LV RU
www.sudzibas.lv Ostkom Slikts serviss un apkalpošana. Nepamatotu rēķinu piestādīšana.

Ostkom SIA - Slikts serviss un apkalpošana. Nepamatotu rēķinu piestādīšana.

2019. Gada 25. Novembrī tika zvanīts Ostkom ar lūgumu klientam atslēgt internetu un atstāt tikai televīziju. Klients ir pirmās grupas invalīds, kurš pats nevar aiziet uz Ostkom biroju un šo jautājumu atrisināt, tāpēc saruna notika telefoniski. Sia ostkom operatore paskaidroja, ka internets tiks atslēgts ar 2019. Gada 1. Decembri. Klients piekrita.
Sia ostkom operatore minēja, ka jāparaksta jauns līgums. Sia ostkom operatorei tika paskaidrots, ka klients ir guļošs pirmās grupas invalīds un nevar aiziet līgumu parakstīt. Sia ostkom operatore atbildēja, ka noskaidros šo jautājumu un atzvanīs.
Atzvana nebija un klients saprata, ka jautājums ir atrisināts, jo sia ostkom rūpējās par saviem klientiem un ir raduši risinājumu izprotot šo situāciju, ka klients ir pirmās grupas invalīds, kuram sagādā lielas grūtības izpildīt pat pamatlietas.
Tomēr vēl janvārī klients saņem rēķinu par pilnu summu (gan par internetu, gan par televīziju) .
2020. Gada janvārī tika zvanīts ar jautājumu, kāpēc ir šāda situācija? Sia Ostkom darbiniece nelaipni atbildēja, ka klientam bija jāraksta iesniegums, bet 2019. Gada novembra sarunā par iesniegumu Sia Ostkom pārstāvis pat nepieminēja. Uz šo jautājumu sia ostkom darbiniece atbildēja, ka klientam pašam bija jāpārlasa līgums, kurā ir rakstīts, kā ir jārīkojas, kādi dokumenti jāaizpilda, lai mainītu pakalpojumu un Sia Ostkom operatorei tas nav klientam jāpaskaidro.
Tas nozīmē, ka guļošam, ļoti slimam pirmās grupas invalīdam, kuram ir grūtības pat pagriezties un piecelties, kuram katra diena ir jāpavada sāpēs un ciešanās, bez telefona zvana Sia Ostkom operatoram bija vēl jāpārlasa līgums, lai uzzinātu, kas un kādi precīzi dokumenti ir jāizpilda mainot Sia Ostkom pieslēguma paketi.
Jautājums, kur paliek elementāri klientu apkalpošanas standarti, kuri būtu jāievēro katram pakalpojuma sniedzējam?
Sia Ostkom tika iesniegta sūdzība, redzēsim, kā viņi uz to reaģēs.

L

Комментарии (8)

A aicis24 09.01.2020

Nezinu kā Ostkoms strādā,bet sia Livas atnāk paši uz mājām ar līgumu un tu viņu paraksti savās mājās.

ramona 09.01.2020

Arī atsakoties no pakalpojuma?

S SIA Ostkom 21.09.2020

Arī SIA Ostkom var nosūtīt meistaru pie abonenta uz mājām, bet, ja abonents nav spējīgs parakstīt jauno līgumu, tad mēs parasti lūdzam to darīt pilnvarotai personai.

A aicis24 09.01.2020

Jā,to gan nepateikšu,pagaidām nav bijusi vajadzība.

O Otis 09.01.2020

Atvainojos, bet ,kas pie velna ir Ostkom ? :D

C CilvēksParastais1 09.01.2020

Kad beidzot cilvēki sapratīs, ka nevienu līgumu/pakalpojumu nevar tā vienkārši atcelt vai pārtraukt pazvanot pa telefonu?

L Līga 11.01.2020

Runa jau nav par to, bet netika pateikts, ka vispār kaut kas jādara. Teica, ka viss būs ok, bet rēķini turpināja nākt. Jautājot, kāpēc tā- uzbrēca, ka pašam klientam ir jālasa līgums, lai uzzinātu kā tas ir jādara. Pakalpojuma sniedzēja darbiniekam tas nav jāpaskaidro. Tad varēja jau no sākuma to pateikt.

B Buduris 20.01.2020

"Tas nozīmē, ka guļošam, ļoti slimam pirmās grupas invalīdam, kuram ir grūtības pat pagriezties un piecelties, kuram katra diena ir jāpavada sāpēs un ciešanās, bez telefona zvana Sia Ostkom operatoram bija vēl jāpārlasa līgums, lai uzzinātu, kas un kādi precīzi dokumenti ir jāizpilda mainot Sia Ostkom pieslēguma paketi." -slimam invalīdam tas noteikti nav jādara, bet līdzcilvēkam, kas uzņēmies šīs lietas "kārtot" gan jau nav grūti izlasīt!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы