NMS Laboratorija - Slikts serviss
Pēc konsultācijas pie ārstes privātpraksē, ar viņas nosūtījumu devos nodot asinis nms laboratorijā. Par cik kopā visas analīzes izmaksātu virs 50€, pirms tam aizgāju pie ģimenes ārstes, kura visu apstiprināja ar savu zīmogu (ar ģimenes ārsta ziņu, analīzes izmaksātu tikai 6 €) . Tālāk devos jau nodot asinis.
Kad jau asinis nodotas, man piestāda rēķinu virs 50€. Šoks. Jautāju par to, ka te ir rekur uzspiests ģimenes ārstes zīmogs. Viņa vēlreiz izpēta visu - nu it kā jā, bet ģimenes ārstam vajadzētu arī lapas iekšā kur jau ir atzīmētas vajadzīgās analīzes, blakus apvilktajiem analīžu kodiem apvilkt rimbuļus arī, kur ir burtiņš m utt. Kas patiesībā ir vienkārši smieklīgi, jo ārsta paraksts, zīmogs un nepieciešamo analīžu nosaukumi ir atzīmēti. Tik pat labi, ja es būtu to ātrāk zinājusi ar savu pildspalvu varētu atzīmēt kuras tad ir šis te maksas analīzes un kuras bezmaksas. Nācās samaksāt pilnu summu (virs 50€) lai gan vienkārši gribēju pateikt - ziniet, lejiet man atpakaļ tās asinis ko es tikko nodevu. To pat nevar nosaukt par birokrātiju, tā ir vienkārši smiešanās par cilvēku kas tur atnācis.
Piebilde - cik esmu tukumā tur gājusi, parasti tur ir cita sieviete, ja nemaldos vārdā sveta, kura ir vienkārši lieliska. Ļoti jauka, zinoša, pieklājīga. Domāju ja viņa būtu, tad viņa pastāstītu par to ka tur tie pāris rimbuļi nav atzīmēti no ģimenes ārstes puses. Un ja tas būtu tik svarīgi, tad es būtu paspējusi aizskriet pirms tam pie ģimenes ārstes. Nevis tā kā tagad, noslauc man asinis un pie viena arī noslauc visu manu naudu. Jo man nācās samaksāt teju 9 x dārgāk nekā vajadzētu.
Комментарии (4)
Tā nav laboratorijas problēma, ka ģimenes ārsts nav pareizi aizpildījis nosūtījuma formu!
Jā. Bet labam speciālistam no sākuma būtu jāpārbauda tā lapa un vismaz jāpajautā kāpēc tur ir 2 ārstu paraksti, zīmogi. Un, ka kaut kas nav līdz galam izdarīts. Tad jau es tās asinis nenodotu - aizietu vēlreiz šīs smieklīgās formalitātes nokārtotu pie ģimenes ārsta. Bet nu kas tas par speciālistu - noslauc asinis un tad stāsta situāciju. Labi, ka man bija nauda. Un varbūt pie vainas nav pati Labratorija, bet augstprātīgā darbiniece gan. Kā jau minēju, līdz šim bija man bijusi lieliska pieredze pie citas darbinieces, kura bija ļoti pieklājīga, zinoša un patīkama speciāliste.
Superīgākā medmāsa-asins noņēmēja. Čiks un gatavs. Esmu jūtīgs, pret zilumiem, bet šoreiz... Viss bija perfekti, profesionāli un ātri, bez sāpēm. Visiem iesaku Aija Plinta. Viņa prot aprunāties un nomierināt pacientus. Pirms kāda laika vedu meitu uz citu vietu un tur vispār, kā konveijerā, ne labdien, ne sveiki. Turpmāk, tikai uz šo iestādi un tikai pie Aijas. Viņa tiešām bija ļoti mīļa un saprotoša. Paldies liels viņai!
Šo mājaslapu sauc SŪDZĪBAS.LV Slavas vārdus un pateicību nav jāraksta šeit. To var darīt google ceļvedī.