NARVESEN veikalā (T/C “MOLS”) - Par iespējamām krāpnieciskām darbībām
2023.gada 14.septembrī NARVESEN veikalā, tirdzniecības centrā “MOLS”, Krasta ielā 46, Rīgā, gribēju iegādāties mēneša biļeti savai personīgai rīdzinieka kartei, par ko pārdevējai samaksāju 30 eiro skaidrā naudā. Pirkuma čeku viņa iedeva tikai pēc mana uzstājīga pieprasījuma.
Iekāpjot sabiedriskajā transportā, secināju, ka Rīdzinieka Kartes konts nav papildināts vispār, līdz ar ko mēneša biļeti aktivizēt nav iespējams. Šo faktu apstiprināja arī cita NARVESEN filiāles pārdevēja.
RPSIA "Rīgas satiksme" 2023.gada 15.septembrī telefoniski man ieteica šajā situācijā vērsties pie NARVESEN darbiniekiem, lai viņi papildina Rīdzinieka Karti ar mēneša biļeti.
2023.gada 15.septembrī, ap plkst. 17:20, ierados veikalā NARVESEN, Krasta ielā 46, Rīgā, ar lūgumu ielādēt/aktivizēt mēneša biļeti Rīdzinieka Kartei, uz ko saņēmu kategorisku atteikumu gan no NARVESEN darbiniecēm, gan no šīs filiāles vadītāja.
Komunikācijas procesā gan ar NARVESEN darbiniecēm, gan ar veikala direktoru, radās sajūta, ka minētās NARVESEN filiāles darbinieki šādi veic krāpnieciskās darbības, apmānot pircējus. Pieņemot par pirkumu skaidru naudu, viņi vienkārši nepapildina rīdzinieka kartes vai e-talonus, neizsniedzot pirkuma čeku, bet, ja pircējs tomēr to pieprasa, tad viņam izsniedz citu čeku, kuru par līdzīgu pirkumu nebija paņēmis iepriekšējais pircējs.
Pēc kāda laika saņēmu ziņu no NARVESEN biroja, kurā viņi atvainojas par notikušo, atgrieza naudu kā arī saņēmu kuponus bezmaksas kafijai (kā kompensāciju), savukārt, nejūtu, ka tieši vainīgas personas saņēma atbilstošu sodu (pārdēvēji). Radās sajūta, ka veikala darbinieki ir ļoti pārliecināti, ka viņiem “nekas nebūs” (visdrīzāk, viņiem ir taisnība) un pat nejūt savu vainu, ne pārdevēji, ne veikala vadītājs - pat formāli neatvainojas. Uztvēra šo notikumu, kā normālu parādību.
Saprotu, ka sanāca daudz teksta, tomēr, šai sūdzībai ir tikai viens nolūks, pabrīdināt potenciālus klientus. Būsiet uzmanīgi, pat ja jums saglabājās čeks, nav fakts, ka Jūs saņemsiet to, par ko godīgi esat samaksājuši. Vajadzēs tērēt laiku, enerģiju un pazemoties, lai cienījamie NARVESEN (T/C "MOLS") darbinieki, izpilda to, kas ir viņu pienākums.
Sūdzības nebūtu, Ja es saņemtu cilvēcisko attieksmi no NARVESEN darbiniekiem un veikala vadītāja. Saprotu, ka darbinieki saņem kapeikas un ne par kādu klientu apkalpošanas kvalitāti, nevar iet runa, tomēr, vismaz kaut kādai minimālai adekvātuma robežai - ir jābūt.
Добавить комментарий