Neostore - Neostore iekļauta "melnajā sarakstā"
Biedrība "Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija" (PIAA) informē, ka Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) izveidotajā "melnajā sarakstā" iekļauta SIA "Neostore" (reģ. Nr. 40103170312) par to, ka uzņēmums nav izpildījis uzlikto pienākumu veikt naudas atgriešanu par iegādāto līguma noteikumiem neatbilstošo preci, neskatoties uz to, ka Patērētāju strīdu risināšanas komisija ir uzlikusi tam par pienākumu to izdarīt.
SIA "Neostore", kura veic komercdarbību tīmekļa vietnē www.neostore.lv, ir pārdevusi patērētājai portatīvo datoru. Konstatējot dažāda veida defektus kopumā četras reizes, dators tika nodots garantijas remontā servisa centram. Vēlāk patērētāja vērsās ar iesniegumu pie komersanta izvirzot prasību veikt datora maiņu pret līguma noteikumiem atbilstošu vai, ja tas nav iespējams, atgriezt naudu par līguma noteikumiem neatbilstošu datoru. Komersants piekrita patērētājas izvirzītajai prasībai par datora maiņu un piedāvāja vairākus iespējamos variantus, tomēr vienošanos nespēja panākt.
Patērētāju strīdu risināšanas komisija, izvērtējot strīda faktiskos apstākļus un pušu iesniegtos pierādījumus, secināja, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu komersantam bija jāizpilda ar patērētāju panāktā vienošanās par datora maiņu pret līguma noteikumiem atbilstošu. Tā kā SIA "Neostore" nevarēja panākt vienošanos par prasības izpildi un saprātīgā termiņā neapmainīja datoru pret līguma noteikumiem atbilstošu preci, kā arī neveica nekādas darbības, kamēr strīds tika izskatīts patērētājai ir tiesības pieprasīt par datoru samaksātas naudas summas atmaksu.
"Melnais saraksts" ir izveidots, lai informētu patērētājus par komersantiem, kuri nepilda Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumus un, tādējādi, palīdzētu patērētājiem izdarīt izvēli par preces iegādi vai pakalpojuma izmantošanu.
Комментарии (4)
Visus viņus melnajā sarakstā.
Un? Noslaucīt viņi sev gribēja ar jūsu "melno sarakstu" savu balto caurumu.
Melnais saraksts, galvenokārt, domāts patērētājiem, nevis komersantiem. Mūsu uzdevums ir informēt par tiem, kuri nepilda patērētāju prasījumus, lai patērētāji var izvērtēt iespējamos riskus.
Diemžēl tas nestrādā. Paskatiet, cik šeit nav sūdzības pat 4pc.lv - sūdzības jau šeit bija, bet cilvēki turpināja maksāt priekšapmaksas par precēm, kuras neviens tā arī nesaņēma. Naudu atpakaļ arī ne. Slinki tie patērētāji uz domāšanu un vērtēšanu, kam savu naudu maksāt.