Olimpiskais sporta centrs - Slikta apkalpošana
Pirmo reizi atnācām uz baseinu (1.02.23 20: 30-22: 15) , lai atpūsties un apmeklēt pirti. Izbaudījām jauno vietu un bijām priecīgi par savu atklājumu. Taisoties doties mājās, nedaudz aizkavējāmies (15min) . Kamēr vilkām jakas, savā starpā aprunājāmies krievu valodā. Kad pienācām pie administrātora, lai nodot aproces, saskarāmies ar darbinieces agresīvo uzvedību. Pirmkārt, ar mums runāja angļu valodā, kas lika samulsitāties. Visi mūsu kompānijā prot runāt latviski. Otrkārt, meitene sāka apvainot mūs par kavējumu. It kā mēs zinājām baseina darba laika beigas un speciāli palikām ilgāk. Citās vietās nekad tā nav bijis. Baseins slēgts - labi, ātri taisāmies un ejam prom. Tomēr ņemot vērā, ka ārā ir ziema, mums gribējās vismaz izžāvēt matus līdz galam, lai nedabūt saaukstējumu. Tālāk, kad gājām caur speciāliem vārtiņiem ārā, divi cilvēki sāka iet reizē, jo neviens nepabrīdināja, ka drīkst tikai pa vienam. Šajā brīdī likās, ka darbiniece bija gatava nosist mūs, jo pacēla balsti. Kopumā, ar šo arī bija sabojāts pirmais iespaids par šo Atpūtas vietu. Pret konstruktīvu dialogu vienmēr esam atvērti un ja saruna sāktos citā tonī, mēs noteikti atvainotos. Tomēr kad izgājām ārā, bijām kā apstulbuši par to "kas tas tikko bija"? Lūdzu dodiet darbiniecei kādu papildus brīvdienu, lai meitene pati atpūšās un neizpauž savu agresiju pret citiem cilvēkiem. Paldies par sapratni.
Комментарии (1)
Pati strādāju apkalpošanas sfērā un ļoti labi saprotu kā ir, ja nākas aizkavēties darba laikā. Tomēr tas nav attaisnojums priekš tādāi uzvedībai. Klienti ir klienti un jebkuru situāciju var atrisināt ar draudzīgu attieksmi. Ja tas būtu nepieciešams, mēs piemaksāru klāt un atvainotos. Par vārtiņiem - aproces tika jau nodotas, vārtiņi atvērti ar vārdiem "ejiet". Protams, nobijāmies un sākām iet. Neuzskatu, ka Jūsu komentārs ir korekts.