Netshop.lv (SIA Tavs ipasums) - Nepiegādā pasūtīto preci
Aprīļa sākumā interneta veikalā netshop.lv pasūtījām spoguļgaldu. Nākamajā dienā zvanīja no veikala un teica, ka ja šodien samaksāsim (106 Ls), tad rīt būs prece klāt. Tā nu mēs samaksājām, taču nākamajā dienā... nekā!
Pagāja dažas dienas un paši zvanījām interneta veikalam, kur atbildēja, ka preces nav uz vietas, to ved no noliktavas un būs līdz nedēļas beigām. Protams, piektdienā nekas nenotiek. Tā nu atkal paši zvanam uz interneta veikalu, kur pēc skaidrošanās veikala kontaktpersona apsolīja preci piegādāt bez maksas šajā trešdienā (vakar). Protams, nekas nenotika.
Tā nu katru dienu zvanam uz veikalu, taču mūsu kontaktpersona neceļ klausuli. Sazvanījām citu cilvēku, no kura uzzinājām, ka mēs bijām sarunājušies ar veikala vadītāju Ingusu Bērci. Solīja mums atzvanīt, taču jau atkal nekā... :(
Nu jau šķiet, ka nebūs ne mēbeles, ne naudas...
Комментарии (12)
Tā jau kādreiz gadās, ka pēdējo galdu nopirka ieprieksējais pircējs :(
Žēl par to naudu tikai, varētu izvēlēties citā veikalā.:(
Ko Tu Uģi te muldi, ka tā var gadīties!!!Pilnigu sviestu te gvelz!!!Zvaniet tikai uz Patērētāju tiesību un aizsardzību kantori, kamēr vēl tas kantoris nav bankrotejis!!!
Neprecīzi laikam uzrakstīju----kamēr tas netshops nav bankrotējis, jo tada attieksme var būt tikai iestādījumam, kur nav nekādas kārtības un kaut kas nav ar vadību kārtībā...
šeherezade, kādā kantorī Tu pati strādā? Laikam jau parlamentā, ka visus likumus smalki zini.
Ja Tevi tas tik ļoti interesē, tad jā, strādāju vietā, kur likumus un cilvēku tiesibas ir jāzin...:)))
Es iepērkoties i-vekalā parasti naudu maksāju skaidrā tikai PĒC preces un visu garantijas dok.+instrukcijas saņemšanas.
Dace, pēcmaksa darbojas tikai Rīgā.Kad ved uz provinci, tad prasa iepriekšēju samaksu.Ceru, ka viņi /veikals/to naudu aizskaitīs atpakaļ.
luk, varbut noderees.te ar par to kantoru raksta.
http://community.livejournal.com/help_lv/2545409.html
lasu visus šitos brīnumus un pārņem nostaļģija pēc laikiem, kad nebija interneta, iegāji veikalā, ieraudzīji, nopirki. Protams bija blata sistēmas un visādas citādas negācijas, bet tagad, negāciju vairāk kā saprašanas. Ko lai dara tāda dzīve...:((
Ļoti žēl, ka šādi internetveikali grauj priekšstatu par internetveikaliem, jo ne jau visi krāpj. Pārstāvu vienu no Latvijas mēbeļu internet veikaliem un lasot šo man mati stāvus ceļas - cilvēki īsteno vienas dienas biznesu...
Ziniet, kā man bija?Gribēju kādreiz nopirkt automašīnai dūšīgu skaņas pastirprinātāju.Noperku viena veikalā-nekādas atbildes.Domaju, ka varbūt prece beigusies, pērku nakošajā utt.Beigās man 3 gabalus atsūta :D, spēj tik katru dienu iet uz pastu un izņemt paciņas :)
Klau, vai kāds zina, kā viņus (NetShop, "Tavs īpašums") vispār dabūt rokā? Telefons atslēgts, juridiskajā adresē neviens neko nezina. Viņi no manis ir izmānījuši apmēram simtnieku, bet preci naivi gaidu jau 6. mēnesi.