Nordeka - Slikts serviss.
Sveiki. Tātad šodien, 21. Aprīlī maršrutā Viļaka - Balvi - Rīga, šoferis Ūdrupes pieturā kavēja 8min, labi, saprotu, pasažieru iekāpšana/izkāpšana, bet tas, ka Rīgā nonāca 20 min vēlāk - 21: 55, nevis kā bija jābūt - 21: 35, manuprāt ir bezatbildīgi. Pēc tam pārkāpu Rīga - Jelgava autobusā, un iedomājos, ja nu tur kāds sēdošais bija no Dobeles, un viņam arī vajadzēja tikt mājas, tad nemaz netika, jo pēdējais autobuss bija 21: 50. Bet ja šoferis būtu laicīgi bijis Rīgā, tad nekas netiktu nokavēts un cilvēks būtu laimīgi nonācis mājās.
Комментарии (7)
Bet, ja laicīgi, un morgā un pēc tam krematorijā, labāk būtu? Jāplano savu laiku, aviokompānijas arī neatbild par Jūsu pārsešanas vēlmem izņemot, kad tas noteikt līguma
Nu šoferis varēja nestāvēt 10min Bērzkrogā (jo tad jau viņš kavēja) bet varēja braukt. Tādējādi ietaupot laiku. :)
Un tāpēc jau gan uz biļetēm, gan visur citur ir rakstīts cikos ierodas galamērķī - lai cilvēki varētu rēķināties. :)
Nu viņš nevarēja nenemt pārtraukumu, autobusa soferiem tapat ka talbraucejiem pec noteikta laika ir janem pauze, vai arī Tu apmaksatu sodu?
40. pants. Pārvadātāja pienākumi un atbildība
(3) Pārvadātājam ir pienākums atlīdzināt tiešos zaudējumus (neieskaitot atrauto peļņu), kas radušies, ja pasažieru regulāro pārvadājumu autotransporta līdzekļa pienākšana vai atiešana (saskaņā ar normatīvo aktu prasībām) neatbilst kustības sarakstam, kā arī tad, ja ir atcelts reiss starptautiskajā maršrutā, uz kuru pasažieris iegādājies biļeti.
NEIESKAITOT ATRAUTO PEĻŅU
Sūdzība par tēmu- kā būtu, ja būtu...
Mājās tiki? Tad par ko sūdzies?
Falconxd
Netēlo gudru, ja tāds neesi. Tā pauze nav domāta šoferim. Tā ir klientiem čuriņas un kāju izlocīšanas pauze.
Tā kā pastudē pirms tam tahogrāfu likumus pirms bubini.
Pats regulu lasijis esi?