Pajumte BV - attieksme

Neiesaku šo iestādi. Konkrētajā gadījumā, pieraksta dienas rītā, piezvanīju uz šo iestādi, lai informētu, ka vakarā netieku pie zobārsta. Gribēju pierakstīties uz citu dienu, bet man pateica, ka mani vairs neapkalpos!

A

Комментарии (4)

C cello 30.12.2010

Ja esi saslimusi, tad zvans tās pašas dienas rītā būtu ok.
Ja cits iemesls un zini, ka netiksi, tad vajag informēt dažas dienas iepriekš.
Vajadzētu zināt, ka zobārstam par atsēdēto laiku neviens nemaksā un izčakarēts laiks, kad pacients vienkārši neatnāk vai piezvana tad, kad citu pacientu nav iespējams sarunāt ir ļoti negodīgi pret ārstu.
Es arī vairs šādu pacientu nepieņemtu.
Un vēl, pieļauju, ka šai iestādei pacientu pietiek, ja var teikt, ka Tevi vairs neapkalpos:)

O o 30.12.2010

varbūt tas bija jau ne 1. reizi?

P Peace 25.05.2012

Agita!
Ir arī citi zobārsti :) ja viens zobārsts atsakās pieņemt, tā ir viņa paša iedomības vaina, lai tad sēž savā kantorī, kamēr sapūst savā iedomībā, atrodi citu - laipnu un jauku zobārstu.
Peace.

P Peace 25.05.2012

ps. katram ir dažādi iemesli, kādēļ sanāk kavēt, vai neatnākt, tāpēc jau nav nepieciešams norakstīt cilvēku, bet jādod viņam iespēja laboties. Ja zobārsts šādu iespēju nedod, tā ir viņa vaina.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы