Nordbaby.com - Slikts serviss
Vēlējāmies portālā nordbaby.com iegādāties bērnu krēsliņu Peg Prego Tatamia, uz to brīdi precei bij 20% atlaide. Pasūtījām, apmaksājām, gaidam... Nedēļu, tad divas jau... Portālā rakstīts, ka uz doto brīdi ir iespējamas piegādes aizkavēšanās covid19 dēļ. Nu bet labi, pagāja divas nedēļas, mēs piezvanījām, paši brīnījās, ka mēs tik ilgi gaidām, pateica ka mūsu krēsliņš ir viņu veikalā Tallinā un izstādes variants, tas mūs jau neapmierināja, uzzinājām ka ir cita krāsa, tepat Rīgā. Mums teica, ka risinās mūsu problēmu un dos ziņu, paiet 2 dienas, ziņas nav. Zvanām un Saka, ka arī cits variants ir izstādes, stāv alfā. Es uzprasīju, kāpēc mums netika zvanīts, man uz šo jautājumu neatbildēja, kā arī uz jautājumu, kāpēc nav norādīts, ka tie krēsliņi kurus viņi pārdod ir iestādes varianti un vienmēr stāv atvērtā veidā visiem pircējiem. Manuprāt uz šo preci ir jābūt atlaide. Bet atbildes netika sniegtas. Un uz to brīdi, kad es viņiem zvanīju atlaide interneta portālā arī jau nebīj, bet teica ka pārdos citu krāsu ar to pašu atlaidi ar kuru pirkām pirmo variantu. Nu bet pēc tādas attieksmes, šajā veikalā pirkt negribējās, no pasūtījuma atteicāmies. Ja mēs paši nepiezvanītu, man interesanti, kad saņemtu to preci un kādā stāvokli. Bēdīgi, ka nav pabrīdinājuši un atbildējuši uz jautājumiem. Esat gatavi, ka jums par to pašu cenu var pārdod preci no "vitrīnas" tā teikt, un nezin kad to piegādāt.
Добавить комментарий