www.sudzibas.lv Pakalpojumu kvalitāte Rīgas satiksme transporta saraksti

Pakalpojumu kvalitāte - Rīgas satiksme transporta saraksti

Gribu sūdzēties par to, ka sabiedriskais transports kursē pēc sava saraksta tikai retos gadījumos. 24. Autobuss, 9: 21 Baltāsbaznīcas ielā, uz centru (Abrenes) , atnāca laikā, kas jau ir brīnums, bet nez kāpēc pieturā "Melīdas iela" vadītājs nolēma pastāvēt ar atvērtām durvīm 5 minūtes, bez jebkādiem paskaidrojumiem. Varbūt vadītājam nenāk prātā, ka pasažieriem varētu būt nepieciešams pārsēsties citā autobusā/trolejbusā un cilvēkam ir saplānots ceļš? Protams, ka nokāvēju uz savu nākamo transportu, nokāvēju darbu. Ja tas būtu vienīgais gadījums, tad es vēl varētu saprast - katram gadās neveiksmīgas dienas, bet kad tādas situācijas jau ir sistēmātiskas... Piemēram vakar, 04.10.2022, gaidot 3. Trolejbusu 9.39 Sarkandaugava uz centra pusi, tas vienkārši neatnāca, paveicās, ka vismaz 11. Autobuss atnāca laikā un spēju aizbraukt. Ļoti ceru, ka Rīgas satiksme tomēr spēs sakārtot savu darbību

Комментарии (1)

A absolut1327 05.10.2022

tak viņiem,diemžēl pie pakaļas tas viss. Viņi sēž uz mīkstiem krēsliem un nekrata, kur kas steidzas
ar 24. vienmēr problēma ar saraksti. ir pat rakstītas sūdzības pa pastu viņiem 0 emocijas

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы