Neirologs - Ilze Supe - Briesmīga attieksme
2021.gada aprīlī biju pierakstīta pie neirologa Ilzes Supes uz konsultāciju. Ņemot vērā to , ka Klīnika Pirmaīda ir par maksu, biju gaidījusi profesionālo attieksmi pret pacientiem, jo interneta atsauksmes par minēto ārstu bija ļoti labas. Atnākot uz vizīti ar saviem izmeklēšanas rezultātiem un nosūtījumu , biju parteigta par to, ka īsti ārsts nepetīja manus dokumentus, bet sāka jautāt visu par mani, nu ok, neko darīt, sāku stāstīt.. tālāk kas notika, man joprojām ir neliels šoks... Kā var pacienta teikt: "Jūs varat savadāk runāt, jo baigi kaitina", ko lūdzu? ko nozīme kaitina? Tad es nepareizi sēžu, tad vēl daudz kas... Protams visu vizīti attieksme bija nemainīga. Īsti par manu jautājumu, ar kuru es atnācu un ar kuru mani nosūtīja ģimenes ārsts, es neko neuzzināju... Rezultātā es izterēju savu laiku (1h), līdzekļus un pieraktījos pie cita speciālista. Noteikti neiesaku.
Комментарии (3)
Sausmas! Tik pretiga attieksme no arsta. Varu pateikt, ka Vc4 dermaclinjc ari or pretiga attieksme, gan no administratorem tadas dzives nogurusas, ka labak neko neprasit nekompetentas ari . doktorante Kapteine Veita, ka dermatologe galigi garam, kaut ko be pa temu muld. naudu nokass pamatigu, pretigi!
Pēc milzīga riņķa danča pie neskaitāmiem speciālistiem, beidzot ir ārsts, kas apstiprināja manas aizdomas - viss ir mūsu galvās...viss ir pareizi, bet kā to mainīt? Paldies dakterei Ilzei Supei par sapratni, par iedziļināšanos situācijā. Saku lielu paldies.
Es arī esu šokā,bet pilnīgi otrādi.Labāku ,cilvēcīgāku un saprotošāku neirologu neesmu satikusi.Cik daudz stāstu esu dzirdējusi,ka ārsts pat tieši nepaskatās uz pacientu- viss ir iekšā papīros, tikai izraksta receptes un...staigā.Viņas pieredze ir sāda ka pcients (oriģināls) ir jāuzklausa,jo pati teicāt ka iepriekš Jums ir bijis ārstu karuselis.
Daktere Supe vienmēr seko līdz jaunumiem farmācijā ,kas mums pacientiem protams ir ļoti svarīgi.Un cilvēcīgums viņai nau svešs.