Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centrs (PTAC) palīdzēs atrisināt šo problēmu. Man bij tieši tāds precedents - iesniegums PTAC ar līguma un, NEONET nosūtīto, pretenziju kopijām. Kā rezultātā tika konstatēti veirāki pārkāpumi līguma punktos, kas neatbilst PTAC likumam. Attiecīgi no PTAC tika pieņemts lēmums par attiecīgo līguma punktu darbības pārtraukšanu - faktiski līguma laušanu. Lēmumu drīkstēja pārsūdzēt (neatceros kādā tiesā), ko arī NEONET darija, protams neveiksmīgi! BET! Šo līguma punktu pārtraukšana ir saistoša ar visiem NEONET klientiem. Pieļauju, ja PTAC konstatēs šādus nelikumīgos līguma nosacijumus arī citiem klientiem, SIA NEONET var draudēt sods, līdz pat licences anulēšanai! Tā ka draugi, uz priekšu! Cīnieties ar neliešiem! Viss ko varu piebilst par NEONET - nelietīgu, negodīgu cilvēku kantoris, kuri nekaunīgi melo saviem klientiem, nerunājot jau par slikto pakalpojumu kvalitāti!p.s. Precedents risinājās 2005. gada vasarā.
Neonet rulle tikai darbdienu rītos, jo manā rajonā traki bremzē, sūdzeties ir bezjēdzīgi...+līgumu ari sākuma neriktīgi izlasīju, taga lidz vasarai ar neonetu..tad jau labāk lattelecom.
neonet bija mans pirmais provaiders, gadi 8 atpakalj, man visvairaak iespiedaas atminjaa vinju ieteikums uz vienu no manaam pretenzijaam - "stanovitesj sami provaiderom", protams ka es sho lielisko kantori vairs ar savaam zemiskaam probleemaam netrauceeju un par laimi vinji atdeva baltkomam visu imantas klientus taa kaa pat paarsleegties nevajadzeeja.
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (3)
Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centrs (PTAC) palīdzēs atrisināt šo problēmu. Man bij tieši tāds precedents - iesniegums PTAC ar līguma un, NEONET nosūtīto, pretenziju kopijām. Kā rezultātā tika konstatēti veirāki pārkāpumi līguma punktos, kas neatbilst PTAC likumam. Attiecīgi no PTAC tika pieņemts lēmums par attiecīgo līguma punktu darbības pārtraukšanu - faktiski līguma laušanu. Lēmumu drīkstēja pārsūdzēt (neatceros kādā tiesā), ko arī NEONET darija, protams neveiksmīgi! BET! Šo līguma punktu pārtraukšana ir saistoša ar visiem NEONET klientiem. Pieļauju, ja PTAC konstatēs šādus nelikumīgos līguma nosacijumus arī citiem klientiem, SIA NEONET var draudēt sods, līdz pat licences anulēšanai! Tā ka draugi, uz priekšu! Cīnieties ar neliešiem! Viss ko varu piebilst par NEONET - nelietīgu, negodīgu cilvēku kantoris, kuri nekaunīgi melo saviem klientiem, nerunājot jau par slikto pakalpojumu kvalitāti!p.s. Precedents risinājās 2005. gada vasarā.
Neonet rulle tikai darbdienu rītos, jo manā rajonā traki bremzē, sūdzeties ir bezjēdzīgi...+līgumu ari sākuma neriktīgi izlasīju, taga lidz vasarai ar neonetu..tad jau labāk lattelecom.
neonet bija mans pirmais provaiders, gadi 8 atpakalj, man visvairaak iespiedaas atminjaa vinju ieteikums uz vienu no manaam pretenzijaam - "stanovitesj sami provaiderom", protams ka es sho lielisko kantori vairs ar savaam zemiskaam probleemaam netrauceeju un par laimi vinji atdeva baltkomam visu imantas klientus taa kaa pat paarsleegties nevajadzeeja.