Решеноneizpildīts darbs un naudas neatgriešana - slikts serviss
Lūdzu uzmanieties no as Pirtnieks jeb pirts lietu darbnīca. Esmu vīlusies gan ar norunāto darbu termiņiem, gan ar komunikācijas trūkumu, gan ar nepareizi izdarītiem mērījumiem. Mana epopeja jau ilgst no 7.jūlija, datums bija norunāts ar pierakstu vēl pirms Jāņu dienas. Pienākot norunātajam datumam, meistaru nesagaidīju, uz telefona zvaniem nedēļas garumā atbilde nesekoja, kad beidzot sazvanījām, tika norunāts kārtējais datums, Šoreiz cilvēks ieradās, bet izrādījās, ka nepareizi izgAtavotas durvis (nepareizi nomērīts). Nevaru ne ko sliktu teikt par darbu, kas tika tajā dienā izdarīts, bet nepabeigts. Tika norunāts cita diena, kad cilvēks ieradīsies un pabeigs darbu. Pienāk norunātā diena, bet ne kā. Zvana par to, ka nebūs arī nebija, līdz ar to es zaudēju laiku sēžot un gaidot, uz telefona zvaniem no mūsu puses atkal atbildes nebija. Kad pēc vairākām dienām tika sazvanīts atbilde bija sekojoša- es jums to nesolīju būsim tad un tad. Atkal sākās gaidīšanas svētki, tā gaidu līdz šai dienai. Pakalpojumu neesmu saņēmusi un arī naudu nevēlas pārskaitīt atpakaļ. Cilvēkiem ir problēma ar saskarsmi un attieksmi pret klientu, Nekādas norunas un termiņi netiek ievēroti, Neesmu tik bagāta, lai dāvātu naudu par nepadarītu darbu. Sanāk ka vienkāršāk ir mānīties un nelikties ziņas par klientu, galvenais ka nauda jau ir pārskaitīta, Žēl ka nākas vilties cilvēkos. Citiem iesaku visas sarunas fiksēt vai nu uz papīra vai ierakstot audio, lai vēlāk nesanāk problēmas, tā neteicu, tā tas nebija domāts utt. Ja maksāju naudu vēlos saņemt pakalpojumu noteiktajos termiņos, jo arī man ir darbs un pienākumi, kuri jāveic, nevaru sēdēt uz vietas un gaidīt kad meistaram labpatiksies ierasties. Esat uzmanīgi.
Добавить комментарий