Ostkom - Krapšana
Man nebija lielas ticības par to ko cilvēki raksta par OSTKOM, kamēr nenācās saskartie. Pirmā reizē bija šāda situācija - vienu mēnesi rēķins atnāca pa nullēm. Padomāju, ka kāda akcija un sapriecājos, bet prieki bija īsi, jo nākamajā mēnesi atnāca dubultīgs rēķins, kurš protams sagrāva mēneša budžetu, biju, protams, šokā, bet nomaksāju rēķinu norādītajā termiņā. Domājat ar to ari tā situācija beidzās? Nekā nebija!!! Nakamā rēķinā parādās 3 Ls kavējumu nauda, kaut gan maksāts viss pēc rēķiniem un termiņiem. Nekāda skaidrošanās nelīdzēja, jo kā OSTKOMa darbinece skaidroja, ka soda naudu uzrēķina sistēma.
Svētā miera dēļ tika nomaksāts ari soda sankcijas ar cerību, ka veciem klientiem nakotnē OSTKOM būs pretīmnākošāks, bet nācās vilties, tad kad sakās problēmas ar interneta pakalpojumu sniegšanu, tad izrādijās ka sazvanīt varēja tikai darba dienā un darba laikā no 9:00 - 18:00 un meistari, lai noskaidrotu interneta zušanu ari jebkurā brīdi nevar ierasties. Tad kad ieradās, itkā konstatēja, ka vainīgs modēms, bet līdz neesot ar ko aizvietot, solija ka nomainīšot, kad dabūs no noliktavas un no OSTKOM piezvanis, lai sarunāut laiku, bet pagaidu risinājums būtu restartēt modēmu, kad pazūd internets. Šādi restartējot pagāja vairāk par gadu, lidz bija pieņemts lēmums mainīt provaideri. Cits pakalpojuma sniedzjēs pieslēdza pakalpojumus 28.12.2012 pēc 18:00 (meistari bija beiguši darbu) Labprat varētu OSTKOMam iesniegt atteikuma iesniegumu, bet OSTKOM pa brivdienām nerisina nekādus jautājumus sakarā ar ko nācās doties uz OSTKOMu tikai 02.01.2013 no rīta, bet kāds bija pārsteigums, ka OSTKOMa darbinieks pieņemot modemu paziņoja ka atteikties var tikai ar 01.02.2013 sakarā ar to ka atslēdz tikai vienu reizi mēnēsī (pirmaja datumā) un, lai atslēgtu jau no janvāra, vajadzēja jau pieteikt 28.12.2012. Tad pa dienu gan vēl nebija zināms, vai būs pakalpojumi no cita pakalpojuma sniedzēja, vai ne. Un ja ne, tad atsakotis no OSTKOMa, 01.01.2013 paliktu bez interneta un TV jau no Jaunā gada, bet tagad sanāk, ka jamaksā par pakalpojumu līdz 01.02.2013, kurš netiek izmantots jau no 28.12.2012 (to OSTKOM var redzēt savā sistēmā) un no 02.01.2013 fiziski nevar saņemt pakalpojumu, jo tika nodots modēms.
Комментарии (4)
Operātors neregulē tu lieto pakalpojumu vai nē! Tā kā viņi nevarēja redzēt vai tiešām esi atslēgts!
Tā vienkārši ir nejēdziba, kāds vēl līgums!!!
Neviens līgums neparedz nekvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu!
Šitādus ķēmus vispār ir jānīdē ārā kā sugu, ja nespēj vai negrib strādāt... neviens nespiež, bet ja reiz esi iesaistījies šai biznesā, tas NEDOD NEKĀDAS TIESĪBAS STRĀDĀT pavirši!!!
OSTKOM ir vissliktākais pakalpojumu sniedzējs (es teiktu, ka "nesniedzējs"), ar kādu esmu saskārusies savā dzīvē! Viņi maina cenas uz pakalpojumiem bez jebkādas laicīgas informēšanas, un nepaziņojot par tarifa maiņu klientiem vēl pieskaita klāt soda naudu!
Attieksmē pret Klientiem šajā kompānijā ir šausmīga, attiecās pret Klientiem kā pret ielas suņiem. Mājās lapā kontaktos ir noradīts tikai viens telefons, nekādu e-pastu vai kaut ka tam lidzīga… Tikai zvaniet, mīļie, un gaidiet, kāmēr jums atbildēs OSTKOM darbinieks.. Vai tad kompānija slēpjas no saviem Klientiem??? Ir jāiet pie viņiem uz biroju savā darba laikā (jāterē sava darba diena un sava alga! Esiet uzmanīgi vēl netikt pusdienu pārtraukumā, kad VISI DARBINIEKI VIENLAICĪGI aiziet pusdienās!), un jāskatās ka neapmācītie darbinieki cenšās kaut ko izdarīt lietas labā, bet nespēj, jo nav pietiekoši kvalificēti.
No sirds neiesaku šo kompāniju nevienam, kurš nevēlas davināt savu naudu krāpniekiem!
Neiesaku nevienam. Ostkom tik iekāš naudu un par servisu nerūpējas.