Nordeka - laiks
šorīt 28.02.10. gāju uz pieturu Siguldā Institūts! Svētdienā autobusam jābūt 7.54 un 8.03! ejot uz pieturu pamanīju ka piebrauc autobus-paskatījos pulkstenī un bija 7.49! nodomāju ka tas autobus kuram jābūt 7.54 ir atbraucis par ātru tādēļ nesteidzīgi devos uz pieturu jo bija jābūt vēlvienam 8.03! galu galā pieturā nostāvēju vairāk kā pusstundu un autobuss nebija! sagaidīju autobusu 8.32! jautājums-kur palika autobuss kuram bija jābūt 8.03! vai tiešām atbrauca 15 minūtes par ātru vai arī varbūt tas vispār nebija!?! galu galā uzskatu ka ja autobuss piebrauc pie pieturas ātrāk tad tam ir jāgaida jo mēs taču rēķinamies ar tiem! galu galā šodien nokavēju darbu pusstundu un dabūju rājienu no priekšniecības! PALDIES Jums šoferīši!
Комментарии (16)
Neticās, ka autiņš tik bieži kursē, varbūt kko sajauci?...tie saraksti kas pieturās, tiem nevar ticēt bieži vien.
esmu pārliecināta ka neko neesmu sajaukusi, jo darba dienās tie kursē vēl biežāk! braukāju 5 dienas nedēļā un ne jau pirmo reizi braucu svētdienā!
raksti uz Nordeku oficiali, jo visiem šoferiem ir jābūt šaibām, kur viss laiks arī fiksēts, lai veic pārbaudi>
Nordeka nemaz tik bieži Siguldu neapkapo, varbūt met akmeni CATA's virzienā, tie vairāk to galu apaklpo, un vispār tavai zināšanai vairākas autobusu līnijas tiek dalītas vairāku pārvadātāju starpā.
Un kā tu varēji nodomāt, ka nākamais būs pēc 10 minūtēm, te tev nav Rīga ar 15.to trolejbusu, kurš kursē ik pa 3-5 minūtēm.
Piekritu par visiem 100%. Autobusi biezi neatbrauc, tas saraksts tur ir tiri dekoracijai.
Loti daudz nav sanacis braukat, bet ari es esmu noverojusi, ka autobusi biezi vien atbrauc un aizbrauc no pieturas 3-5 minutes atrak neka saraksta paredzets. Piemeram, pagajusaja piektdiena tas autobuss, kuram no Instituta bija jaizbrauc 16.41, tajaa laika jau bija pie Hesburgera (pie tam saskana ar pasa autobusa pulksteni, ne manejo.
Var jau teikt, ka ir jaizet no majas laicigak, bet ne vienmer sanak un saraksts jau tapec ir, lai ar to rekinatos. Pameginiet pastavet pusstundu vai 40 minutes tajos minusos, kadi tagad ir lauka, ja gadas autobusu (ne savas vainas del) nokavet vai ari ja tas neatbrauc vispar.
Un par to kursesanas biezumu ta tiesam ir, pievienosu sarakstu, pec kura vados un rezultata regulari salstu uz ielas. Un taisniba ir ari tai rakstitajai, kura saka, ka Siguldu vairak apkalpo Cata.
Kaut kada iksa pec negrib tas saraksts pievienoties!
Sakarā ar nobīdēm autobusu grafikā un arī saskaņā ar laika apstākļiem, autobusu šoferi drīkst neieverot grafioku starppieturās +/- 5 min.
Grafikus apstiprina autotransporta direkcija.
Lūgums nākt uz autobusu pieturu laicīgi. Šaja gadījumā nevaram sodīt autobusu soferi, jo autobusa šoferis nav ievērojis grafiku 4 minūtes.
Piebilde: Ja autobusa šoferis ir uznēmis pārāk daudz pasažieru un vairāk pasažierus autobusa šoferis nedrīkst uzņemt, tad autobusa šoferim ir tiesības neievērot grafiku un braukt līdz galamērķiem neapstājoties starppieturās, autobusa priekšpursē izliekot trafaretu "vietu nav""
Lūdzu nākt uz pieturvietu laicīgi, vismaz 10 minūtes iepriekš.
ahaa, man jaastaav katraa pieturaaa peec saraxta??? A iebraucot Riigaa kaaadi sastreegumi, un tad Riigas autoostaa ierodos veelaak, tad man uzreiz preemija nost. aatraak mees driikstam braukt, bet kaveet nedriikstam. Jo kustiibas grafiki sastaadiiti taa, ka maz laika paliek atpuutai. Iebraucot Riigaa, ja nav sastreegumu, tiek dotas tikai 30 minuutes laika, lai paspeesu aizskriet uz tualeti, nodot naudu, sanemt jaunaa reisa biljetes... Bet, ja ir sastreegumi, tad es jau kaveeju laiku uz naakamaa reisa atieshanu. Autobusu parka vadiiba man atljauj braukt tikai par 5 min aatraak par saraxtaa paredzeeto laiku, un tas ir oficiaali. Autobusu tahograafus paarbauda.
INSTITUUTS ir starppietura, tur mees driikstam izbraukt 5 minuutes aatraak, pec noteikumiem. Bet no galapunktiem mums ir jaaizbrauc tieshi preciizi laikaa. Un galapunktos mums ir jaaiebrauc saskanjaa ar grafiku, jo mums jau ir citi reisi, ko apkalpot.
Nu ja tos 2 ieprieksejos komentus tiesaam ir rakstiijusi Catas paarstaavji, tad man vienkarsi nav ko teikt! Kas juus esiet - doteeta valsts iestaade vai privaats bizness??! Vai tiesaam laba skiet ideja uznjemt tikai tos cilvekus, kuri autobusaa iekaapj galapunktos, piemeram, Ceesiis, un palaist garaam ienaakumu no visaam paareejaam pieturaam, tai skaitaa no 4-5 cilveekiem, kuri gaida pie tik nesvariigaas Instituuta pieturas? Sii aizbildinaasanaas ar sliktu daarba organzaaciju baigi velk uz padomju laika darba stilu, kur svarigakas bija personala ertibas un kaut kadi mistiski iekseejaas kaartibas notekum, par kuriem nevienam arpus organzacijas nekas nav zinaams, nevis apmierinati klienti un pelnja. Sastregumu laiki Riigaa visiem ir loti labi zinaami, tajos laikos, kad tie ir, vadiibai vajag tos ierekinat brauksanas laikaa. Un pa taam ielaam, kur brauc mineetie autobusi, nekadu ipasu sastregumu nekad nav bijusi.
Un veel viena lieta - varbuut cienijamie autobusu soferiisi vareetu neuzspiest pasazierem savu muzikaalo gaumi nenormaalaa skalumaa atskanojot Radio Skonto briesmiigos 80to gadu gabalus?
jā, kā tad lai tie pasažieri kādi tur būtu, visur vainīgi šoferi, murgs, tie pasažieri jau ir galīgi nekaunīgi un izblēsti līdz nelabumam!!!
Piekrītu iepriekšējam komentāram.Un ''viskrutākie'' pasažieri ir ne jau pilsētās, bet laukos, sak ''es i vietējais, tu te tā nedār mān''... .Reizēm smiekli nāk ieraugot tādus un viņu uzvedību.Kruts vari būt savā sētā, ārpus savas sētas lūdzu esi laipnāks un pieklājīgāks.
Nu bet protams - pretiigie, izlaistie klienti - atlaujas kaapt autobusaa, seedeet taa kreeslos, maksaat par to naudu! Kaapeec vinjus vispar neaaizliegt, tad autobusu vadiitaaji varees mieriigi un laikaa aizbraukt no galapunkta uz galapunktu un arii nervi nebuus jaabendee..
nav vieniigais variants arii Raganas pieturaa parasti Limbažu autobui pienaak krietni aatraak ir kas staav bet ir kas nee, un Valmieriesi pa ziznji atnaak veelaak nekaa peec saraksta
Būtu labi ja nezinīsi vienreiz saprastu, ka tas laiks kas ir uzradits saraksta, tas ir atiesanas laiks.Tani laika jau jabun iegadatai biletei un jasez, ja ir sedvietas...