Ostkom - Slikts serviss
Šodien devos samaksāt pēdējo rēķinu un atteikties no Ostkom pakalpojumiem,jo esam atraduši sev piemērotākus.Kasē ļoti laipna,jauka darbiniece.Bet kundze,kurai atdevām iesniegumu par atteikšanos no viņu pakalpojumiem...Tik nelaipnu attieksmi neatceros saņēmusi.Ja tāds cilvēks strādā klientu apkalpošanā,tad nav ne mazākās vēlmes būt viņu klientam.
Комментарии (2)
Nē viņai vajadzēja lekt gaisā no prieka un sabučot jūs, par to, ka esat atradusi citu pakalpojuma sniedzēju. Dīvaini būtu ja tā būtu. Darbinieks, kā redzams, pārdzīvo par savu uzņēmumu un par to, ka klientu skaits iet mazumā. Tas ir tikai dabīgi. Es pieļauju, ka jums ir pie pēcpuses, kas notiek ar uzņēmumu, kurā strādājat, ka tikai algu maksā.
Problēmas ar OSTKOM ir un būs, ja paši nemainīsies! - Ir taču vēl citi operatori! -ķer muļķus,sakot, ka esmu parādā, par ko jau sen esmu aizmirsusi ! -06.03.19. samaksāju par TV starta paketi, un, tavu brīnumu, 22.03.19. atnāk e-pasts par parādu! -pēc tikai 16 dienām!...-es to nesaprotu!