www.sudzibas.lv Nordeka slikts serviss

Nordeka - slikts serviss

9.maijā braucu ar autobusu Žīguri-Rīga (12.45 no Žīguriem), ja pareizi atceros šoferis Valdis Kalniņš. Iedomīgs, nelaipns. Kad pasažieris gribēja nolaist galdiņu, kas ir pie priekšējā sēdekļa atzveltnes, šoferis sāka lamāt, ka tas nav domāts izmantošanai. Ja kāds ēda, tā bija traģēdija. Arī es atļāvos apēst speķa pīrādziņu, jo nebiju ēdusi no agra rīta, un nepaēdot paliek slikta dūša. Nezinu pat kas būtu labāk apēst klusām salvetē ietītu pīrādziņu, vai pieķēzītu autobusu? Par cik sēdēju priekšējā solā, tad man tās visas piezīmes, ko viņš par pasažieriem teica savai līdzbraucējai (draudzene, sieva...?) vajadzēja uzklausīt, piemēram "rij savas speķainās bulkas", idioti... , tā piezīmes turpinājās. Kāpēc vadītājs pats pie stūres un viņa līdzbraucēja var dzert kafiju, bet pasažieris nevar?
Atpakaļ braucu 11, maija vakarā 18.55 rīga balvi. Šofera uzvārdu neredzēju, bet varētu būt petrovs, kas man ir palicis prātā no senākiem laikiem. Šim vadītājam raksturīga runāšana pa telefonu, to jau esmu ievērojusi no agrākiem laikiem. Vēl nav īsti izbraucis no rīgas, kad telefons rokā. Garākā saruna bija 5 minūtes, vismaz reizes desmit viņš ar to telefonu darbojās. Cik es zinu, pēc noteikumiem šoferis pie stūres pa telefonu vispār nedrīkst runāt. Vai nordeka šoferiem ir izņēmums? Vai izbraucot reisā, nebūtu jāpiepilda degviela? Pa ceļam ar visiem pasažieriem iebrauca degvielas uzpildes stacijā, stāvēja rindā un uzpildījās.

L

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы