www.sudzibas.lv Nelaipnie darbinieki Konduktore pagrūda un atļāvās vēl pārmest

Nelaipnie darbinieki - Konduktore pagrūda un atļāvās vēl pārmest

Šodien mans pacietības mērs bija pilns, un izlēmu uzsākt cīņu pret neprofesionāliem un nelaipniem darbiniekiem!
Braucu autobusā mājās, un man garāmejot večina ar stumjamajiem ratiņiem, kur glabā produktus palūdza uzmanīties, lai es nejauši neuzbrauc man uz kājas, līdz ar ko es nedaudz uzgrūdos konduktorei, kad večiņa uzmanīgi man mēģinaja tikt garām, konduktore mani pagrūda un atļāvās pārmest to, ka es vispār turos pie stieņa viņai tik tuvu un kādēļ es neeju citā autobusa galā. Mums izvērtās skaļa un nepatīkama diskusija, ka beigās viņa vēl pateica- Tu taču esi latviete, tikai krievs tā vaŗētu runāt, kauns tev nav!

Mani sakaitināja, kā viņa pret mani izturējās, jo es atvainojos, un nejau speciali es viņai " uzgrūdos", man nebija kur paiet malā, jo citur bija cilvēki. Iegaumēju viņas vārdu un uzvārdu un piezvanīju un pasūdzējos! Tāpat darīšu turpmāk, kad mani neprofesionāli vai nelaipni apkalpos! Protams, ka ir zēl cilvēkus, ka viņi var palikt bez darba, bet tieši tā - tas ir darbs, un pret klientu, lai arī kāda veida pakalpojums vai prece tiktu pārdota, ir jāizturās laipni un jāpārzin vismaz to par ko tu strādā! Galu galā, piemēram, kas tie par sadzīves tehnikas konsultantiem, kas uz jautājumu nevis atbild, bet pasaka - ai, ziniet, man tagad jāiet citi darbi daīt, vai arī- es nezinu, pasaukšu citu cilvēku..un labi ja pēc 10 minūtēm šis cits cilvēks atnāk.

Vai restorānā palūdz notīrīt galdu, jo mērce nolijusi, un viesmīle vel atļaujās pateikt- nevajadzēja cūkoties. It kā tas būtu speciāli.
Utt utt utt!!! Man vienkārši ir apnicis tērēt savu laiku, nervus un naudu uz neprofesionāliem cilvēkiem, vai tādiem, kuri pret tevi izturās itkā viņi vēl tev maksātu par savu darbu.
Un iesaku jums visiem tā darīt! Nevajag zēlot! Jo būs mazāk tādu cilvēku, kas darbu dara tikai naudas dēl un it nemaz nedomā par tā kvalitāti, mēs būsim neapmierināti ar ļoti daudz ko. Pataupīsim savus nervus un pamanot kādu " lieku " darbinieku, ziņosim par to vadībai, lai izsaka rājienu par nelaipnu izturēšanos un kontrolē, vai nodrošina kādas apmācības utt, lai vismaz darbinieks spēj atbildēt uz jautājumiem, ko tam uzdod klients.

Vai tiešām uzņēmumiem nemaz nerūp viņu reputācija?Diezvai klients reizi saskāries ar kaut ko nepatīkamu, dēļ darbinieka paviršības, ies pie šī cilvēka vēlreiz.

M

Комментарии (11)

B beibe 17.10.2008

Un koduktores vispar ir vienas no nelaipnakajam.

K kautkaa 17.10.2008

Nevajag stresot. Ir visadi cilveki un visadi konduktori. Konduktoriem loti nervozs darbs, jo tos idiotus piedzerusos un narkomanus, kuri vakara brauc majas, nedomaju, ka kads no mums butu priecigs redzet. Viniem ar tadiem jabrauc un jaklausas vinu rupjibas. Iedomajaties: viniem pa dienu iziet tada cilveku masa, ka arprats! Un, visadi idioti netrukst... Nerunaju nemaz par narkomaniem! Tad nu, nedusmojiet uz konduktoriem! Vinus saprast var un tapec japiedod!

B beibe 18.10.2008

Nu nav japiedod. Iedomajies, ka tu aizej uz restoranu, bet tevi nevis laipni apkalpos, bet uzmetis shkjivi uz galda, uzbrauks par to, ka nav atlikums, un par to, ka paludz atnest merci utt.
Kad cilveks piesakas darba, vinam IR jasaprot, ka jaapkalpo bus milziga cilveku masa, bet tadel nedrikst pret cilvekiem, kas tev neka nav nodarijusi slikti iztureties!Man godigi sakot, vienalga ar ko viniem jacinas, es neesmu ne narkomans, ne dzerajs, godigi maksaju par savam biletem, kas nav maza nauda kopuma, un netaisos paciest, ka man izsaka rupjibas vai vel labak fiziski aizskar!!!
Jebkura darba NEDRIKST slikti iztureties pret klientu, lai ari kads tas butu. Nemaki, tad ej strada par apkopeju, kur nevienam nav jaredz tavs neapmierinatais gimis un nav jaklausas bubinashana.

F FAKTS 18.10.2008

Jūs kundze laikam esat neapmierinata vecmeita, tamdēl tā cepaties:)

M maris 18.10.2008

Tu taa raksti it, kaa tev pashai nevareetu piesieties.Kaski var atrast da jebkur...Un sadziives tehnikas paardeveejam tavi stulbie jautaajumi nav jaapaarzin, nem instrukciju un lasi

T toony 18.10.2008

Sadzīves tehnikas pārdevējam IR jāatbild uz jautājumiem, ja vien veikalā nav nodalīti pārdevēji no konsultanriem. Lai gan pati strādāju apkalpojošā sfērā, tomēr pilnīgi piekrītu autoram - ja ej strādāt ar cilvēkiem, tad esi gatavs dažādai publikai. Ja nokaitina pretīgi cilvēki, tad jāmāk sevi savaldīt un ar citiem būt jaukam.

A Aikaramba 19.10.2008

Piekrītu sūdzībai! Jā, es arī cenšos tā darī, jo apnika, un Agnesei piekrītu! Un vispār, konduktoros viņus NIEVIENS NETUR AR ĶĒDĒM, citur arī vajadzīgi darbinieki, Maximā, Rim4ikā un citus kasieres vajadzīgas vienmēr, arī darbs ar naudu, pakalpojumus jāveic labi! Visiem grūta dzīve!

MacBeton 25.10.2008

Tu stulbaa kunjasmeita iemaacies rakstiit! Ne suuuda saprast nevar!

E Ek 25.12.2008

mani vienreiz ar visiem ratiem tramvaja vadītāja demostratīvi ievēra durvīs! vēl tagad lepojos ka iespēru tramvajam! jmo kas man cits atlika! ar ratiem zibenīgi iekāpt nav iespējams...

A Agnese 25.12.2008

Ļoti asprātīgi!:D

I Irina 25.12.2008

Pilnīgi piekrītu, ka jābūt laipnam un atsaucīgam, bet mīlie cilvēki mūsdienu apstākļos esiet gatavi tam, ka ja Jūs rupji izrunasaties vai uzvedisities tad pret Jums i kasiere i konduktore i pardeveja, viesmile izturesies tieši tāpat, jo atklāšu noslēpumu, ja tu man izsaki aizradijumu kā pārdevējai man ir jānoklusē, bet ja tu man izsaki apvainojumu kā cilvēkam kā Irinai, tad man ir tādas pašas CILVEK nevis PAtERATAJ tiesības nolikt tevi vietā!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы