Ozolciems tūre - Slikts pakalpojums
27.12.2021 brauciens jaunā gada sagaidīšana Monako. Šīs firmas organizētais brauciens bija jaunā gada sagaidīšana Monako. Padoms: pirms iegādājaties ceļojumu pārliecinieties par šīs kompānijas pakalpojumu sniegšanas servisu. Ar šo firmu sen atpakaļ esmu braukusi vismaz 3 ekskursijās pa Eiropu un nekad nebija sūdzību par ceļojuma programmas izpildi un grupas vadītāja kompetenci. Šogad, kad pandēmijas ietekmē piedāvājums ir sarucis jauno gadu sagaidīt eiropā ārpus Rīgas izvēlējāmies 2022. Gadu sagaidīt Monako ar skaistām ekstra apmaksātām izbraukuma ekskursijām, bet…. Otrā dienas apskates ekskursija Itālijas pilsētiņa kremona ar tirdzniecības centra apmeklējuma iespējām… no apskates pilsētas “0” apskates iespējas, jo īstenībā nav ko redzēt, pastaiga pa pilsētiņu, lai pavilktu laiku, jo nākamajā viesnīcā ierašanās paredzēta vakarā. Tirdzniecības centrs, salīdzinājumam - Rīgas maxima xx. Nākamā diena apmaksāta ekskursija uz grasu, saint-paul-de-vencu un nicu. Ļoti Skaistas pilsētiņas, kur pats savā nodabā vari izbaudīt tās šarmu un skaistumu, bet nicā ir organizēta pilsētas ekskursija ar gidu (žēl par zaudēto laiku!) , jo no nicas skaistākajiem apskates objektiem neko neredzi (līdz ar ekskursijas beigām Saule noriet) .31.12.2021. Pēc programmas paredzēts - izbraukuma ekskursija uz kannām un otrā dienas pusē uz Monako un jaunā gada sagaidīšana Montē Karlo, viss ļoti jauki un Skaisti, bet…. Iepriekšējas vakarā grupas vadītāja informē par nākošās dienas plāniem un izrādās, ka izbraukuma ekskursija ir uz kannām un vakarā 21: 00 izbrauc uz Monako sagaidīt jauno gadu… izbraukuma ekskursijas apmaksājām, bet pakalpojumu nesniedz! Izsakot pretenzijas, saņēmām atbildi, autobuss 2x nebrauks, jo dārga autostāvvieta? Un? Naudu par izbraukuma ekskursijām ceļojuma firma saņēma pirms brauciena, taču pašu ekskursiju pēc programmas tā arī nenodrošina. Bet, lai nu kāds tas brauciens bija, rūgtums palika un jauno gadu sagaidījām ar aizvainojumu, žēl. Bet vislielākais sašutums ir par grupas vadītājas Ivetas Pumpuras nekompetenci pavadīt ceļotāju grupu. Vadītāja, kurš ir ļoti jauks cilvēks līdz tam brīdim, kamēr neizsaki pretenzijas par ceļojuma organizāciju, līdzko aizskar šo tēmu, tā esi iekļuvis melnajā sarakstā ar visām izrietošajām sekām (apmēram kā apvainojusies draudzene, kura negrib ar tevi komunicēt) , kā arī pēc jaunā gada sagaidīšanas tik ļoti steidzas uz autobusu, (jo būs papildus izmaksas par autosstāvvietu) , ka nepārliecinās par to, vai visi grupas ceļotāji tiek viņai līdz un patstāvīgi var naktī atrast ceļu uz autobusu.
Комментарии (14)
Par laimi mēs arī braucām šajā pašā ceļojumā,par ko palikām ĻOTI apmierināti.Nepiekrìtam nevienam vārdam,ko raksta neapmierinātā braucēja!Ja cilvēks ir tendenciozs,tad ļoti žēl,ka sabojā labo iespaidu citiem!Neapmierinātai tūristei iesaku braukt citā gadalaikā,kad tik agri saule nenoriet,bet tā nav ne Ozolciema,ne vadītājas vaina.🤭 Ieteiktu arī pirms ceļojuma iepazīties ar programmu,nevis izteikt neadekvātas pretenzijas!Vadītāja Iveta ir visjaukākā,kompetentākā grupas vadītāja,ar kādu nācies braukt ceļojumos!Visu cieņu! Un mēs noteikti arī saviem nākamajiem ceļojumiem izvēlēsimies Ozolciemu un noteikti erudīto Ivetu Pumpuri!Paldies!🥰
Kārtējāis fake acc no firmas. Viens kommentārs tiešī šājā tematā.
Reģistrējies 14 st atpakaļ
Labdien! Nu nav Jums taisnība!Neesmu no firmas!Braucu šajā ceļojumā ar 3 pusaudžiem un visi palikām ĻOTI apmierināti gan ar vadītāju, gan tūrfirmu.Šoreiz nebūs Jums taisnība!
Absolūti nepiekrītu sūdzības rakstìtājai! Varu to apgalvot,jo piedalījos šajā braucienā.Ja pašai ceļotājai ir problēmas ar ceļojuma apraksta izlasīšanu un saprašanu,tad tā nav ne grupas vadītājas,ne Ozolciema vaina!Kā vispār var tādas muļķības sarakstīt?Vajag klausīties,ko stāsta un paskaidro vadītāja,nevis vērpt intrigas visa ceļojumā laiku! Tieši pretēji rakstītājam,gribam teikt lielu PALDIES vadītājai Ivetai Pumpurai par augstu profesionalitāti un spēju atrisināt jebkuru problēmu,lai kam tā būtu radušies! Visu cieņu! Brauciens bija burvīgs,par spīti šai neapmierinātai sūdzības rakstītājam,kura nepārtraukti centās vērpt intrigas.
Reģistrējies 7 st atpakaļ - Fake acc no firmas!
Muļķības!
Šis cilvēks sacerējās un saplānoja pārlieku lielus plānus ceļojumā un kad saprata, ka nesaņems to ko sagribēja finansiālu vai citu iemeslu dēļ, sāk sabotēt un vervēt citus līdzbraucējus pret grupas vadītāju un kompāniju.
Bija konkrētas personas kurām bija problēmas ar raksturu un neadekvātumu kas patiesībā man ( pieļauju arī citiem ) neļāva pilnībā izbaudīt ceļojumu.
Šīs personas veidoja scēnas, nepārtraukti runāja skaļā balsī un kad grupas vadītāja autobusa skaļrunī stāstīja informāciju par objektiem un apskates vietām kuriem braucam garām - nebija iespējams dzirdēt un saprast, jo daži labi bija pārāk aizrauti ar "ļerkstēšanu" un grupas vadītājas aprunāšanu.
Jāpiemin, ka daži no šiem cilvēkiem pat nekautrējās apzināti kavēt autobusa atiešanu no tikšanās vietas - atrunājoties, ka nav sapratuši pareizo laiku, vai grupas vadītāja nav sniegusi patiesu informāciju ( pat ja 90% no autobusa nekavē un visu ir pareizi sapratuši sadzirdējuši )
Vienam grupas vadītājam nav iespējams izdabāt visu 45-48 braucēju vēlmēm un iegribām. Tāpēc esiet saprotoši ja nesaņemat visu ko vēlējāties un nespļaujiet pāri visas grupas plānam, lai sasniegtu savas vēlmes!
Šim cilvēkam ieteiktu pašam par grupas vadītāju pastrādāt pirms veikt kādus pārmetumus par cilvēka nekompetenci!
Paldies par fantastisko ceļojumu Ivetai un kompānijai Ozolciems tūre - labprāt atkārtotu šādus braucienus - tikai bez šādiem indivīdiem!
Reģistrējies 10 min atpakaļ - FAKE ACC no firmas!
Arī piedalījos šajā braucienā un paliku apmierināta gan par programmu, gan par grupas vadītāja darbu.
Novēlu sūdzības iesniedzējai Jaunajā gadā pozitīvāk skatīties uz dzīvi, citādi arī turpmāk būs jādodas ceļojumā vienatnē vai rast iespēju vairāk nopelnīt naudiņu, lai nav jābrauca uz Eiropu grupā ar autobusa tūri.
Pilnigu piekritu sudzibai. Programma bija uzrakstits, ka Monako redzesim DIENAS OTRAJA PUSE, nevis sedesim lidz vakaram viesnica un brauksim nakti, tikai lai kompaniju var nemaksat cik vajag par stavvietu.
Gida attieksme bija sausmiga, slinka, neprasija neviena cilveka velmes.
Esanas vietas bijis atrasti tikai lai kompanijai nopelnit, veda uz Rozenbergu it ka citur nevar paest, kur biji dargi un nav garsigi.
Ja cilveki tie kas gribeja pasedet visu celojumu viesnicas vai autobusa, nenozime, ka parejiem braucejiem vajadzeja ciest no ta.
Ar tadu Ivetas Pumpuras attieksme ilgi vina nekur nestradas!
Pilnīgi piekrītu sūdzībai.Mēs kompānija bijām 7 cilvēki.Murgs brauciens.3 .00 cēlāmies braukt, 17.00 pusdienas , 14 stundas jābrauc pa Poliju lai ēst Polijā, tur taču loti dārgi, lai gide un vadītāji paēd bezmaksas.Tā jau taupīt, ka tūristiem bojāt veselību, mums visiem LOTI sāpēja vēders Brno brokastis 1.7 km turp un 1.7 km uz viesnīcu jāiet, pus olu apēst.citā adresē kaut kādā telpā. Iveta gide teica 5-7 min.Nu un protams kāpēc brauciens saucas Monāko, ja tur nevedat?Iveta pierunāja sēdēt viesnīcā, jo stāvvieta dārga, mēs maksājām par to ekskursiju vēl 45€ katrs , laiks otrā dienas puse ekskursija un domāju pietiek apmaksāt stāvvietu. Gide Iveta nezin kur iet,Mēs mierīgi aizgājām uz sutobusu, Monāko mēs 2 naktī stundu gaidījām autobusā, jo vina veda gados vecākus cilvēkus no kalna lejā lauzt kājas, Un pārējos no autobusa...jā bija viena māja , kur notika negadījums un policija strādāja, bet to māju pie autobusa stāvvietas 2 min varēja apiet. T/C virs kritikas, tiešām Maxiima xx. Tā jau taupa, ka braucienā neko nerāda tūristiem.Tik mikrofonā stāsta cik viss dārgi, ar tādām ambīcijām raksturu Iveta izteica komentārus neapmierināta par tiem ,kuri ar vilcienu aizbrauca uz Monāko ātrāk paši , jo saprata, ka neko neredzēs vēl parādot nepareizo peronu lai maldās. Jauka attieksme. Mēs ar šo firmu NEKAD nebrauksim
Pirms raksta interneta vidē, vajadzētu apmeklēt vakarskolu, pamācīties rakstìt. Jūs 7 cilvēku kompānija -neviens nemāk sakarīgi 3 vārdus salikt?Tik vien zināt,kā faktus sagrozīt un muļķības sarakstīt.Žēl cilvēku, kuriem,Jūs ar savu negatīvismu nepelnìti sabojājat garastāvokli. Labāk tiešām sēžat mājās.
Kārtējāis fake acc no firmas.
Ja te brauks vieni latvieši ar 2 augstākajām izglītībām, tad var aizvērt šo firmu uz mājās saproti sēdēsi Tu! Mums sabojāja garastāvokli, svētkos ,Jūsu garastāvoklis neinteresē, jo neizpildat ko rakstījāt programmā , tagad meklējat kā aizkert , ko izdomāt,aizvainot krievus kuri pārsvarā bija autobusā.
Nu ticiet, nav man nekāda sakara ar Firmu. Varu parakstīties ar saviem personas datiem. Rakstu tikai savas un ģimenes domas. Un kāds te vispār sakars ar krievvalodīgiem? Visi mēs esam vienādi. Un ceļojumā braucām ar ģimeni. Tā lūk!
Es arī braucu šajā ceļojumā, tādēļ varu padalīties ar savām izjūtām un novērojumiem. No šī brauciena esmu guvusi tikai pozitīvas emocijas. Nesaprotu sūdzību par šo braucienu! .It kā mēs būtu ceļojuši katrs citā braucienā. Ceļojam ar Ozolciems Tūri ceturto reizi un viss ir vienmēr bijis labi. Šādiem cilvēkiem varbūt nevajag ceļot ar autobusu un nebojāt citiem tūristiem atpūtu ar savu negatīvismu visu ceļojuma laiku. Jums jebkurā gadījumā vienmēr viss būs slikti. Jāsaka godīgi, ka par mūsu grupas vadītāju Ivetu iespaids ir tikai pozitīvs un var manīt, ka viņa ir profesionāle savā jomā, pieredzi. Uz mūsu jautājumiem, ko viņa mums ieteiktu, saņēmām ļoti izsmeļošas atbildes un sniedza vēl papildus citu informāciju..Paldies par ceļojumu! Ļoti labprāt vēl izmantosim Ozolciema pakalpojumus, un priecāsimies,ja mūsu grupas vadītāja atkal būs Iveta!
Paldies arī visiem pozitīvi noskaņotajiem grupas biedriem , kuri devās ceļojumā nevis meklēt ,, kašķi '', bet baudīt ceļojumu!