Natonal Travel SIA - Negodprātīga attieksme un meli.
Īss izklāsts:Vienā no kuponu portāliem iegādājos divus kuponus vienas dienas ekskursijai uz Lietuvu. Ekskursijai bija jātiek 20.09. 18.09 no rīta nosūtīju uz akcijā norādīto e-pastu pieteikumu reģistrācijai. Pretim saņēmu ziņu no automātiskā atbildētājā, kā ir jāreģistrējas braucienam. Bija norādīti visi nepieciešamie dati jau pirmajā vēstulē, tāpēc ir dīvai saņemt vēstuli kurā ir aprakstīts, kādi dati ir jānorāda.Gaidīju atbildi līdz 19.09 vakaram, tā arī nesaņēmu nekādu ziņu par to, no kurienes un ar kādu autobusu notiks izbraukšana. 20.09 protams braucienā nepiedalījāmies, jo nebija nekādas informācijas kas un kur.Iesniedzu iesniegumu kuponu tirdzniecības portālā ar lūgumu atgriezt naudu par neizmantoto braucienu.Nākamās nedēļas beigās saņēmu e-pastu par to, ka mani neizmantotie kuponi tiek pārcelti uz 27.09 un varam braukt ar šo grupu.Protams lieki runāt par to, ka 27.09 man jau bija citi plāni un cits brauciens. Mana e-pasta kaste aizsūtīja automātisku paziņojumu, ka esamo prombūtnē līdz 28.09 un šinī laika posmā man nebūs pieejams e-pasts.Kā redzams šāds apstāklis nemaz neuztrauca tūrisma aģentūras darbiniekus, ka informācija kura man tika sūtīta tiks saņemta jau pēc brauciena.Lieki pieminēt, ka manos e-pastos bija norādīts arī tālruņa numurs.Turpināju uzstāt uz to, ka nauda ir jāatgriež, jo 20.09 nebija iespējams doties brauciena organizatoru vainas dēļ.Tūrisma aģentūra kuponu portālam kurā es iegādājos šos kuponus stāstīja, ka es esot viņiem zvanījis, skaidrojis, ka nevarēšot braukt 20.09 un lūdzi pārnest braucienu uz 27.09 un arī uz šo braucienu neesmu ieradies, tāpēc abi mani kuponi tiek anulēti un nauda atgriezta netiks.Ir lieki piebilst, ka neesmu zvanījis un neko tādu pārrunājis ar tūrisma aģentūras pārstāvjiem.Neiesaku šo tūrisma aģentūru nevienam. Ļoti pavirša un negodprātīga attieksme pret klientu.Tiek izdomātas visādas atrunas un meli par nebijušiem zvaniem.
Комментарии (3)
Vajag oficiāli rakstīt iesniegumu tai kuponu firmai, lai atgriež naudu. Ja atbild, ka neko nemaksās, tad jāraksta sūdzība Patērētāju ties. aizsardz. centram. Ja firma stāsta melus par to, ka esat telefoniski runājuši, nevajag to ņemt galvā, jo, ja Jūs to nedarījāt, tad viņi to arī nevar pierādīt, ja telefonsaruna nav ierakstīta vai telefonsarunu izdrukā neuzrādās Jūsu telefona nr. Noteikti prasiet atpakaļ naudu!
Labāk griezties tūrisma firmaš nevis caur kuponiekiem tie ir tikai starpnieki un tapce viss tas rodas Vini no firmam prasa 30 % un tapec tada jezga rodas Izbeigsim ar kuponiem bet sazinamies ar dziviem cilvekiem bet nevis ar kompjuteru
Pārlasiet vēl informāciju par National Travel, tas ir īstais nosaukums. Nekādas korektas attieksmes, atbildības, darba ētikas. Vienreiz savāc autobusu, pēc brauciena visi aizmūk kurkurais, tad sāk vākt nākošo. Te ir viss - parādi, neizpildīti solījumu, tirgus bābu attieksme, necieņa pret autobusu vadītājiem un grupu vadītājiem - saviem partneriem. Nation Travel - ej atsities pret sienu!!!