Ozolciems tūre - Liguma saistibu neizpildisana, krapsana, cilveka tiesibu rupja parkapsana
Tūrisma kompanija neizpilda savas saistības ceļojuma organizēšana, sniedz nekorektu, krāpniecisku informāciju par ceļojuma apstākļiem, nelikumīgi iekase naudu par pakalpojumiem, kuri faktiski nav sniegti. Kompānijas darbinieki pazemo savus klientus, nosaucot par cilvēkiem ar īpašam vajadzīgam. Ignorē sūdzības un neatbild uz iesniegtajam vēstulem. Atsakās izmaksat kompensāciju pēc ceļojuma nobeiguma.
Sūdzība par ceļojumu Maģiska Praga 20.- 24. oktobri.
Pirmais - nekorekta informācija par izmitināšanu. Tika apsolīta 3 zv viesnīca Slavia (Praga), un no mani iekasēja papildus naudu par vienvietīgu luksus limena izmitinasanu ar obligātu piezimi, ka man bus divvietīga plata gulta. Rezultāta mēs nakšņojam studentu kopmītne istaba ar 3 šauram kusetem. Nekado plato gultu tur nekad nav bijis. Un celojuma organizetaji to zināja. Visas fotogrāfijas, sarakste un dokumenti bus lejupielādētājas. Internet lapa ir paraditas daudz zemākas cenas, kuras neatbilst cenam Ozolciems tūre. Es pieprasīju atmaksat man nelikumīgi iekasēto naudu.
Otrais - cilvēka cienas pazemošana un tiesību ierobežošana. Ceļojuma autobuss bija aprīkots ar WC, par bija rakstīts liguma, bet ceļojuma laika pēc mana pieprasījuma man aizliedza lietot tualeti. Organizētāja pasmejas, vai tik es neesmu cilvēks ar īpašam vajadzībam. Tualete vispār bija aizslēgta. Sanitāras pieturas vajadzēja gaidit 3-4 stundas. Tāda situācija loti negatīvi ietekmēja manu veselības stāvokli. Es esmu spiesta griezties pie speciālistiem un jau 2 nedelas lietot dargas zales.
Trešais - zemais ekskursiju organizācijas līmenis. Pie mums Pragas ceļojuma tika aicināti gidi, kuru informācijas līmenis laikam bija domāts jaunāko klasu skolēniem, nevis pieaugušiem cilvēkiem. Katra ekskursija maksāja pa 20 eiro, bet pēc saņemtas informācijas tā knapi varēja maksat ap 4 eiro. Viens gids - Jurijs - runāja loti klusu, un viņu nevarēja sadzirdet grupa no 44 cilvēkiem. Viņam bija ieteikums izmantot audiogidu, lai varētu saprast, par vispār iet runa. Otrs gids - Marianna - izmantoja ceļojumu savtīgas intereses, lai tirgotu ar savu kosmētiku - FAON. Ceļojuma laika viņa izplatīja katalogus un Karlovi Vari ekskursiju vieta visiem tika piedavats apmeklēt viņas veikalu un obligāti iepirkties.
Es uzrakstīju sūdzību, bet to Ozolciems ignorēja, neskatoties uz likuma prasībam atbildet 10 dienu laika. Pēc tam es nosūtīju Pirmstiesas brīdinājumu, uz kuru gaidu atbildi.
Es turpinašu savas likumīgas prasības un pieprasīšu no Ozolciems tūre naudas kompensāciju par sabojāto ceļojumu.
Комментарии (6)
Pirmais Jums ir jāgriežas PTAC un tad uz tiesu ja varat pierādīt dokumentāli savu taisnību.
Neko nevaru teikt par organizatorisko pusi, bet to, ka Prāgas 3* viesnīcas drīzāk atgādina parastas kojas, gan ar ērtībām, ir taisnība, un Slavia vēl ir viena no labākajam šajā kategorijā. Otrais-Mariannai nepieder Faon veikals (tad jau viņai nevajadzētu strādāt par gidu) un kosmētika. Materiāli tiek izdalīti cilvēku zināšanai un vieglākai orientācijai iekš klāsta.
Un pēdējais-3-4h pauzes ir adekvāta pauze starp pieturām. Ja apzināties, ka nespējat to izturēt-nopietni rekomendēju pieaugušo pamperus. Protams slikti, ka WC bija slēgts, un pat ja būtu vaļā, nereti tualetes konteiners tiek piepildīts dienas laikā un tualete tik un tā jāver ciet, jo noliešanas vietu praktiski nav.
OOO Lailailaika-Balalaika tūrisma guru.
Dīvaini,ka ir cilvēki,kuri brauc ekskursijā un kā uz galveno centrējas uz viesnīcu ērtībām.Tad jau vislabāk nebraukt nekur,ja grib gulēt ērti,tik savās mājās var ērti gulēt.Vai tad brauc kur gulēt?Galvenais brauc,lai kaut kur ko redzētu,apskatītu,nofotografētu.Un vai mājas kārtībā tiešām ejat uz tualeti reuzi trijās stundās?Nu kad grib sūdzēties,tas par visu atradīs ko sūdzēt.
savāda operatora attieksme...
Tā nu dzīvē sanācis. Strādāju tūrismā.