Narvesen Saldus - Ļoti nepatīkama apkalpošana
Iebraucu saldus narvesen, gribēju izņemt pins aplikācijā nopelnīto šokolādi, lai izņemtu, mans telefons rāda tikai kodu, kas jāievada kasē, nevis qr vai svītru kodu. Pārdevēja zinta uzsāka kašķi, sakot, ka ar šo nevaru un vajag uzlikt qr. Zinu, ka var, ko arī paskaidroju, pasūtīju vēl saldējuma kokteili, teicu, ka vēlos noskanēt arī pins un maksāt ar karti. Izsita uzreiz skaidrā, pins nenoskanēja, piebildu, ka vēl nepaspēju, uz ko saņemu atbildi “nebūs tev nekādi punkti par šo, vajag samaksāt un skaidrā naudā”. Pēc tik nelaipnas attieksmes vispār biju gatava atteikties no pasūtījuma un nemaz nemaksāt, tomēr varu bez tā kokteiļa iztikt. Negribēju kasīties, iedevu naudu skaidrā. Pateica, ka jāgaida, neiebildu. Beigās kokteilis tika nomests virs vitrīnas pilnīgi otrā veikala galā, no vietas, kur stāvēju, uzšņāca, lai eju pakaļ. Saprotu, ka var būt sliktās dienas un slikts garastāvoklis, bet uz klientiem tomēr to nedrīkst izgāzt. Esmu vīlusies: (
Uzņēmuma vārdā atvainojamies par nepatīkamo starpgadījumu, kas notika vienā no mūsu tirdzniecības vietām. Esam apņēmības pilni nodrošināt pienācīgu servisu un kvalitāti, lai mūsu pircēji pie mums justos gaidīti un varētu izmantot visas iespējas, ko sniedz mūsu piedāvātais pakalpojumu un preču sortiments.
Par minēto gadījumu informēts mazumtirdzniecības reģiona vadītājs, kas sazināsies ar minētās tirdzniecības vietas franšīzes ņēmēju, lai risinātu apkalpošanas problēmas minētajā tirdzniecības vietā.
Ceram, ka turpmāk iepērkoties mūsu veikalos Jūs sagaidīs tikai gandarījums par mūsu sniegto apkalpošanas servisu.
Gaidīsim Jūs Narvesen tirdzniecības vietās visā Latvijā!
Narvesen Info centrs
Добавить комментарий