam publiski informēt, ka kopējais klientu skaits, kuriem bija problēmas ar pakalpojumu izmantošanu 2008. gada decembra beigās - 2009. gada janvārī ir 6 (pirms tam pusgadi nebija ne vienas problēmas). Savu situāciju īsumā Jūs atradīsiet šājā sarakstā:
- vīzas noformēšana (klients: Vera; ir vienošanos par naudas atmaksu - daļa no summas jau ir atmaksāta, tūvāko dienas laikā tiks segts parāds, nav publiski izvietota sūdzība)
- viesnīcas rezervēšana Romā (klients: Ieva; nav vienošanos par naudas atmaksu, ir publiski izvietota sūdzība, nevaram sazvanīt klienti jau 2. nedēļu)
- atcelts brauciens uz Ēģipti (klients: Sandra; ir vienošanos par naudas atmaksu - tūvāko dienas laikā tiks segts parāds, ir publiski izvietota sūdzība)
- atcelts brauciens uz Ēģipti (klients: Valm., ir vienošanos par naudas atmaksu, jau ir atmaksāta lielākā parāda summa; publiskas sūdzības nav).
- viesnīcas maiņa braucienam uz AAE (klients: Igors, tika atmaksāta starpība un 100Ls kompensācija)
- ilga dokumentu izsniegšana par rezervāciju uz Ēģipti caur Tez Tour, dokumenti tika izdoti tikai 2 dienas pirms izbraukšanas (klients brauca ceļojumā, viss kartībā)
Visas pārējas sūdzības nav patiesas un to parādīšanos šeit analīzēsim vēlāk, pēc atlikušo problēmu atrisināšanas (kopā - 4 problēmas, kuras atrodas atrisināšanas stadijā un tiks atrisinātas tūvākājā laikā).
Vēlreiz gribam ļoti atvainoties par neērtībam, mums tiešām ir ļoti nepatīkami zināt to, ka nebijam spējīgi pārvarēt apstākļus un izpildīt visas saistības līgumos noteiktā termiņā. Ceram uz sapratni un uz turpmāko sadarbību, ka arī darīsim visu lai pierādītu mūsu uzņēmuma spēju piedāvāt kvalitātīvus pakalpojumus.
Es esmu Ieva, kura tika mineta apraksta no Palm Travel.Ka var tik zemiski vel melot un vilkt laiku, ar vinu par viesnicas rezervesanu Roma nepartraukti sazinas cilveki, un kad vinam zvana nu jau vairs necel telefonu, zvanam no cita nummura un jau nakama reize atkal necel telefonu.Vins atceras savu piekrapto cilveku nummurus un nepartraukti izvairas.Un man neviens nav zvanijis, tie ir meli.Pagajusonedel kad atkal ar vinu sazinajamies, vins pazinoja ka nauda ir izsutita.Interesanti caur kurieni vins suta, ka nauda vel nav.Krapnieku un melu iestade!!!
Un kā ir ar algām????Šeit cilvēki runā arī par neizmaksātajām algām??KUR TĀS IR??Un 6. problēmas ir maz????DIEZ VAI!!!
Kā būs ar neizmaksātajām algām???
milie cilveki patiesam uzmanieties no si cilveku un jebkadam saistibam ar so cilveku...
saskaros pats ar so cilveku darba sakara, un tagad esmu laimigs ka vairs nestradaju... kad parakstiju darba ligumu man jau likas ka kaut kas nav isti kartiba, bet naivi domaju ka ta ir jabut un stradaju talak... bet kad sakas visadi interesanti notikumi, un atklasmes, tad ari sapratu, ka te viss nav tirs, un tiek biditas caur so firmu kaut kadas netiras lietas... vins nezin ko solis, bet savus solijumus nepildis, lidz jus vinam nesaksiet draudet, bet ari tas var nepalidzet... es zinu ka cilveki ir cinijusies ar vinu un bez panakumiem... taspec sargieties no vina un ja nevelaties savu naudu pazaudet...
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (9)
а можно поподробнее? читать 2 слова не интересно.
к сведению остальных www.palmtravel.lv, www.firma.lv, www.eureg.lv, www.artstyle.lv это всё одно и тоже. 4 проекта завязанные на одного человека - Дмитрия Фёдорова, наглого мошенника. человек берёт деньги за различные услуги - туризм, интернет, домены и прочее - а потом тупо НИЧЕГО не делает. кормит завтраками, пока от него не отстанут.
но я не отстану.
большая просьба - если вы пострадали от этого мошенника, напишите мне. очень хочется его отправить туда, где ему самое место - на нары.
Pilnībā piekrītu!!!Nekad nesaistieties ar šo cilvēku!!!Mazs, sīks(vecuma ziņā, bet krāpšanā liels) un ļoti liels krāpnieks!!!Nekad neveiciet nekādus pasūtījumus pie viņa un nestrādājat nekad pie viņa!!!
Nepiekrītu gan! Ar mani Palm Travel strādāja korekti. Pats Dmitrijs mani pirmājā dienā neapkalpoja, cik es saprotu viņš ir uz vietas tikai sestdienās, bet vēlāk viņš pats izsniedza man dokumentus. Tā darbiniece, kas mani apkalpojuma, tiešām bija stulba.. Viņai vārds ir, ja nešaubos, Linda.. Jebkurā gadījumā - ceļazīmi uz Ēģipti tika pasūtīta novembrī un decembra beigās es jau biju pie jūras.. Ceļazīme bija no paša Palm Travel (rezervēja viesnīcu, transferi un biļēti). Nekādu neērtību, izņēmot darbinieces attieksmi, neredzēju..
Cien. Sūdzības.lv mājaslapas apmeklētāji!
Pirmkārt, mūsu aģentūra publiski atvainojas par sagādātajām neērtībam.
Otrkārt, esmu pārliecināts - visi klienti saņēms savu iemaksāto naudu, ja vēl to nav saņēmuši. Mūsu uzņēmums šobrīd vairs neatrodas uz maksātnespējas robežas, situācija ir stabilizēta. Garantēju arī to, ka tiks izmaksāta kompensācija tiem klientiem, kuriem tiešām bija problēmas ar mūsu aģentūru (precīzāk teikšu - ar aģentūras Siguldas biroju, ka arī 1 problēma bija Kuldīgā).
Pieradot to, ka problēmas nav daudziem klientiem (vairākkārt mazāk neka tiek rakstīts sūdzībās) gribam publiski informēt, ka kopējais klientu skaits, kuriem bija problēmas ar pakalpojumu izmantošanu 2008. gada decembra beigās - 2009. gada janvārī ir 6 (pirms tam pusgadi nebija ne vienas problēmas). Savu situāciju īsumā Jūs atradīsiet šājā sarakstā:
- vīzas noformēšana (klients: Vera; ir vienošanos par naudas atmaksu - daļa no summas jau ir atmaksāta, tūvāko dienas laikā tiks segts parāds, nav publiski izvietota sūdzība)
- viesnīcas rezervēšana Romā (klients: Ieva; nav vienošanos par naudas atmaksu, ir publiski izvietota sūdzība, nevaram sazvanīt klienti jau 2. nedēļu)
- atcelts brauciens uz Ēģipti (klients: Sandra; ir vienošanos par naudas atmaksu - tūvāko dienas laikā tiks segts parāds, ir publiski izvietota sūdzība)
- atcelts brauciens uz Ēģipti (klients: Valm., ir vienošanos par naudas atmaksu, jau ir atmaksāta lielākā parāda summa; publiskas sūdzības nav).
- viesnīcas maiņa braucienam uz AAE (klients: Igors, tika atmaksāta starpība un 100Ls kompensācija)
- ilga dokumentu izsniegšana par rezervāciju uz Ēģipti caur Tez Tour, dokumenti tika izdoti tikai 2 dienas pirms izbraukšanas (klients brauca ceļojumā, viss kartībā)
Visas pārējas sūdzības nav patiesas un to parādīšanos šeit analīzēsim vēlāk, pēc atlikušo problēmu atrisināšanas (kopā - 4 problēmas, kuras atrodas atrisināšanas stadijā un tiks atrisinātas tūvākājā laikā).
Vēlreiz gribam ļoti atvainoties par neērtībam, mums tiešām ir ļoti nepatīkami zināt to, ka nebijam spējīgi pārvarēt apstākļus un izpildīt visas saistības līgumos noteiktā termiņā. Ceram uz sapratni un uz turpmāko sadarbību, ka arī darīsim visu lai pierādītu mūsu uzņēmuma spēju piedāvāt kvalitātīvus pakalpojumus.
Ar cieņu,
Palm Travel.
Es esmu Ieva, kura tika mineta apraksta no Palm Travel.Ka var tik zemiski vel melot un vilkt laiku, ar vinu par viesnicas rezervesanu Roma nepartraukti sazinas cilveki, un kad vinam zvana nu jau vairs necel telefonu, zvanam no cita nummura un jau nakama reize atkal necel telefonu.Vins atceras savu piekrapto cilveku nummurus un nepartraukti izvairas.Un man neviens nav zvanijis, tie ir meli.Pagajusonedel kad atkal ar vinu sazinajamies, vins pazinoja ka nauda ir izsutita.Interesanti caur kurieni vins suta, ka nauda vel nav.Krapnieku un melu iestade!!!
Es domaju ka ir japieversh uzmaniba ka par Palmtravel shaja lapa ir visvairak sudzibu. Domaju ka turistiem vajag izdarit secinajumus...
Un kā ir ar algām????Šeit cilvēki runā arī par neizmaksātajām algām??KUR TĀS IR??Un 6. problēmas ir maz????DIEZ VAI!!!
Kā būs ar neizmaksātajām algām???
Kad es vinam prasiju cik cilvekus vins ir apkrapis un abzadzis, viņš atbildeja, ka problemas ir TIKAI 10 nevairāk, kuras tiek risinatas!
milie cilveki patiesam uzmanieties no si cilveku un jebkadam saistibam ar so cilveku...
saskaros pats ar so cilveku darba sakara, un tagad esmu laimigs ka vairs nestradaju... kad parakstiju darba ligumu man jau likas ka kaut kas nav isti kartiba, bet naivi domaju ka ta ir jabut un stradaju talak... bet kad sakas visadi interesanti notikumi, un atklasmes, tad ari sapratu, ka te viss nav tirs, un tiek biditas caur so firmu kaut kadas netiras lietas... vins nezin ko solis, bet savus solijumus nepildis, lidz jus vinam nesaksiet draudet, bet ari tas var nepalidzet... es zinu ka cilveki ir cinijusies ar vinu un bez panakumiem... taspec sargieties no vina un ja nevelaties savu naudu pazaudet...