National Travel - Attieksme
Maija sākumā biju Horvātijā. Notika visas solītās ekskursijas, viesnīcas arī OK. Pati Horvātija burvīga!
BRauciens iegādāts par zemu cenu, arī firma nomājusi autobusu par zemu cenu un tas ceļā lūza (tādas lietas gan nevar paredzēt) . Šoferi bija uzdevumu augstumos, veica ātrus remontus un mēs braucām tālāk.
Brauciena prieku aizēnoja firmas pārstāves - līdzbraucējas attieksme - dažkārt uz jautājumiem atbildēja: ko tu iedomājies, ko tu gribi par tādu cenu, viss ir atbilstoši noteikumiem. Citai grupas biedrei tika aizcirstas durvis deguna priekšā, ar atbildi - tā nav mūsu, bet sadarbības partneru ekskursija. Pat ja taisnība ir firmas pārstāvim - to klientiem var izskaidrot draudzīgāk! Ar attieksmi bija neapmierināti daudzāki. Pats grupas vadītājs bija draudzīgāks un bez paceltas balss atbildēja arī uz mazāk patīkamiem jautājumiem.
Man jau sarunā paziņoja, ka mani nekad vairs ekskursijās nevedīšot, tāpēc savu ne tik labo atsauksmi varu ievietot droši - nav ko zaudēt!
Комментарии (2)
Reizēm tā ir, ka budžeta pakalpojums sevī ietver budžeta attieksmi.
Arii piedaliijos mineetajaa braucienaa.
Uzskatu ka par sho cenu brauciens bija bija pilniigi ok. Buutu cits buss, buutu cita cena. Cepuri nost shoferiishiem kas to veco lamatu uztureeja pie dziiviibas. Un liels FUI tai autobusu nomas firmai ka atljaujaas taadus busus palaist taalaa reisaa.
Personiigi man par grupas vadiitaaju attieksmi nebija jaasatraucaas, jo negaidiiju pakalpojumus par rubli, ja samaksaaju kapeiku.
Nevajag gaidiit persikus no mezhrozes un tad viss buus kaartiibaa.