Neatliekamās Medicīniskās Palīdzības Dienests - Slikts serviss

20. Oktobra vakarā vīram palika slikti ar sirdi, ko pavadīja slikta dūša, elpas trūkums, grūtības elpot, spēcīgi drebuļi lēkmes formā. 30 minūšu laikā lēkmes ar pavadošajiem simptomiem (sirds, elpas trūkums, spēcīgi drebuļi) vīrs, kurš pus stundu nomocījies cenšoties uzlabot ar saviem spēkiem savu Veselības stāvokli un noliedzot, ka vajag saukt neatliekamo medicīnas palīdzību, saprot, ka Veselības stāvoklis tikai pasliktinās lūdz, lai tomēr izsaucu mediķus.
Sazvanot neatliekamo medicīnas palīdzību, izstāstot visu vajadzīgo informāciju, ka cilvēkam tiešām ir ļoti slikti, nostāda diagnozi - veģetatīva distonija, neapskatot, neredzot cilvēku. Ļoti uzsverot, ka ja izsaukums ir nepamatots (?) , tad būšot jāmaksā rēķins. Ar pretjautājumu ko tad man šajā situācijā darīt, kad cilvēks lūdz palīdzību, un atrodos mājās ar mazu zīdainīti (lieki piebilst ar temperatūru pēc potem) un otrs bērns guļ pašiem braukt vai? Uz ko atkal atbild ar uzstājīgo brīdinājumu par rēķinu kamēr fonā cilvēks ārprātīgi mokās no sliktās pašsajūtas jeb minēto Veselības pasliktināšanos lēkmju veidā. Piebilstot un brīdinot telefonā dispečeri, zvana pieņēmēju, ka tādas diagnozes nav ārsts noteicis līdz šim. Šajā gadījumā var tomēr būt tiešām iemesls cits nevis izdomātais zvana pieņēmējas - dispečeres. Sarunas beigās, kad uzstājīgi saku ka cilvēkam ir patiešām slikti, smagi nopūšoties atkārtoti jautā adresi.
Pasakot paldies par sarunu paziņoju, ka aizvedīšu pati, brigāde nav vajadzīga, saruna beidzās. Steigšus piecēlu bērnus, apģērbu un devāmies uz auto, lai brauktu uz neatliekamo medicīnas palīdzības punktu (Dobelē) kur priekšā pie mājas sagaida ātrā palīdzība. Izstāstot situāciju, ka pa telefonu atteicu, sakot, ka vedīšu pati attieksmes un šausmīgā uzsvara dēļ uz rēķinu, ja tā būšot veģetatīva distonija vai nekas traks, arī brigādē sieviete apstiprināja - “nu jā, 100 eiro. ” iesmēju, pateicu paldies, aizbraucām paši uz punktu (Dobelē) , kur sagaidīja arī “fantastiska ”attieksme. Visu cieņu puisim, kurš tur strādāja, kurš izmeklēja vīru ar cieņpilnu un cilvēcīgu attieksmi šādā situācijā, apstiprinot, ka ir paaugstināts asinsspiediens un paātrināta sirdsdarbība, bet abām “ mediķēm, māsiņām” vai kas viņas par tipāžam tur atradās - jūsu vieta varbūt tomēr ir tirgū, kur var gan izklačoties, uzpīpēt, un varbūt jūs tur kāds krieviski runājot nesapratīs. Sarunājas latviski, pēkšņi viena otrai Saka krievu valodā - ielaid viņam pakaļā un lai iet mājās. Piedod, atvaino.. Vīrs knapi iznākot no neatliekamās medicīnas palīdzības, skrien ārā smēķēt. Rada iespaidu, ka tik dikti gribēja uzsmēķēt, ka nevarēja vairs izturēt. Tomēr ar visu izrakstu no palīdzības, tajā minēts, ka ja atkārtojas, saukt neatliekamo medicīnas palīdzību!
Kopumā esmu ļoti apbēdināta ar šo situāciju, sākot ar dispičeri, kura likās, ka pūš un elš. Beidzot ar Dobeles uzņemšanas nodaļu. Ja cilvēkam ir slikti ar sirdi un pats lūdz pēc palīdzības, vai tiešām tas nav iemesls, lai sauktu palīdzību? Kad gada sākumā saucām ātro palīdzību, kad bērnam bija uzkāpusi temperatūra uz 40, tad neviens pat neieminējās šādas debīlības, it īpaši šajā gadījumā, kad cilvēkam slikti ar sirdi lai vai kāds šis iemesls būtu. Es taču nesaucu lai brauc palīgā, kad kādam ir 38 temperatūra un caureja. Šādā gadījumā attieksmi šādu kā saņemu vakar vakarā-nakti uzskatītu par pieņemamu. Pat šodien sazinājos ar cilvēku izstāstot situāciju, kurš šajā jomā strādā, arī uzskata par nenormālu un nepieņemamu! Un arī pieritišu iepriekš jau minētajam - ar šādu attieksmi - kāds streiks, kāds algas pielikums.
Laiks varbūt pamainīt darbiniekus.

21.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests Support Ответ от представителя 24.10.2022

Labdien! Vēlamies ar Jums sazināties, lai precizētu informāciju par izsaukumu. Jums ir nosūtīta privāta ziņa.

P

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы