LV RU
www.sudzibas.lv Next Auto/Stro SIA Nextauto melo par auto labu tehnisku stāvokli

Next Auto/Stro SIA - Nextauto melo par auto labu tehnisku stāvokli

Auto tirgotājs, kas melo par automašīnas labu tehnisku stāvokli! 15. Maijā nopirkām automašīnu. Pirkšanas brīdī pārdevējs nometa dažus simtus eiro par dažiem defektiem un teica, ka nav nekādu problēmu (kaut gan testa brauciena brīdī bija tāda kā svilpojoša skaņa) . Nolēmām netērēt laiku servisā un pēc brauciena nopirkām auto. Iedeva 1 mēneša garantiju. Pēc dažām dienām aizbraucām uz diagnostiku uz servisu-spoguļiem apsilde nestrādā, vienam spogulim salauzta visa iekša un to nevar noregulēt (uzreiz to nepiefiksējām) , vienām durvīm salauzts elektro slēdzis (ko uzreiz arī nevar pamanīt) , abas priekšējās bukses jāremontē, ieplūdes/izplūdes kolektoram vāks. Jūlijā sākuma (pēc nobrauktiem tikai 1500 km) bija krakšķis, aizvedām auto uz ļoti labu servisu, bet Rinda bija jāgaida 1,5 nedēļa, jo bija aizdomas, ka salūza aāk... Pēc apskates un pilnas aāk izjaukšanas izrādījās, ka visa automātiskā ātrumkārba bija beigta! Samaksājām 1 500 eiro par kārbas restaurāciju. Zvanīju uz nextauto un viņi teica, ka pagāja vairāk par 1 mēnesi, tāpēc viņi nenes atbildību par salauztu aāk un mēs paši salauzām kārbu... Pēdējie vārdi pielika punktu par firmas godīgumu pret saviem klientiem.

K

Комментарии (8)

G gadalaiks 12.08.2020

"Nolēmām netērēt laiku servisā un pēc brauciena nopirkām auto" - šis izsaka visu.

Cerams topošie autopircēji, kas lasa so sūdzību, beidzot sapratīs, ka pērkot lietotu auto ir jāziedo tie 50Eur diagnostikai pie dīlera vai sev zināmā servisā (piedāvājumus braukt uz pārdevēja servisu, kas nav dīleris, ignorēt)

Ļoti bieži negodprātīgie auto tirgotāji, zinot, kas tur atradīsies, nemaz nepiekrīt to darīt, vai atzīstas tieši pirms paša servisa, tādējādi varat arī pat nesamaksāt tos 50Eur, laicīgi uzzinot par slikto auto stāvokli.

Vēl triks, ko bieži izmanto negodprātīgie pārdevēji,ir teikt, ka jau ir cits pircējs tam auto. Neuzķeraties, tā pat pārbaudiet, vai jau nepiekrīt, jo it kā tas cits pircējs tulīt ņems, tad droši atmetiet ar roku, jo tur 99.99% kautkas nav tīrs.

K keimi87 12.08.2020

Pirmkārt, ar 50 eiro, kas būtu jātstāj servisā, nebija nekādu problēmu...bija tikai laika jautājums.
Otrkārt, servisā neviens nejauktu kārbu un neskatītos kas tur ir iekšā vai nē :-D!?
Treškārt, NEXTAUTO pārdevējs apgalvoja (tagad skaidrs, ka meloja), ka pirms pārdošanas visas automašīnas uz plača ir pārbaudītas servisā un ir ļoti labā stāvoklī. Viņš piekrita braukt uz mūsu izvēlēto servisu un, tas mums ļāva noticēt, ka viņš nemelo par automašīnas labu tehnisko stāvokli (tāpēc beigu beigās nebraucām uz servisu).

G gadalaiks 17.08.2020

"servisā neviens nejauktu kārbu un neskatītos kas tur ir iekšā vai nē :" - ja jau dīleris nevarētu šo defektu atrast, tad kā pārdevējs varēja zināt/noskaidrot, ka kkas tāds eksistē? Ja pārdevējs teica, ka pārbaudīja servisā un neko neatrada, tad jau nemeloja.

Šeit ļoti bieži sūdzās steidzīgie pircēji, kam nav laika pārbaudīt auto servisos. Tad vai nu jums ir lieki līdzekļi ar kuriem esat gatavs riskēt, bet tad nesūdzaties. Tomēr, ja jūs vai kāds ņemat auto līzingā, tās ir reālas finanšu saisītbas uz vairākiem gadiem. Kā var nebūt laika tik būtiskam pirkumam, kas ietekmē personīgo dzīvi? Kas ir par to svarīgāks? Labi, var gadities konkrētā dienā nav laika, tad jāpērk auto citā dienā.

Citādi jocīgi sanāk, pērkot galīgi nav laika, bet kad auto nebrauc, tad gan ir laiks pa servisiem vazāties un vēl sūdzības rakstīt.

Jebkurā gadījumā, veiksmi visas ķibeles novērst, lai labi ripo turpmāk.

T Taisnīgums99 12.08.2020

1. vai proti braukt ar automaatisko aatrumkarbu (es pilngi nopietni, jo ir tukstosiem cilveku, kas to neprot) un automatisko karbu viegli var salauzt.
2. ja tiesam defekts tad next pa garantiju salabos

K keimi87 12.08.2020

Nav pirmā mašīna ar automātisko ātrumkārbu un mākam ar to braukt!
NEXT AUTO teica, ka lietotai mašīnai viņi dod tikai mēneša garantiju, bet mums pagāja 1,5 mēnesis tāpēc viņi neko nelabos!

W waka 12.08.2020

Neiedod garantiju - slikti, iedod - atkal slikti
Kad tad būs labi?

Jūs taču skaidri zinājāt, ka garantija ir mēnesis un šajā laikā droši varējāt vērsties ar visiem jautājumiem, vai Jūs to darījāt?
Vai čaiņiku arī nesīsiet uz remontu pēc garantijas un brīnīsieties, ka neviens negrib remontēt?

K keimi87 15.08.2020

Ja jūs lasītu uzmanīgāk, tad saprastu, ka runa vispār iet runa par to, ka pārdevējs melo! Skatās acīs un saka, ka auto ir ideālā kārtībā! Ja jums liekas, ka pie tāda pārdevēja var pirk auto, tad droši pērciet. Es tikai pabrīdinu citus, kurš iespējams arī brauks uz Tukuma plačiem!

W waka 16.08.2020

Es izlasīju pietiekami uzmanīgi
Tātad jautājums - vai par tām spoguļu apsildēm un buksēm utt vērsāties pie pārdēja garantijas laikā?
Pieļauju, ka pārdevējam ir vairāki auto, paši taču arī visu uzreiz neredzējāt tikai sākot lietot, domā pārdevējs ir visām mašīnām katru pogu izspaidījis un bukses no apakšas izpētījis?
Tādēļ Jums tika dota mēneša garantija

Otrkārt
Kas tas par auto, kādā cenā, cik vecs? Bmw? Cik kilometru?
Nevar taču gaidīt, ka auto, nopirkts pa piemēram 1/5 no jauna cenas būs jauna auto stāvoklī un tāds paliks turpmākos gadus

Nesaku, ka no pārdevēja puses ir labi teikt, ka kaut kas ir ideāls, ja tas tāds nav
BET vēlreiz
NAV teikts, ka pārdevējs pats ir kursā par katru nieku
Un JUMS TIKA dota garantija tieši šādiem gadījumiem

Es arī esmu vedis (gan jaunākas, gan ne tik) mašīnas no vācijas, teikšu kā ir - paklanos jebkuram kurš vispār lietotai mašīnai ir gatavs kaut ko garantēt, kaut trīsgadīgai

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы