Nippon Auto SIA - Solīts makā nekrīt
Sveiki lidzpilsoņi. Vēlos padalīties rūgtajā pieredzē ar Hondas dīlera centru.
Māsa pirka Hondu ,vēlējās to pirkt pie dīlera lai kā teikt būtu drošāk,paspārnē. Arī menedžeris,solija mutiskas 3 mēneša garantijas. Un teica ka savus pircējus viņi "apčubina",un savu reputāciju nevēlas apmelnot.
Tākā ja ir sūdzības nāciet un atradīsim risinājumu. O!!! Super nodomājām abas ar masu. Noformēja līzingu. Saņēmām auto.
Pagāja nedēļa, akomulātors beigts,nācās nomainīt to par savu naudu...tad vel nedeļa.......kautkas grab.....mes uz dilerservisu.....meistars pacela auto,kautko pievilka un palaida mūs majās. tad gaja laiks un skaņa sāka parādīties atkal un katru rezi trakāka un trakāka. Pa cik pašas neesam no rīgas tad nesanāca tik šeptīgi griezties pie dīlera. Bet mutiskās garantijas laikā tikam pie dīlera,un uz savām sūdzībām saņēmām "fantastisku" atbildi:" Masīna nav jauna,ko jus gribat no viņas,šī skaņa ir normāla,adekvati mašīnas vecumam(mūsu auto ir 2007 gada) Neko nevar darīt." Tada bija meistara atbilde. Ok,braucam prom bet tā skaņa nelika mieru...pec 2 nedēļam atkal vērsāmies atkal pie dīlera...un atbilde bija tāda kā iepriekš. Tad braucām uz parasto servisu un meistars jau braucot iekša servisā šausminajās par skaņu. Atrada vainu stūres reikā,un gultņi nebija ok. Sareķināja tāmi un ir ok.
Ar visu šo gribu teikt ka neticiet nevienam menedžera teiktajam vārdam,tam ka sola 3 menēšu mutisko garantiju kuras laikā noversīs jebkuru defektu kas nav radies klienta vainas dēļ...tas viss ir tukši solījumi.....
Комментарии (1)
Tā diemžēl ir ārkārtīgi daudzu servisu (dīleri to skaitā) nelaime... mēģināšana iedzīvoties uz to, ka cilvēks uzticas un ja vēl nepārzin to auto tik labi... tad ir vakars, kārs makaronus ka maz neliekas, lai tik nokāstu naudu vai tieši otrādi nedarītu to par ko paši parakstījušies!
Akumulators nu o.k. ja auto ir 5 gadi un aķis varēja būt oriģinālais, tad varēja tā sagadīties, ka tieši beidza savu darba mūžu, bet arī to var pārbaudīt, cik gadu reāli tam aķim ir.
Stūres mehanisma un gultņu problēmas ... to nu gan PROFESIONĀLS meistars nevarēja neredzēt!!!
Mans ieteikums dīleru serviss pa lielam ir zemē nomesta nauda, jo tur visi pakalpojumi ir neadekvāti dārgi un detaļu cenas diezgan kosmiskas. Viņi tapat arī krāpjas ar to, ka pozicionē sevi ar to, ka lieto TIKAI oriģinālās detaļas, kaut realitātē nereti tiek likti oriģinālu analogi, kuru cena ir būtiski zemāka!
Drošākais, ar ieteikumu palīdzību, ir atrast normālu servisu ar normāliem meistariem un pie tā turēties!