РешеноNorvēģu kamīni - Krāpnieki
Iespējamie krāpnieki norvegu kamīni. Pasūtot preci jāiemaksā 50 procenti no cenas un piegādātājs SIA EMERA,tad nolēmu pārbaudīt šos fruktus un atradu sūdzības.Aizsūtīju epastu ar jautājumu kamdēļ jāmaksā priekšapmaksa,protams atbildi nesaņēmu.Vēlāk uzgāju arī saistītās mājas lapas-APRIORE.LV, KRATKI.LV, KAMīNI2.,TAMAVVA.LV, PLITIS.LV, KURTUVES.LV, DUMVADI-DUMVADI.LV,- kuras ir viena un tā pati bodīte.
Portālā sarunas atsaucīgām personām pilns ar sūdzībām par Norvēģu kamīniem.
Ja būtu godīgi tirgotāji tad nevajadzētu tik daudz mājaslapu.
Uzņēmuma Norvēģu kamīni pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu..
Комментарии (2)
Iespējams tu arī neesi īsti vesels? Par publisku apmelošanu var nākties arī likuma priekša atbidēt!
Es gan neesmu vēl dzirdējis par šiem negatīvas atsauksmes!
Ko tad tu vēlējies - lai tev preci uzņēmums pasūta par velti? Varbūt vēl izvēlējies kurtuvi par 5000 €?
Pareizi dara kā ņem 50% priekšapmaksu, bet tas arī par maz priekš tādiem ka Tu, jo kad prece būs noliktavā izrādīsies, ka tev nav naudas lai viņu pilnīgi apmaksāt!
Tagad normāla prakse 100% priekšapmaksa, treknie gadi beigušiem, kad visiem noliktavas bija pilnas!
Norvēģu kamīnos nestrādāju, vienkārši kaitina šādi indivīdi!
Nesen pasūtīju Rīgas salonā kamīn krāsniņu, divas reizes zvanīju uz uzņēmumu ar lūgumu lai atsūta rēķinu, lai varu apmaksāt 50% no summas.
Tas nekas pagaidīt varu, un sagaidīju dienas beigās (paldies), bet galvenais, ka man pateica ka krāsniņa var būt 3.nedēļu laikā, jo tik ātri es vēlējos viņu saņemt un mutiski man apsolīja, ka būs. Ir pagājušas 5.nedēļas neviens nav man pazvanījis un informējis kas notiek ar manu pasūtījumu. 2.diena atpakaļ saņēmos un piezvanīju pats, lai painteresētos kur mana prece, apsolīja dienas laikā pārzvanīt.Un re vēl jo projām gaidu no Abrenieta kunga, kad man viņš piezvanīs un visu izskaidros.
P.S Piezvaniet man lūdzu, un uzlabojiet lūdzu komunikāciju ar klientiem:)
Veiksmīgu dienu
Ar cieņu
Armands