Paija - Rīgas satiksmes mikroautobusi
Rīgas satiksme no 1.janvāra apkalpos arī mazos mikroautobusus, kas sanāk tagad pieder pie Rīgas satiksmes un būs jauna veida maršruts, pie tramvajiem, autobusiem, trolejbusiem. Viss ir ļoti jauki, cerams ka arī beidzot būs normāli un skaidri kustības saraksti ievietoti galapunktos, tomēr biju lasījusi, ka Rīgas mērs Ušakovs teicis, ka vajag mikroautobsiem braukt pa savādāku maršrutu, lai nav tā, ka tie dublējas ar autobusiem, trolejbusiem, tramvajiem, tomēr skatot mikroautobusus no 1.janvāra kas tagad piederēs Rīgas satiksmei, tad mikroautobusi ir tādi paši un vairāki maršruti brauc uz vienu un to pašu rajonu un nekas pavisam jauns un interesants nav izveidots. Kāpēc? Patiesībā tas taču ir tik vienkārši, kā izveidot mikroautobusu uz vietām, kur vispār nekas cits nebrauc, jo pasažieru skaits vienmēr ir liels tajos mikroautobusos.
Tagad mikroautobusi tiks saukti kā ''minibusi'' un cerams ar jauno Rīgas satiksmes ēru ''mikroautobuss'', būs beidzot visi transportlīdzekļi savesti kārtībā un brauks pa noteikto maršrutu un pēc laika, jo citādi līdz šim brīdim brauc cikos un kur vien vēlas...
Комментарии (2)
R/S pārņems mikriņus lai tos veiksmīgi likvidētu. Vai arī paaugstinās maksu līdz neiespējamībai. Ja jau tagad sūda lielajos lēnajos busos jāmaksā 70 sant. kad iekāp, tad paaugstināta komforta busiņos tā būs vismaz 2 X dārgāka.
RS mikrinus paarnema, bet kada no taa jega? Ko tas dod pasazierim? Neko! Ipasnieki tacu paliek tie pasi - soferiem algas vini nemaksaa, soferis nodod plaanu no nopelnitaa, bet ja neko nenopelna tad vispar nebrauc -kada jega dzenat tuksu busu un teeret degvielu. Kam tad domati tie saraksti, ja brauc vienalga kaa pasiem ir izdevigi, t, i, lai butu pasazieri.Tad kapec vajadzeja to- it kaa mikrinju paarnemsanu? Kuram tas ir izdevigi?Un kur ir tas paaugstinatais komforts? Tie pasi vecie sagrabejusie busi, iipasi uz Juglu.