OMAR - apkalpošana
Neejiet uz šo salonu, ja nevēlaties saņemt nekvalitatīvu apkalpošanu.
1. Šeit neviens nerunā valsts valodā. Administratore tikai klikšķina acis, kad viņai jautā vienkāršus jautājumus.
2. Nestrādājošas ierīces (solārijs). Iegāju solārijā uzspiedu pogu "START" un nekas nonotiek (lampas neieslēdzas, ventilators nestrādā, klusums).
Kad pieprasi atpakaļ naudu par nesniegto pakalpojumu, tad administratore brīnās. Kad lūdz viņai aiziet un pārliecināties par to, ka tiešām solārijs neslēdzas iekšā un ka tās nav manas iedomas, tad administratore aiziet līdz solārjijam skatās uz to, bet pat nepamēģina nospiest pogu "START", lai pārliecinātso, ka tās nav manas iedomas, tik noplāta rokas un klikšķina savas acis, tas arī viss.
Un vēl šī nekaunība, ko viņa uzdoršinās visu apmeklētāju klātbūtnē pateikt, to ka kliets melo, tas vipār bija pēdējais piliens. Kā nav kauna kaut ko tādu teikt, ka pati pat nepārliecinās par to, ka šis solārijs tiešām ir beigts un neslēdzas iekšā.
Tāpēc tie, kas tiešām nevēlas ar ko tādu sastapties neiesaku iet uz šo "mušu" kantori!!!
Комментарии (2)
Nu lab, tikai neraudi, neieshu gan :)
Es autores vietā uzlaistu sanitārās inspekcijas kontroli, lai tādu šaraškina kantori aizklapē ciet.