Nordeka - Slikts serviss
12.12.2016. Autobuss "Nordeka" maršrutā Daugavpils- Rīga, nepienāca Līvānu autoostā plkst.15:42, pēc kāda laika ,lai noskaidrotu , kas noticis, zvanīju uz 1188, mani savienoja ar Nordeka kompāniju, jautāju vai autobuss vēl ilgi kavēsies, man atbildēja, ka šis reiss ir slēgts, uz jautājumu- kāpēc slēgts un kāpēc tas netiek nekur paziņots, piem.internetā? Man atbildēja, ka , tas nav viņu pienākumos un , lai vienkārši braucu ar nākamo reisu. Īsti nesaprotu, kuru pienākumos , tad tas ietilpst, ja ne Nordeka klientu apkalpošanas servisam.
Žēl, ka nevar paļauties uz autobusu kustību grafiku ,kas ir pieejama mājaslapā www.1188.lv, ka Nordeka kompānijai ir pilnīgi vienalga par saviem klientiem. Autoostā, protams, nebiju vienīgā, kas gaidīja autobusu.
Комментарии (5)
16.11. reiss Bauska - Rīga 16.50 neapstajas pietura Berzi, jo es staveju ar velo, kuru gribeju vest uz Rigu. Ta ka stajas, bet pabraica garam. Esmu loti dusmigs :D
Jūs braucāt uz Rīgu? Nakamais tikai 17:00... Ne www.1188.lv, ne www.autoosta.lv informāciju nebus: tur tikai ilgtermiņu informācija! Jāzvan dispetčeram, un ne uz 1188, bet uz BEZMAKSAS tālruni 80000115!
zvanīju uz 1188,kas savienoja ar Nordeka
zvanīju uz 1188,kas savienoja ar Nordeka
===
Un par to jāmaksā "1188 Lattelecom Uzziņu dienests 1188 0.6403 €" http://www.lmt.lv/lv/isie-numuri
Zvanīju uz numuru, kuru zin katrs, telefona kontaktos nav pieejami katras kompānijas bezmaksas numuri, bet tobrīd nebija problēma maksas numurs, bet gan uzzināt vai autobuss būs, jo saprotu, ka var kavēties.