Neatliekamās Medicīniskās Palīdzības Dienests - Nekompetents operātors

Sveicināti! Šajā dienestā strādā darbiniece, kura vārdu nenosauca.
Bērnam 3 gadi, 4 dienas pēc kārtas temperatūra 39 un vairāk, stiprs klepus. Sakarā ar mūsu valdības noteiktajiem ierobežojumiem un to ka katrs ģimenes ārsts šos noteikumus diktē pa savam, lai bērns tiktu pie ģimenes ārstaviņam jāveic covid-19 tests, tā kā 3 gadus vecam bērnam nepaskaidrosi ka jāpiespļauj pilns trauciņš ir jāgaida tests, testu nodot uzreiz nav iespējams! Sestdienā pieraksta un piektdienu, tātad būs gatavs naktī un pie ārsta tiek pēc nedēļas pirmdienā.
Pirmdien vakarā plkst. 21: 48 tika zvanīts uz tālruni 113, jo pirms tam tika zvanīts bkus un jautāts, kā tikt ātrāk slimnīcā, lai bērns nesēž uzgaidāmajā ar temperatūru un gaida savu kārtu, tika pateikts, kas bērnam, teica ka tikai caur 113.
Operatore, kura slikti runā valsts valodā, nav nekas pret, ja cilvēks rīkojās pēc noteikumiem, bet šādam darbiniekam nav jāstrādā tur, kur viņa atrodas. Izstāstīts, kas noticis un kāpēc tiek zvanīts, lai vismaz felčeri atbrauc un pasaka, iesaka zāles, jo pēc izglītības neesam ārsti un paklausās bērnu, ja ir jāved uz slimnīcu vedīsim. Viņa neuzklausot līdz galam savieno ar dežurējošo ārstu, kurš arī sāka teikt, kādas zāles jālieto, lai mazinātu temperatūru, kuras jau tā tiek lietotas un ka varbūt bērns nav jāved uz slimnīcu, kā viņa var zināt, neredzot bērnu? Viņai tika pateikts par to ka viņa nav kompetenta savos darba pienākumos uz ko viņa apvainojās un nolika klausuli. Tika zvanīts atkārtoti uz 113, un trāpīts personai, kurai ar saprašanu slikti. Un pateikts, ka nepieciešams izsaukt ātro palīdzību. Viņa paziņoja ka neviens nebraukšot un ja braukšot būs jāmaksā 72 Eur, gribu piebilst, ka bērniem Nmpd izsaukums ir bez maksas, kas arī tika teikts personai otrā klausules galā, uz ko viņa drīkstējās nomest klausuli. Tika zvanīta 3 reize, persona izdzirdod mani nometa klausuli, viņa ir Nmpd darbiniece vai cirka darbiniece? Tikai no 5 reizes tika sazvanīta cita darbiniece, kura atsūtīja brigādi. Brigāde uzklausot bērnu un izmērot skābekļa līmeni teica ka nekavējoties bērns ir jāved uz slimnīcu, jo skābekļa līmenis asinīs bija 80%, ierodoties Bkus mūs bez Rindas uzreiz uz palātu un bērnam iedota skābekļa maska. Šādiem darbiniekiem nav jāstrādā Nmpd!
Gribu piebilst, ka iespējams šī darbiniece arī noveda pie tā ka pirms pusotra mēneša manas sievas tēvs nokļuva uzreiz reanimācijā. Jo bija covid-19 pozitīvs rezultāts, temperatūra nedēļu no vietas virs 39 un slikti elpot, tika zvanīts vēl piektdien, bet tika atteikts hospitalizācija, bet tikai tad kad pirmdien jau temperatūra bija 40.5, aizveda uzreiz uz reanimāciju, kur tika pateikts, ka ja būtu vēl piektdien atvests, tad nebūtu jāved uz reanimāciju, jo stāvoklis nebūtu tik smags, tikai pagājušo nedēļ no reanimācijas nokļuva parastajā palātā. Laikam tikai šīs darbinieces dēļ Latvijā (Rīgā) arī ir tik daudz smagi slimo, kura laicīgi atsakās hospitalizēt cilvēku, kuram ir nepaciešama hospitalizācija.

20.10.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests Support Ответ от представителя 21.10.2021

Labdien! Vēlamies ar Jums sazināties, lai precizētu informāciju par izsaukumu. Jums ir nosūtīta privāta ziņa.

Комментарии (1)

MURAKAMI 20.10.2021

Pārāk daudz teksta. Īsumā: #jažmaķ

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы