Nordeka auobusi - Slikta apkalpe
Sveicinati! Vēlējos izteikt savu sašutumu. Jūsu firma līnijā Rīga-Ropaži un otrādi ir no 1 augusta. Sāksim ar to, ka strādāju 14st. Dienā, darbu beidzu, var teikt naktī. Beidzot darbu velētos tikt arī mājās. Bet, ja stāvot pieturā un redzot kā jūsu autobuss pabrauc garām, pat nenobraucot gar pieturu, lai pārliecinātos vai pieturā nestāv cilvēks, ir diezgan grūti, tikt mājās! Piekrītat?
Tatad, vakar 09.08.2021g. Stāvot Nīcgales ielas pieturā, virzienā uz ropažiem, pulkstens 22: 26 (reiss 22: 10) man pabrauca garām jūsu autobuss bez ieslēgta maršruta norādītāja priekšējā vējstiklā, proti, nekādas norādes, kas par autobuss, apsolūti tumšs, bet ar pasažieriem. Brauca pa otro joslu, kas, protams, nozīmē, ka autobuss pat nedomāja pieturā piestāties. Man nācas saukt taxi par pedējo naudu, lai tiktu mājās. Varbūt izskaidrosiet šoferiem, ka pieturvietās, neskatoties vai ir cilveki, vai nav, tomēr derētu pārliecināties par pasažieru esamību. Īpaši esmu ieverojusi, ka šī pietura, "Nīcgales iela´" jums ir sāpīga vieta, viņa netiek ievērota. Jāstav ar izstieptu roku un jāstādina kā taxi. Varbūt uzņemoties jaunu maršrutu vajadzētu šoferus apgaismot ar pieturvietām vai ļaut izbraukt, lai zinātu.
Ar cienu!
Комментарии (13)
Nu šausmīga attieksme pret mums cilvēkiem, arī man tikai Saka, ka atsūtīs preci 5 darba dienu laikā un hu*, pectam atkal to pašu Saka. Gaidu jau mēnesi savu dīvānu!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Autobuss kavē jau 19 minūtes, es łoti steidzos! Autobusam bija jābūt Codē jau 15:59, bet vińa vēljoprojām nav
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Добрый вечер, 02.07.21 в 22.10 не было автобуса. На астановке было много людей, что у вас не хватает водителей ваши проблемы. Впредь предупреждайте, многие едут с работы. Где гарантия на этот автобус.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Pēc 1188 info jūsu minētajam maršrutam nav pietura Nīcgales iela. Rīgā viņam pieturas ir Riepnieku un Blaumaņa iela. Un pēc tam ir Dreiliņos
Galss Buss autobusi piestaja visās Rīgas pieturās, tatad arī šie autobusi iet pa šo maršrutu. Visu mūžu ir bijusi tā pietura, tāpat kā eksistē arī pietura Ilūkstes ielā.
Pieturas kuras nav atzīmētas 1188 un atrodas visa maršruta garuma ir pieturvietas pec pieprasījumā. Un ja pasažieris pacēla roku tas nozīmē ka ir pieprasīts braukt šajā autobusa. Ari ar pus Rīgas 1188 ir atzīmētas tikai dažas pieturvietas un tas nenozīmē ka tur cilvēki nedzīvo un t.l.
Iepriekšējie pārvadātāji pieturēja visas pieturas kur bija pieprasīts. Jo sabiedriskais transports ir domāts sabiedrībai!
Varbūt pirms rakstīt sūdzību vajadzētu pārliecināties ,ka attiecīgajam reisam jūsu izvēlētajā pieturā vispār ir paredzēts apstāties? Pietura vēl nenozīmē ka noteiktais maršruts tur stājas.
Uzņēmums nav vainīgs ,ka aizejat uz pieturu kuras maršrutā nav un cerat tur ka jūs kā karali uzņems un šoferis vēl paklanīties ,ka kungs ir nolēmis braukt😂
Nav jau tik viennozīmīgi, mainoties pārvadātājam var nomainīt pieturas maršrutam. Visu mūžu brauca, tagad nebrauks gan jau... Tas ka tā bija nav garantija ka tā būs nākotnē ,viss mainās.
Šodien iekāpu Nordekas autobusā Salaspils-Rīga plkst.17.03. Ne labdien, ne labvakar, 5 min. Kliedza uz mani, ka nepareizi esot spīdinājusi telefonu. It kā jauns čalis, bet iespējām viņam kaut kas nav ar galvu kārtībā.Vēl viens šoferis ir tāds, kurš nekad neizdod atlikumu, maskas nevelk, nu kas tas par kaktu kantori? Gaidu šobrīd no Nordekas paskaidrojumu, rakstīšu arī tālāk.