Ozolciems tūre - Slikta gide

Gide visu laiku putrojas, nedod normālu laiku, stāsta par vietām kuras pat nevaram redzēt, nezin kur jāiet, mēs bijām luvrā, ārā gaidījām kādu pusstundu jo viņa gaidīja kautkādu citu gidi no pilnīgi citas kompānijas. Kad beidzot tikām iekšā, Anda kas ir tā gide vel skraidīja apkārt meklējot ieju pašā muzejā, atkal izskrējām arā, lika vel piemaksāt jo itkā mainījās noteikumi no tieši tās dienas. Es aizgāju prom jo sapratu ka gide neko nevar noskaidrot un nevar izpildīt savu darbu, izrādās tas ka tie kas palika tikai pēc 50 minūtēm tikai tikuši iekšā un pēctam tās gides ļoti daudz apsolītais brīvais laiks viņiem knapi bija. Viņa arī visu laiku visu jauc, uz montparnassi mums sāka dot luvras biļetes uz kurām arī bija mūsu vārdi, bet kas vel labāk ir, viņa iedeva biļetes ar nepareizajiem vārdiem. Viņa bez sakara runā, kautko teica ka jāizbrauc vienā laikā ar otru grupu kas ir no citas kompānijas un kad prasīja kāpēc, izvairījās no jautājuma un sāka kautko putroties. Viņa stāsta 30% latviski un 70% krieviski, ir daudzi autobusā kas krievu valodu nesaprot. Runā ar mums itkā būtu dzīvojuši zem akmens. Visstrakākais ir tas ka šoferiem vienā viesnīcā neiedeva kodu un viņi beigās tika gulēt autobusā, kamēr šoferi lika autobusu stāvvietā pati uzskrēJusi augšā bez ziņas. Arī brīvā laika vispār nav, pat ja ir tad kāda stunda kurā neko nevar izdarīt.

22.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (9)

A Agators 22.08.2024

Ozolciems Tūre

C Ceļotājs 79 23.08.2024

Ozolciems Tūre .Pilnīgi piekrītu uzrakstītajam ..Arī es apmeklēju šo ekskursiju..Tur vel ir pa labu uzrakstīts.

N Nezināmais 97 23.08.2024

Ozolciems Tūre. Pilnīgi piekrītu.

C ceļotājs99 23.08.2024

Piekritu autorei. :)
Visu braucienu mēs dzirdējām:
- Autobusam nedrīkst stāvēt (gandrīz nekur, bet reali protams ka bija),
- Mums jābrauc gari kilometri (mēs esam visi pieauguši cilvēki un mēs to saprotam),
- Par kaut kādiem objektiem sāk stāstīt, kad mēs jau pabraucam garām,
- Šoferus vienu nakti atstāja gulēt autobusa, tāpēc ka gide nespēj gramatiski visu risināt ( ŠITAIS VISPĀR NOBEIDZA MŪS LĪDZ GALAM, KAD UZZINĀJĀM!)
- Kaunināja pārējos cilvēkus kurie neņēma papildus ekskursijas. Cilvēki gribeji paši pavadīt to laiku, ka viņiem gribas.

Lūdzu arī pārdomajiet programmu un nelieciet brauciena nosaukuma Disneyland, jo viņš vispār nav iekļauts nekādīgi nebija! Mārketings strāda labi. Malači. Variet teksta pieminēt ka paši variet braukt un apmeklēt Disneyland, jo līdz viņam mēs braucam paši!

Pirma tūre ar autobusu, un galīgi nekā….. Paldies tikai tiem cilvēkiem ar kuriem iepazināmies un pavadījām laiku jautri!

Mja….. Un pagaidīt cilvēku 30min, neviens no tā nenom*rtu un pagaidītu! Neviss celt gidam paniku!

M mr.latvia 23.08.2024

Pats pagājušajā vasarā braucu šajā braucienā ar ģimeni, programā ir norādīts ka disnyelanda ir individuāli apmeklējama. Mazliet dīvaini ka neizlasat ko pērkat iepriekš. Par gidi nemācešu teikt, pagājušo gad braucām ar Ivetu. Nu tā ir kolosāla gide

C ceļotājs99 23.08.2024

Visi, visu lasa, bet pēc nosaukuma mēs jau braucam uz galveniem punktiem ko apskatīt. Nosaukuma nevajag viņu likt ka “galveno apmeklējuma objekta”. Kaut piegādāt tos cilvēkus kurie grib uz parku varētu, ja savācas diezgan laba grupa.

V VIKAND 23.08.2024

Согласна. Поведение гида Анды заставляет сомневаться не только в её компетенции, но и в адекватности. Абсолютно наплевательское отношение к людям и их потребностям.( отказ в остановке для туалета, после 4 часов езды, отказ в остановке у магазина, чтобы приобрести что то съестное, когда взятые с собой продукты закончились). Несвоевременная подача информации или ее отсутствие. Ощущение, что главная её цель побыстрее запихнуть всех в автобус и быстрее оказаться в гостинице. Похоже, что она не отдаёт себе отчёта, что люди едут за новыми, приятными впечатлениями, а её задача направлять, поддерживать и решать любые возникающие вопросы и проблемы. Решить что либо она не в состоянии. Поход в Лувр- отдельная история.Если вы хотите трижды спускаться и подниматься по одним и тем же эскалаторам и в течении полутора часов ходить по кругу, потому что руководитель группы не может найти вход в музей- обращайтесь к Анде. Хочется отметить прекрасно спланированную программу, которая была в описании, но к сожалению гид Анда не в состоянии реализовать то, что было запланировано. Отдельное спасибо водителям. Эти люди- настоящие профессионалы, в отличие от нашего гида.

I Incognito2 23.08.2024

Es šajā braucienā piedalījos jo ļoti vēlējos apmeklēt “Disneyland, Paris” atrakciju parku. Ceļojuma pirmajā dienā uzzināju, ka uz parku jānokļūst pašiem, bet ceļojuma nosaukumā skaidri un gaiši bija rakstīts vārds “Disneylande”. Uzskatu to par maldināšanu un nepilnīgas informācijas sniegšanu!
Gids ir ļoti slikts… visu laiku putrojas! Informācija latviešu valodā atšķīrās no informācijas krievu valodā. Krievu valodā tika sniegts vairāk informācijas. Kas manuprāt nav loģiski ja 70% no autobusa ir latvieši un daži krievu valodu vispār nesaprot, kaut ekskursijas sākumā tikai 1 cilvēks nepārvalda latviašu valodu, jo ir no Ukrainas. Informācija par apskates vietām tiek pasniegta pēc apskates objekta.
Anda kā gids savu ir nokalpojusi, uz katra soļa var saprast, ka viņai riebjas darbs ko viņa dara!
Piekrītu autoram, žēl šoferu, kuriem 1 nakti nācās gulēt autobusā un nākamajā dienā bija jābrauc entie kilometri.
Visu laiku dzirdam,”autobus te nedrīkst stāvēt.”,”autobus jūs negaidīs!”,”mums daudz kilometri priekšā!”,”obligāti paēdiet un neaizmirstam aiziet uz WC!”.
Cilvēkus, kuri nebija nopirkuši ekskursijas (par papildu samaksu) tika nosaukti skaļi, pirms katras ekskursijas. Es to uzskatu par nokaunināšanu!
Kā arī mūsu vēlmes vispār netiek uzklausītas, jo gidai Andai ir strikti izstrādāts grafiks pa sekundēm.

Šoferīšiem Didzim un Valdim paldies par profesionalitāti!

~Cerams “Ozolciems tūre” sadzirdēs šos komentētājus un ņems tos vērā savā nākotnes rīcībā.

E Ev_Me 26.08.2024

Arī biju šajā ceļojumā, tāpēc papildināšu vēl ar saviem komentāriem, jo iepriekš rakstītais, diemžēl, ir patiesi rakstīts.
Ceļojuma cenā ietilpst: grupas vadītāja pakalpojumi. Gribētos ieskatīties pakalpojumu sarakstā, kas tad īsti šim vadītājam bija, un, kas, tomēr nebija jādara. Vēl juceklīgāks cilvēks ir jāpameklē!
Brīžos, kad būtu varējusi sniegt kaut kādu informāciju, klusums no autobusa priekšgala (Kāpēc min. 10-15 iepriekš nevar iemigušos ceļotājus pabrīdināt, ka drīz stāsimies uz pauzi? Nē, piebraucam, apstājamies, un tad nu pēkšņi paziņojums: “Nu jūs jau laikam paši sapratāt, ka apstājāmies labierīcību apmeklējumam”; sēžot autobusa aizmugurē, tik daudz skaisti skati aiz loga tika palaisti garam. Nu vai tiešām Anda, priekšā sēžot, nevarēja ieminēties: “Paskatieties pa labi, pa kreisi, utml.”?; Pirms brīvā laika, vienīgais, ko pasaka, atpakaļ jābūt pēc tik un tik min./h. Savukārt, kad atgriežamies, jautā: “Nu!, jūs taču bijāt tur un tur, redzējāt to un to. Nopietni? Tas ir jādara pēc notikuma?);
Brīžos, kad būtu vajadzējis paklusēt, vārījās bezsakarā kā putras katls ar nevienam nevajadzīgiem gada skaitļiem, utml. (Parīzē, sakarā ar Olimpiskajām spēlēm, bija diezgan daudz ceļa ierobežojumu. Šoferītis centās atrast “nesāpīgāko” izeju no radušās situācijas, stūrējot pa šaurajām Parīzes ieliņām, nē – Anda sēž blakus un stāsta par Versaļas vēsturi no Wikipedias. Tiešām šis bija vienīgais brīdis šim stāstam?);
Visa Andas sniegtā informācija tika atskaņota latviešu un krievu valodās. Man pret to nav pretenziju, tikai… Kāpēc krievu valodā informācija bija precīzāka un plašāk izklāstīta?
Pāris frāzes 30+ gadu laikā šajā amatā gan viņa ir iemācījusies by heart: “Autobuss šeit stāvēt nedrīkst!’, “Autobuss jūs negaidīs!”, “Priekšā vēl daudz km jānobrauc.”, “Otra grupa gan… (izdarīja to un šito, tā un šitā) (tikai piektās dienas vakarā sapratām, kāpēc nepārtraukti tiek pieminēta kaut kāda mistiskā Otrā grupa. Laimīgie, jo viņiem bija sakarīga grupas vadītāja Iveta.), “Nu bet es taču jums teicu…” (kaut gan nebija teikusi; ne jau es vienīgā to nesaklausīju), “Tas nav mans lēmums, programmā tā ierakstīts.";
Un tā nakts Vācijā, kur Anda šoferīšus atstāja nakšņot uz ielas. Vienkārši trūkst vārdu. Varbūt šis bija jātulko, ka viņa ir grupas, nevis šoferīšu vadītāja? Vai arī viņai ir noteikts gultas laiks, kā dēļ viņa nevarēja sagaidīt ierodamies visu grupu?
Publiskā ceļotāju kaunināšana, kuri nebija iegādājušies vietējās ekskursijas par papildu samaksu;
Situācijas informācijas sagrozīšana sev vēlamā gultnē. Jau pašā sākumā viņa sevi pozicionēja kā franču valodas guru, vēlāk gan izrādījās, ka čiks vien ir no tā guru. Un tas, ka cilvēks, kurš vada grupu pa Eiropu, nepārzina angļu valodu minimālā līmenī, nu come on – pārskatiet savu darbinieku sarakstu, laidiet Andu pensijā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы