NUKO SIA - Problēma komunikācijā un piegādē
Pilnīgi absurds serviss. Rakstu šo covid-19 krīzes laikā. Kā likum paklausīgs cilvēks biju pasūtījis 18.03. Kārtīgu krāvumu ar pārtiku, lai lieki nebūtu jāstaigājas un varētu pašizolēties pēc iespējas labāk. 22.03. No 10-12 bija nozīmēta piegāde, kura tā arī neatnāca, sazvanīt Nav iespējams ne uz vienu numuru, jo visu laiku visi operatori ir "aizņemti" 40 reizes dienā. Tika rakstīti entie e-pasti, skaidrojot situāciju un tika atbildēts uz vienu no tiem, ar atvainošanos par situāciju un prasību norādīt pasūtījuma numuru, kuru es citos e-pastos biju devis jau iepriekš. Šo ziņu saņēmu 23.03. No rīta 9: 00 un pēc entajiem atbilžu e-pastiem joprojām nekādas atbildes un telefonu neceļ. Paldies, nuko.lv, laikam vienkārši nomiršu badu vai iešu uz veikalu riskējot saslimt, vai saslimdināt citus, mazums pats esmu slims. Brīnišķīga komunikācija.
Комментарии (3)
Izklausas pirmo reizi iepērcies internetā.
Un ko nevērsies uz Barbora.lv vai Rimi.lv. tur ilgak jāgaida, bet nav tadu problēmu.
Pēc kara visi gudri. Šeit tiek runāts par konkrēto firmu kas nepilda savus pienākumus un nesniedz klientam informāciju. Tādā veidā zaudējot laiku, naudu un daļu nervu.
Gan jau citas opcijas ir atrastas.
Tik pat labi varat uz sūdzību par TELE2 iet likt cilvēkam to risināt LMT. Diezgan muļķīgi.