Nordeka A/S šoferis - Attieksme
26.04.2017. Talsu AO 17.20 plkst. NORDEKA reiss Ventspils-Rīga-caur-Talsiem
Vēlos pateikt to, kāda ir jūsu kompānijas “NORDEKA” autobusa vadītāja Edgara Kramiņa attieksme pret pasažieriem. Beidzot nolēmu uzrakstīt un skaļi to pateikt. Tas atkārtojas katrā reisā, mēdz izdzīt pasažierus no autobusa, jo nav paspējuši nopirkt autoostas kasē biļetes. Konkrēti par sevi – braucu tekoši maršrutā Talsi AO - Strazde 17.20, darbu beidzu 17.00, autoostā ierodos 17.17-17.18 ātrāk nevaru pagūt. Kase biļetes pārtrauc izsniegt 7 minūtes pirms autobusa atiešanas. E.Kramiņš tekoši izsaka nepatīkamas replikas, durvju ātrāku aizvēršanu par to ka nav iegādātas biļetes; draud, ka nākošā reizē atstās ar kājām.
Turklāt lielajā autobusā ir aptuveni 10-12 pasažieri, zināmā mērā tā ir firmas peļņa /kaut neliela/.
Mans jautājums ir tāds – Vai tāda varbūt apkalpojošā sfērā strādājoša darbinieka /šofera/ attieksme?
Atkāpšos no perioda, tas bija rudenī autobusa vadītājs E Kramiņš izdzina divus jauniešus no autobusa kuri vēlējās nokļūt līdz Kandavas pagriezienam /tehnikuma audzēkņi/, lai ejot pirkt biļeti uz kasi, tajā pašā laikā dokuments ar biļešu iegādes izdruku jau bija izņemts no AO kases; bez sirdsapziņas pārmetumiem aizvēra durvis un aizbrauca. Es pati par ”laimi” paspēju savu biļeti nopirkt. Uz jautājumu: ka viņi nedabūs biļeti kasē, šoferis to pilnīgi negribēja sadzirdēt – un tā arī aizbrauca/ jaunieši varbūt…. gaidīja nākošo autobusu 21.15 lai nokļūtu līdz Kandavas pagriezienam/
Lūdzu izvērtējiet sava darbinieka E.Kramiņa rīcību un attieksmi.
Es ceru, ka “VIENS DARVAS PILIENS” turpmāk nesamaitās firmas NORDEKA reputāciju.
Jūsu kompānijā ir daudz labu un pieklājīgu šoferu. Mēs tos protam novērtēt un iesaku to arī kompānijai.
Strazdes iedzīvotāja
Комментарии (6)
Es domāju,ka uzrakstot pa taisno uz e-pastu [slēpt]@nordeka.lv šī problēma būs atrisināta daudz ātrāk.
Efektīvāk ir rakstīt uz Satiksmes ministriju.
To arī var mēģināt.
Pērc biļeti internetā. un problēmu vairs nebūs. parādi šoferim SMS un viss.
Es domāju, ka efektīvāk būs nevis rakstīt sūdzības visās iespējamās un neiespējamās vietās, bet nākamajā reizē savākt bariņu cilvēku, un pusceļā pašu soferi izsēdināt ārā.
NORDEKAi ir vēl reputācija ko var sabojāt?